wtorek, 23 kwietnia 2013

Brawa dla mnie -_-

 Hey! Wczoraj schrzaniłam teledysk XD. Oczywiście nie cały ;D. Zrobiłam już refren (na reszcie) i zrobiłam pół zwrotki po ref. Wieczorem chciałam dokończyć tą całą zwrotkę, czyli zrobić jeszcze chyba jedną scenę. Dobra, zrobiłam. Słucham całego teledysku Jestem już w momencie po refrenie, a tu nagle patrze, a sceny nie nadążają xd. W sensie, że scena trwa za długo, itp. O_O. OMG, wkurzyłam się trochę i wyłączyłam bez zapisywania to :D. Bo wcześniej było normalnie o.o. Nie rozumiem :D. Dobra, nieważne. Mało straciłam. Dzisiaj nwm. czy będę pracować na teledyskiem, bo muszę się uczyć. Jutro mam bodajże sprawdzian z przyrody i poprawiam się z matmy, możliwe, że jeszcze Pani od j. polskiego będzie pytać z wypowiedzi, rodzajów orzeczeń i przymiotników, itp. Więc wolę się przygotować ;3.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!