poniedziałek, 22 kwietnia 2013

A jednak..

 Hey! A jednak wczoraj zrobiła film! Buahahahaha! XD. Miałam taką mega wenę! mam już dużo pomysłów na filmy :D. Hehe ;3. Mam bardzo bujną wyobraźnie jeśli chodzi o filmy :P.
 Mam już ok. 7 pomysłów na filmy O_O. Nie pisze scenariuszy, wszystko robię "na żywca", czyli od razu bez zaplanowań. Znaczy, planuję sobie kawałek filmu, fabułę, itp. Ale tak bez szczegółów :D. Wszystko tak dokładniej planuje w czasie pracy :D. I to chyba na dobre wychodzi ;D. Weźmy pod uwagę 3 cz. "Mój brat to dziewczyna" - zamiast kłótni Oskara i Kingi miała  być dalsza część prób dokonania rozmowy telefonicznej do Marty, czyli Kinga miała zadzwonić do Marty, ale nie na jej komórkę, tylko na komórkę Oskara, ale miało się okazać, że kiedy Oskar był u Marty nie wziął ze sobą telefonu. Potem miał być plan, że oboje pójdą do Marty i tyle :D. Nie wiem czy coś z tego zrozumieliście XD
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis, nie mam pomysł€ XD. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!