sobota, 20 kwietnia 2013

Kiedy następny film? O_O

 Hey! Bardzo przepraszam, że wpis robię tak późno, ale musiałam zrobić projekt o Konstytucji 3 maja i się pouczyć, bo w pon. mam taki sprawdzian/kartkówkę z przyrody, więc trochę mi zeszło. Jeszcze musiałam umyć włosy xd.
 Dobra, może wróćmy do wpisu... Dzisiaj chciałam was powiadomić o tym, że filmy zacznę robić możliwe  dopiero wtedy jak skończę teledysk ;/. Niestety. Pomysł wprawdzie mam, ale chciałabym się teraz bardzo skupić na teledysku. Dodatkowo mam problemy z programem. Może da się te problemy, ale nie wiem jak xd. Nie jestem jeszcze aż taka dobra w tych programach tego typu :P. Muszę się trochę nauczyć ;3.
 Mam nadzieję, że wybaczycie mi brak filmów. ;c. Naprawdę chcę się bardzo skupić na teledysku, by wypadł prawie idealnie chociaż C;.Kończę na dzisiaj, pa.

1 komentarz:

  1. Szkoda że na rqzie robisz teledysk ale spoko-rozumiem.A zdradzisz jaka muzyka do teledysku?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!