piątek, 19 kwietnia 2013

Im trzeba pomagać..

 Hey! Przepraszam, że wczoraj nie napisałam notki, ale nie miałam pomysłu xd. Invida mi parę dni temu podsunęła pomysł, by  zrobić wpis dla tych, który potrzebują pomocy w lvl. Więc jeśli nie chcecie pomagać to wyłączcie mój blog :D. Niech stracę D:. xd

Osoby, które potrzebują pomocy: 

  • Martynisia
  • samba4546
  • Invida
  • Kotka_Laseczka
  • Kamil *_*
  • Cytrynka LOLLYPOP <3
  • perfumyxd
  • iCaroline
  • Kotka_Laseczka
  • Marcia;*
  • Emma 19
  • alablaszczak6
  • alablaszczak&
  • Zombiii...
  • Piotr6001
  • Mala Syrenka
  • kim1321
  • 222olivia222
  • magdusia898
  • JA!
 A skoro już jesteśmy przy mnie to pragnę wam powiedzieć, że jeszcze ok. 70 tys. FAME i będę w połowie levela ♥. Tak, czyli miałabym  wbite 500 tys. Fame :P Ogólnie to teraz mam ok. 4 mln. FAME :D. Sporo co nie? ;d
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Nie mam za bardzo humoru ;s. Wybaczcie...

4 komentarze:

  1. Dziękuję że tu jestem.
    I pomoge jak tylko mogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja potrzebuje pomocy z levelem pomorzesz?na msp jestem LoVcIa1233

    OdpowiedzUsuń
  3. hej wpiszesz mnie tam jestem julcia999000 ja ci tez pomoge jak chcesz np jak z twoimi anty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Ja na MovieStarPlanet jestem Jennifer Lopez&Shakira i do levela zostało mi równo 60 tyś. Fame :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!