środa, 17 kwietnia 2013

Hehe... teledysk :D

 Hey! Dzisiaj postanowiłam Wam trochę dokładniej opowiedzieć o tym moim teledysku. Na razie mam 6 ujęć, to jest męczące xd. 5 razy musiałam zmieniać tło, bo znikały włosy przez program ._.. Bo ja nie robię teledysku w jakimś Movie Makerze tylko w AVS Video Editor. Bardzo fajny program... tylko, że przez niego chłopak z teledysku ma przezroczyste brwi >.>. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie C;.
 Obsługiwać się programem nauczyłam się dzięki temu filmikowi na YouTube:



 Bardzo fajny poradnik ;*. Polecam go obejrzeć początkującym, którzy zaczynają swoją przygodę z teledyskami.
 Na razie mój teledysk opiera się na tekście, czyli, np.w scenie/ujęciu jest tekst piosenki i jakieś osoby, nie pokazuję tam co się dzieję w piosence tak jakby. Spokojnie, poprawie się :D. Nast. teledysk wyjdzie lepiej ;3.
 A skoro już mówimy o nast. teledysku to już wybrałam sobie piosenkę:



 Fajna? Mi się bardzo podoba ;3. Wczoraj ją "odkryłam" i od razu mi się spodobała ♥.
 Moje pracę podczas robienie teledysku ogląda Invida, bo chcę się nauczyć trochę ;3. Doradza mi czasem, itp. Teledysk robię między godzinami 20:00-22:00. Najczęściej kończę pracę przed 22, bo już mi się nie chcę :D.
 A jakbyście nie wiedzieli to Ola <Invida> ogląda moje prace poprzez "Udostępnienie ekranów" na Skype. Trochę przez to mi muli, ale zresztą xd.
 Dobra kończę na dzisiaj. Byee.. ;*

1 komentarz:

  1. Ja tam nie wiem, czy ta piosenka jest fajna, bo jest u mnie napisane: ,,Ta wtyczka nie jest obsługiwana" XDD Ja jak założę kanał na YT to będę robić teledyski bez żadnych edytorów, tylko po prostu po swojemu a efekt będzie myślę fajny :) A jak? To już moja słodka tajemnica :) Będę robić teledyski z MSP. Aha i proszę podaj nazwę piosenki i wykonawcy albo link na YT :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!