sobota, 27 kwietnia 2013

Odejść? ;c

 Hey! Wczoraj myślałam nad odejściem z MSP :C. Trochę długo myślałam i wywnioskowałam, że na MSP nie ma już dla mnie miejsca. Wciągnęłam się w tą grę. Była prawie odzwierciedleniem mojego marzenia, ale nie mogę tu grać. Wszyscy mnie oceniają teraz. Mówią "OMG, masz 19 lvl., nie odpisujesz nikomu". -_-. Dla waszej wiadomości to odpisuje, nie jestem taka. Może często nie oglądam innym filmów, ale ostatnio byłam zajęta teledyskiem. ;/
 Co z blogiem? Najprawdopodobniej jak odejdę blog zostanie usunięty. Jakie są powody mojego odejścia? Hejterzy to po pierwsze. MSP mi się już trochę nudzi. Chciałabym zająć się czymś innym.
 Odejście wstrzymam do końca VIP, czyli do 6 maja. Potem jeszcze trochę pomyśle, czy warto odchodzić, czy nie. Możliwe, ze to nie będzie też takie odejście, tylko przerwa.
 UWAGA! TO NIE JEST WYMUSZANIE RÓŻNYCH RZECZY, TYPU FAME CZY SC.! I JAK ODEJDĘ TO NIE RÓBCIE AFERY - "OOOOO! MIAŁAŚ ODEJŚĆ! KŁAMCZUCHA!" 
 Dobra, to tyle w dzisiejszym wpisie. Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście. Pa!

4 komentarze:

  1. Proszę nie odchodź! Na MSP jesteś tak ważna dla mnie. Gdyby nie ty to nie wiem co! Wiem, że to twoja decyzja, ale nie odchodź! Jesteś wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź ! W sumie pisałyśmy tylko raz, ale proszę nie odchodź ! ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Karii! Proszę ciebie nie rób tego tylko dlatego że ja odchodzę! Ja cb o to nie prosiłam i prosze nie rób tego dla mnie!

    By samba4546

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę że powinnaś to jeszcze przemyśleć. Ja też robię przerwę i myśle że dla cb też byłoby to dobre :)
    Pozdrawiam perfumyxd ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!