piątek, 26 kwietnia 2013

Jak nie natalisza123 to...

 Bardzo dziękuje moviestar OqularQ, dzięki której mam pomysł na wpis... Może zacznijmy od screenów:




 ŻAL! Te komentarze były pod moim najnowszym artem. Niektórzy zrozumieli o co chodzi w tym arcie, a niektórzy nie <OqularQ>. W moim arcie chodziło o to jaki jest teraz główny cel tej gry. Czyli zdobycie sławy. Kiedyś to było coś całkiem innego. Wszyscy sobie bezinteresownie pomagali, itp. Teraz chcą coś za coś, niektórzy ściągają jakieś chacki i chackują, bo zazdroszczą i nie umieją grać, prawie wszyscy oszukują w grach na MSP typu "Ubierz się" i "Zwariowane karty". Duże lvl'e udają, że ich nie ma albo się wylogowują jak niższy lvl do nich napisze. Większość ogląda filmy, które mają dziwne tytułu lub są troszkę... chyba nie muszę mówić... Prawie wszystkich obchodzi lvl... Na forum widzę różne tematy, typu: "Szukam dziewczyny +5 lvl.". A co tu ma level? -_-. Chłopacy i dziewczyny na MSP mają często takie wymagania. Niektórzy piszą o tym na forum, niektórzy normalnie w CTR.
 Teraz zacznijmy się komentarzami naszego "Okularka". 2 najtrudniejsze lvl? Eee... 17 i 18 lvl. jest najtrudniejszy? A nie chyba 25 i 24?  Bez sensu. Rozkazy? Czy w moim arcie były rozkazy typu: "Macie się zmienić!", itp.? No jakoś sobie nie przypominam! Królowa MSP? Rządzę się? No... Królową MSP to jeszcze nie jestem D:. Niestety XD. A co do tego rządzenia... Ja w arcie napisałam tylko to, że wiele osób <w tym moim kochani znaj. -_-> na MSP robi takie rzeczy jakie wymieniłam na górze. Czyli, np. wymiany, itp. Nie wymyślam. Nie tylko ja chcę zmiany. Wiele osób jej chcę. Widziałam już setki podobnych artów. 
 Mam nadzieję, ze się zrozumieliśmy... Kończę na dzisiaj wpis. pa ;*

5 komentarzy:

  1. Co za pojeb -,- może Cię tak obrażać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała, żeby to się zmieniło na MSP :( To prawda jeśli chodzi o te starsze levele. Uważają się za jakichś ,,królów" MSP bo mają wyższy level. Taka jedna miała 28 i już się uważała za najwyższy level na MSP i się już rządziła. No i starsze lvl nie szanują tych mniejszych i nie odpisują i olewają wszystkich bo mają ,,ważniejsze sprawy" ha ha! I że niby jakie? LOL chyba siedzenie przed komputerem i olewanie wszystkich. I wiecie, co mnie jeszcze irytuje? Że nie odpiszą nic normalnego tylko te głupie emotikony czyli te buźki i słońca itd. To jest ŻAŁOSNE i w ogóle... szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pamiętajmy, że aby inni się zmienili, trzeba zacząć od samego siebie :(

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!