czwartek, 25 kwietnia 2013

ODPISALI!

 Hey! Modowie mi odpisali ;3. Napisali, żebym dokładniej napisała kiedy się to zdarzyło >włamanie< i czy ktoś zna moje hasło do konta na MSP. Oczywiście wszystko napisałam i wysłałam i znowu muszę czekać ok 24 godz. na wiadomość -_-. Me gusta ;-;
 Dobra, a tak na marginesie to kto z was oglądał mecz? :D. Borussia Dortmund vs Real Madrid. Lewy 4 bramki strzelił O_O. Powiem szczerze, że jestem w szoku XD. Gdyby jeszcze Robert tak grał w reprezentacji Polski to by był pogrom :D. A słyszeliście, ze Lewy przechodzi podobno do Bayernu? Tak słyszałam od taty. Hm.. ciekawie by było..
 A teraz wynik, który w 100% zaskoczył mojego kuzyna, czyli 4:0 w meczu Bayern Monachium vs FC Barcelona... Nie oglądałam niestety tego meczu, ale wynik mnie trochę zaskoczył. NAWET NIE TROCHĘ! O_O. :(. Szkoda, że Barcelona nie wygrała... No, ale jest jeszcze rewanż, a w nim Real i Barca mogą odrobić straty, no chociaż spróbować. Mam nadzieje, że w rewanżu Borussia będzie równie fantastyczna jak wczoraj, a Barca odrobi wszystkie straty C;.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Byee.. :*

2 komentarze:

  1. Ogl. mecz Dortmundu i Realu... i jak dowiedziałam się to normalnie spadłam z fotela xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Msp odpisuje po około 24 godzinach? No to sobie poczekam :/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!