środa, 1 maja 2013

Analizujemy blog...

 Hey! W dzisiejszym wpisie będziemy analizować blog naszej kochanej Emilii2016 i jej pierwszy wpis ;3. No to bez przeciągania zaczynamy:



 "Ta dziewczyna działa mi na nerwy -.- mam dość jej oskarżania i nie tolerancji -.-. Fuuuuu.". Hmm... aty droga hejterko nie działasz na nerwy? Pragnę zauważyć, że znam Emilii2016 w realu.. W takiej grze o nazwie slodkiflirt.pl ukradła mi konto, a Martynisi zresetowała. Skąd o tym wiem? Hasło do konta Martyny znała tylko Emila. Obraziła się na nią i ze złości zresetowała jej konto, tak, że musi tą grę przechodzić od początku. Ja odeszłam z gry slodkiflirt.pl. Znudziła mi się po prostu. Emila chciała ode mnie konto, ale nie chciałam jej go dać. Emilii2016 na sf zauważyła, że mam inne włosy.. Powiedziała mi, ze ktoś mi zatem ukradł konto. A morzę to ja bym mogła zmienić te włosy?! Mo się wydaję, że Emilka zmieniła mi te włosy i powiedziała tak celowo.
 Teraz kolejne zdanie, które jest kłamstwem. Wtrącam się? Ja nie kojarzę takiej sytuacji na MSP, w której bym się wtrącała do spraw kogoś. Skoro to prawda to niech nasza kochana "Pani Emilka" wyjawi nam nazwę tej dziewczyny.
 Teraz "Nienawidzę obu, myślą że są wielkie, bo mają wielkie lvl., a Abieska jeszcze prowadzi bloga"
 Ee.. a czy kiedykolwiek powiedziałam coś w tym stylu: "Jestem od was lepsza, bo mam wyższy level!". Nie sądzę. Na MSP wszystkich traktuję tak samo. Nie obchodzi mnie level. NIE WIESZ - NIE KOMENTUJ!
A Ci Twoi "znaj." mnie nie znają -.-. Chyba, ze tylko z Twoich głupich opowieści, np. o tym jak mówiłaś mi, że przeze mnie sobie żyły prawie podcięłaś i, ze masz ślad -.-. Bardzo śmieszne! A jakoś tego śladu nie widziałam jak się w ferie spotkałyśmy!
 Taa.. możliwe, że ta "koleżanka z reala" "Pani Profesor" może mieć do mnie pretensje! A dlaczego? Już piszę. Martynisie i Emilii2016 znam w  realu, obie chodzą do tej samej szkoły. Martynisia jest zazwyczaj "popychadłem", a Emilii2016 się znęca nad nią ze swoimi koleżaneczkami. Na blogu chciałam obronić Martynę, bo jej było smutno jak Emilka i jej koleżanki się z niej śmieją. Sądzę, że każdy, by próbował bronić swoich przyjaciół przed takim okrucieństwem! Martynie wcale nie było miło! Jak cała klasa ją przezywała, jak Emilka plotkowała o niej, jak była ofiarą różnych żartów i nic nie mogła z tym zrobić, bo wszyscy przymykali na to oko oprócz mnie! Dlatego chciałam coś zrobić! Martyna codziennie mi wtedy mówiła, że chcę zmienić szkołę! Chciałam w jakiś sposób przemówić "Pani Profesor" i jej koleżankom do rozumu! Ale oczywiście tak trudno zrozumieć! Tak trudno zrozumieć, ze komuś jest źle! Wpis, w którym broniłam Martyny jest już usunięty...
 Brechtać to się można tylko z Twojego bloga, no jej oparty na kłamstwach! Szczerze to można było się Tego po Tobie spodziewać, bo zawsze musisz mieć to czego chcesz. Teraz zapragnęłaś zemsty, ale z przykrością stwierdzam, że teraz PRZEGRASZ!

P,.s zmień tytuł tego badziewnego licznika na "Anty-fani mojego żałosnego bloga"
P.s 2. O co Ci chodzi z tą pompą?! ŻAL!

 Dobra, kończę na dzisiaj mój wpis. Byee. ;*

5 komentarzy:

  1. Żal mi jej -,- to co ona mówi o tobie świadczy o niej samej.
    I niech wyjaśni co to ta "pompa"
    Szkoda mi tylko że tacy ludzie sami się sieją na tym bezlitosnym świcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPRASZAM NA BLOGA ! depnees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja imię już mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. dajcie mi adres, bo chce skomentować jej żałosne posty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żal mi twojej koleżanki :( Kiedyś sama miałam ten problem, naprawdę, i wiem, jak musi się czuć Martynisia :(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!