czwartek, 2 maja 2013

cytrynka-abieska-i-msp.blogspot.com

 Hey! W dzisiejszym wpisie chciałabym wam powiedzieć o moim nowym blogu, który prowadzę z Cytrynką <3 LOLLYPOP.
 Niestety nie ma chat'u i muzyki, bo Cytrynka usunęła te wszystkie "gadżety". No trudno. Na razie jest tylko 1 wpis - mój, bo Cytrynka usunęła swój (co ona ma z tym usuwaniem?). Dobra, nieważne. Jest tam nagłówek, który ja zrobiłam w programie Gimp 2.8. Miał być podobny na moim blogu, ale sądzę, że zrobię jednak inny xd. Poza tym ten na naszym blogu trochę mi nie wyszedł XD.
 Jestem regulamin chat'u i sklepik.
 Teraz chciałabym was o coś poprosić. Czy ktoś wie jak zrobić na blogu "pokaz slajdów", taki, zęby działał jak strony? W sensie, że jak się naciśnie na slajd to przeniesie Was, np. do regulaminu chat'u. Potrzebuje tego na blog gadamy-o-wszystkim.blogspot.com. Jeśli ktoś z was zna blog z jakąś fajną i łatwą instrukcją to proszę pisać. Będę wdzięczna C;.
 Dobra, chyba to na tyle w dzisiejszym wpisie. Byee.. ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!