piątek, 17 maja 2013

Chora :C

 Hey! Po tytule już można się domyślić, że jestem chora :C. Ale to nic poważnego. Bywało gorzej. Wieczorem niestety było nie najlepiej... Gorączka 39 C. ;/. Spałam chyba 14 godz.! Rodzice kazali mi pójść spać o 20, a wstałam ok. 10. To mi dobrze zrobiło. Rano miałam mniejszą temperaturę. Ok. 37. Teraz mam tak 36.7 - 37.3 stopni. Niestety czasem bardzo szybko podnosi mi się gorączka :C.
 Nie jest ze mną tak źle. Czuję się dobrze. Nie jestem jakoś bardzo osłabiona, mogę zwyczajnie funkcjonować. (Tylko rano się rozłożyłam na kanapie ;D).
 Teraz taka malutka informacja... W ten poniedziałek jadę na wycieczkę :P. Wygrałam taki konkurs w szkole o recyklingu, itp. Zdobyłam max. pkt. Wycieczka jest na 1 dzień. Podczas mojej nieobecności moim kontem zajmie się Martynisia.
 Dobra, to chyba na tyle w tym wpisie. Byee.. ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!