sobota, 18 maja 2013

Oczywiście znowu ona!

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie znowu o mojej anty-fance i jej głupot. Pokaże wam art, który zrobiła na nowym koncie:


 Zacznijmy od tego fragmentu gdzie mnie przezywa -.-. Czy ty wiesz co to znaczy to słowo "dziffka"? No chyba nie -.-. Zanim coś napiszesz radzę Ci przeczytać co dane słowo co oznacza, bo widzę, że masz z tym problem -.-. Ja psuje całe MSP? Spójrz na siebie! Jesteś anty-fanką, hejterką! Właśnie tacy ludzie niszczą MSP, bo uprzykrzają innym grę! Sama mnie oskarżasz za własne czyny.
 Teraz o blogu. Nie pisze w kółko o takich rzeczach! Fakt, parę razy może tak napisałam, ale nie jestem jedyna. Widziałam parę blogów gdzie ludzie "się przechwalają" Twoim zdaniem. Widziałam jak ktoś "przechwalał się", ze dostał nową kamerę czy tam aparat. Nie wiem czego ty się uczepiłaś. Może zazdrościsz? A co ty masz do moich ciuchów? Lepiej popatrz na siebie:



 Eeee... i jak sądzicie? Kogo ciuchy można skomentować tak jak w arcie mojej anty-fanki? Moje czy jej? No chyba raczej jej!
 Na koniec chciałabym Wam podziękować za wszystkie zgłoszenia od Was, by ją zablokowali :). Jesteście kochani ;*. Super jest mieć takich znaj. jesteście jak skarb ;*.
 Dobra, to tyle na dzisiaj C:. Byee.. ;*

3 komentarze:

  1. Ona jest chorze zazdrosna O___o Też ją zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nic o tym nie wiedziałam, ale zaraz ją zgłoszę.... i fakt, to co o tobie napisała to chyba..... o niej samej ;) Sama taka jest a komentuje innych.. Niech się lepiej zastanowi ! Zazdrośnica......

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!