wtorek, 21 maja 2013

Jak dodać do filmu na Moviestarplanet kogoś kogo nie mamy w znaj.?

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie zainspirowany moja anty-fanką, która trikiem dodała mnie do arta. Dzisiaj zrobię taki jakby poradnik jak zrobić ten trik. No to zaczynamy! ;)
 1. W wyszukiwarcę znaj. wpisujemy, np. AnanaseQ.


2. Wchodzimy w jej profil i naciskamy "Wyślij Wiadomość".



3. Kiedy wyświetli nam się poczta klikamy na takie dziwne strzałki w prawym górnym rogu. To zmienia naszą pocztę w okno chatu. 



4. Wchodzimy w tworzenie artbooka/filmu (podczas tego możemy już zamknąć chat)  i szukamy naszą AQ NA KOŃCU (!!). Możemy jej zmieniać ubrania,  itp. jakbyśmy mieli ją w znaj. 


 Ciekawostka: Nie możemy dodać "nieznajomego", który Nas zablokował wcześniej. 
 To tyle :) Mam nadzieje, ze poradnik się spodobał i go zrozumieliście c;. Mam tylko dla Was jedno ostrzeżenie - nie używajcie często tego triku, bo ktoś może to zauważyć, ochrzanić Was i zablokować. Ja osobiście zainteresowałam się tym trikiem dzięki mojej anty-fancę, która robi ze mną arty, a nie mam jej w znaj. 
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Byee.. ;*





7 komentarzy:

  1. Extra trik ! Dzięki za tą poradę bo wcześniej jej nie znałam ,a może się przydać więc.. Super :) Pozdro.. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy łeb to mój ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. extra poradnik dzięki <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. extra poradnik dzięki <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny poradnik, Dzięki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie działa !

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!