środa, 22 maja 2013

2O tys. wyświetleń i nietypowy poradnik!

 Hey! Mój blog ma już ponad 20 tys. wyś. ;D. Bardzo się ciesze z tego :P. Dziękujwe Wam wszystkim za odwiedzanie go i dodawanie komentarzy ;). Za to mam dla was nietypowy poradnik nie związany z MSP, a z.... grafiką tak jakby! Poradnik będzie dotyczył zmiany koloru włosów w pewnym programie. No to - zaczynamy!

 1.  Pobieramy i otwieramy program Photo Filtre Studio x.













2. Wgrywamy jakieś zdjęcie. (Ja sobie wybrałam takie z neta)














 3. Obrysowujemy kontur włosów. Żeby było nam łatwiej możemy sobie powiększyć obraz. 














4. Zmieniamy kolor. (Niestety przez moją nieuwagę nie zaznaczyłam niektórych włosów)














 5. Usuwamy nasz kontur.














6. Zapisujemy.














 Ci którzy nie wiedzą to, żeby powiększyć obrazek trzeba na niego kliknąć, a i ikonki, które trzeba wcisnąć, np. żeby wejść do menu zmiany kolorów zaznaczyłam w taka czarną ramkę.
 To tyle w tym wpisie ;*. Mam nadzieję, ze Wam się spodobał i, że mój poradnik jest przydatny ;>. Mam dla Was jeszcze pewną informacje. Od czasu do czasu będę wstawiać właśnie takie poradniki. Chcę, żeby mój blog nie był tylko o MSP.
 Dobra, to tyle w tym wpisie. Byee.. ;*

2 komentarze:

  1. Gratuluję 20 tyś. wyświetleń! Fajny poradnik. Zapraszam do mnie, właśnie trwa konkurs :
    msp-julliakolodziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Już masz 20 tys. wejść ! :> <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!