czwartek, 23 maja 2013

Ask.fm ;-;

 Hey! Widzieliście nowy wpis na forum od modów?



 Dlaczego modowie napisali taki wpis? Bo pewnie ktoś się "poskarżył", że ktoś z MSP dokucza mu na ask'u. Niedługo pewnie zaczną blokować za linki do blogów! ._. Ja dziękuje za takie MSP, a teraz zobaczmy co o tym całym wpisie myślą inni użytkownicy:





 Zdania są różne, ale większość osób jest przeciwko tym blokadom za linku do swojego ask'a. Ja ogólnie też jestem trochę przeciw, bo sama podaję swojego ask'a w CTR, by inni zadawali mi pytania. Nie mam z tym problemu. Fakt, czasem ludzie mnie hejtują, ale jakoś sb z tym radzę. Większość chyba też.
 Szczerze to już widzę te CTR i posty na forum "Odchodzę z MSP!". Heh... ;c. Pewnie niedługo i u mnie pojawi się taki napis ;c. Każdego to kiedyś spotka :C.
 Dobra, to tyle w dzisiejszym wpisie. Byee.. ;*

1 komentarz:

  1. ja się nie usunę nigdy, aż do usunięcia msp ! :c

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!