czwartek, 15 sierpnia 2013

Anonymous nie tylko na MSP.

 Hey! Wczoraj, po południu weszłam sobie na http://bezuzyteczna.pl/, patrzę, a tu takie coś:



Pierwszy atak hackerów Anonymous! Dlaczego na Habbo, dlaczego tylko odgrodzili użytkownikom dostęp do basenu, i dlaczego postacie sterowane przez Anonymous utworzyły swastykę?
 Jak widzimy Anonymous z wirtualnego hotelu wyglądają tak samo. Murzyn, w szarym garniturze z afro. U nas podróby i prawdziwe Anonymous wyglądają, m.in. tak:



 Oczywiście to podróba, bo na prawdziwych hackerów nie da się kliknąć. Jak widzimy, nasi hackerzy to nie murzyni. Tym razem to jest kobieta, nie mężczyzna jak w Habbo. I czy tym wszystkim kieruje wielu hackerów? Pewnie tak.
 Tylko jeszcze parę rzeczy mnie zastanawia... W Habbo Anonymous tylko przeszkadzali użytkownikom, a na MSP kradną konta. Jeszcze... po cholerę stwarzali tą swastykę?! Co łączy ludzi Anonymous ze swastyką? Co mówi o swastyce Wikipedia?

Swastyka (dewanagari स्वस्तिक, transliteracja svastika, transkrypcja swastika, 卐) – znak zazwyczaj w kształcie równoramiennego krzyża, o ramionach zagiętych pod kątem prostym. Nazwa swastika pochodzi z sanskrytu i oznacza „przynoszący szczęście” (swasti – powodzenie, pomyślność, od su – „dobry” i asti – „jest”, -ka sufiks rzeczownikowy). Obecnie w krajach Europy i obu Ameryk symbol ten kojarzony jest prawie wyłącznie z Adolfem Hitlerem i nazizmem, natomiast w Azji jest powszechnie stosowanym symbolem szczęścia i pomyślności.

O ile wiem hackerzy Anonymous pochodzą z Wielkiej Brytanii, kraju w Europie. Anonymous mają coś wspólnego z nazizmem? Tego nigdy się nie dowiemy
 Czy hackerzy z Brytanii jeszcze istnieją na MSP? Tak. I nie pocieszajcie się, że to tylko plotki. Hackerzy istnieją. Są nawet Polscy. Dowód? Proszę bardzo, kliknijcie tylko na ten napis. Sama zostałam shackowana i okradziona z wielu, ciężko zarobionych starcoins, tylko teraz mi nie mówić, że sama stworzyłam to konto i, żeby zwrócić na siebie uwagę zaczęłam siebie okradać -.-. Już była taka jedna sytuacja, w której zostałam oskarżona. Oto link: >>KLIK<<. Nie będę tego komentować, bo teraz zajmujemy się czymś innym. 
 Wracając do tematu. Hackerzy istnieją i co ważniejsze nie tylko my jesteśmy ich ofiarami - my, użytkownicy MovieStarPlanet. Nie tylko ta gra jest bezbronna. Czytałam o innych aktywnościach Anonymous na wikipedii. Wstawiali filmiki +18 z tagami, np. "Jonas Brothers"  (Serial o 3 braciach, którzy robią razem karierę muzyczną, kiedyś leciał na Disney Channel) na YouTube. Jeśli chcecie sobie poczytać to zapraszam: >>KLIK<<.
 Tylko jeszcze jednego nie rozumiem... Dlaczego w wikipedii nie ma w ogóle nic o MSP? Albo coś przeoczyłam, albo Ci z Habbo i z MSP to inni hackerzy. To niemożliwe. Taka sama nazwa i na prawdę hackują. Nie wiem, może nikt się nie interesuję MSP i szkoda czasu na wzmiankę o aktywności tam hackerów? Nie wiem. Nikt tak na prawdę nie wie o co chodzi z Anonymous, co planują, kto nimi jest?
 Wiele osób z MSP mówi, że ten cały jeden hacker to dziewczyna, że jedna osoba tym wszystkim kieruje. Teraz wiemy, że nie. W grupie Anonymous działa mnóstwo ludzi. I myślę, ze nie tylko w Wielkiej Brytanii. Tam powstało "bractwo anonimowyh", ale ono się cały czas zwiększa. Może w każdym kraju jest parę siedzib Anonymous. Nie wiem. to tylko moje zwariowane hipotezy, nie oparte na dowodach. 
 Dobra, to tyle z mojej strony. jestem zmęczona, bardzo długo pisałam ten wpis. Byee.. ;*


14 komentarzy:

  1. Ja się nie meczę przy pisaniu postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonymose czy jakoś tak jest z USA a nie z wielkiej brytani a po drugie to 13 letnia dziewczynka i jej tata pracuje w firmie komputerowej i jej robi tych wszystkich hackerów i to prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie prawda anonka w rl można rozpoznać z kilometra ma maske (może mieć kaptur lub afro) i kto zmusił Tuska do nie podpisywania ACTA około tysiąc anonymous i oni nie są tylko w grach dla dzieci przez internet okradają banki itp.i chyba nie sądzisz że te około tysiąca anonymouse to 13 letnia dziewczynka?

      Usuń
    2. 13 letnia dziwczynka o której mówisz która ma Ojca informatyka to TheDolly (Kanada )
      Nie przejmuj się , w internecie wszystko może Cię zmylić :p

      Usuń
    3. Ta 13 letnia dziewczynka to The Dolly. W internecie często mylą Dolly z Anonką ;)
      Poczytajcie sobie na wikipedii o Anonymous...

      Usuń
    4. Dzieci po co informatyk miałby sie przejmować jakąś grą dla dziewczynek no pomyślcie troche i anonymous pomagają ludziom nie hackują czyjeś konta na grach bo to są dorośli faceci kompromitujecie sie pisząc takie komentarze!

      Usuń
    5. Anonymous to zgrupowanie. Wszyscy są tam anonimowi. Pomagają ludzią? Czasami się zdarza. Cyber-wojna z ISIS nam pomaga, ale wiesz, że oni potrafią mieć dostęp do wszystkiego?

      Usuń
  3. A jak ona jest na stronie startowej to czy ona może wyglądać inaczej np. Inne włosy czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest na startowej to ma to samo co zawsze

      Usuń
  4. A mnie zaprosiła anonymous i mnie nie zchackowała tylko gadała o SE*sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, jestem Prz3m0. Jestem jednym z hackerów Anonimowych. Mam za sobą wiele stworzonych hacków a teraz zajmuję się hackami do gry MSP(Movie Star Planet) i do wielu innych gier. Hacki te są całkowicie LEGALNE. Tutaj jest link do strony naszej grupy hackerskiej: http://www.prz3m0.y0.pl/

    //0101010P

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!