piątek, 16 sierpnia 2013

Moja biografia - Abieska

 Hey! Pomyślałam, ze zrobię coś w stylu samby4546 na naszym blogu. No to do dzieła!
 Mam na imię Karolina, urodziłam się 4 listopada 2000 r. W szkole nie byłam za bardzo lubiana. Byłam "żywą ściągą". Nie mam dobrych relacji z moją byłą klasą ;/. Dobrze, że idę do innego gimnazjum..
 Moje ulubione kolory to niebieski, zielony i czarny ♥. Interesuje się sportem. Najbardziej piłką nożną, tenisem ziemnym i siatkówką. Moje ulubione kluby piłkarskie to FC Barcelona & Borussia Dortmund. Nie jestem byle jaką fanką tych zespołów.
 Jestem dość wysoka. Mam blond włosy, szaro-zielone oczy, duży nos (niestety wszyscy mi to wypominają ._.).
 Dlaczego zarejestrowałam się na MovieStarPlanet? Czas się przyznać xd. Miałam inne konto, z którego odeszłam, bo wszyscy o mnie zapomnieli. W wakacje rok temu u Martynisi, mojej najki z reala założyłam Abieskę. Na początku moim celem było wbicie w rok 12 lvl. inaczej bym usunęła wszystkie 2 konta. Oto to konto:



 Ahh.. ja i ten mój EMO styl *-*. Ogólnie to już zapomniałam o tym koncie XD. Nie wiem co z nim zrobić. Może usunę? Nie chcę przesyłać sb rzeczy. Może je przetworze i rzeczy z tego sb prześlę? Nie wiem.
 Kim chcę zostać w przyszłości? Wszyscy mówią abym została prokuratorem tak jak tata ._. Nie chcę mi się wkuwać tych wszystkich kodeksów, itp.! Chociaż... to może być "plan B" xd. Ale do rzeczy. Od niedawna, chyba od początku wakacji zapragnęłam zostać reżyserką lub scenopisarką. Taa.. proszę, hejtujcie ._. Mnie to nie interesuję. Haha xd. Pamiętam jak AnanaseQ na swoim blogu raz napisała, że tez chcę zostać reżyserką i, że już wie gdzie będzie studiować. Pamiętam to doskonale jeszcze jako Roberta, bo kiedy już założyłam Abi to AnanaseQ odeszła. Ahh.. piękne czasy. Jeśli mi się poszczęści to będę chodzić do tej samej Szkoły Filmowej co Ula (AnanaseQ) xd.
 Martynisia cały czas podcina mi skrzydła jeśli chodzi o zostanie reżyserką. Zawsze powtarza "To jeszcze nie pora na to. Nie przygotowuj się tak, a może nie będziesz reżyserką? Nie uda Ci się?". Sorry Martyna, ale musiałam to napisać ._. Nienawidzę jak zawsze wyskakujesz z tym tekstem >.>. Jeśli będziesz mi to cały czas powtarzać to się zniechęcę i na prawdę nie zostanę reżyserką ._.
 Moimi zaufanymi przyjaciółmi z MSP są samba4546, Invida i alablaszczak6. Kocham te moje misie ♥.
 Na koniec, gdzie mnie można znaleźć?
ASK: http://ask.fm/Abieska
FB: Abieska Wariatka
 To tyle na dzisiaj. Byee. .;*

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz!? Lubisz to samo co ja ! x-o Też mam duży nos :C Szaro-niebieskie oczy , jestem wysoka , tylko ,że mam brązowe włosy xd Też chce zostać reżyserem , malarką , pisarką lub akordeonistką.. Mała różnica : Nie mam 13 lat jak ty tylko 12 ^^ Pozdroooo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomoge Ci w przyszłości zostac rezyserem. Będę chodzić na wszystkie Twoje filmy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna biografia. Trzymam kciuki zebys byla tym kim chcesz. xD (y)_(y)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!