piątek, 16 sierpnia 2013

Komplety. ;>

Hey. Post byłby szybciej, ale byłam dziś na mieście z mamą i rodzeństwem i kupowaliśmy buty. Potem pojechaliśmy do Pepco i byliśmy tam pół godziny, potem zachciało się mamie na kawę do cioci, i o 13 wróciliśmy. Dziś opowiem Wam kompletach. Co to jest komplet ? Komplet, to ciuchy, które są dobierane kolorami, odcieniami. Większość MovieStar (Ci co mają większe lvl) ubiera się w takie właśnie komplety. Kto je zapoczątkował ? O ile się nie mylę, to ktoś z wysokim lvl. Wybaczcie, ale nie pamiętam nazwy :c. Jak go się tworzy ? Wystarczy wybrać ciuchy, które się Nam podobają i dobrać odpowiednie kolory. Ja najczęściej tworzę biało- czarne. Oto kilka z nich.







Jeżeli chcecie możecie kupować, to są moje looki. Wracając do kompletów, niektórzy MovieStar mówią o, tych kórzy nie mają kompletów, bezguście. Co z tego, ze jest to bezguście ? A może jej ten ubiór się podoba ? Nie pomyślałeś, że możesz ją tym zranić ? Ci, co nie chcą nosić kompletów od razu stają się bezguściami... Teraz liczą się tylko
- Ubrania
- StarCoins
- Lvl (Fame)
- VIP
Jeżeli ktoś to wszystko ma, jest zapraszany do znaj, ale jeżeli kogoś nie stać na VIP, to od razu jest bezguściem ? Bo nie ma pięknych ubrań ? Czasem naprawdę pomyślcie zanim coś napiszecie, bo to może zranić...

Bay. ;-)


4 komentarze:

  1. Bardzo ładne te looki a szczegolnie ten z nazwą: LoVE c; Masz racje.Teraz liczy sie tylko bycie Vipem, lvl i fame oraz duzo starcoins.Ja nigdy nie byłam VIPEM co z tego powodu duzo osob wyrzucalo mnie ze znaj.Bylo smutno.Czasami byly to osoby co sie z nimi gadalo a one cie wyrzucily.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mądre aj nosze komplety mam 19 lvl i kiedy nien osiłam to byłam obrażana do póki nie miałam vipa byłam postrzegana jako idiotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam Vipa dużo razy. Wogóle nie ubieram się w komplety, a jeszcze nikt mi nigdy nie powiedział, że jestem bezguściem o_O
    Chcesz to możesz zobaczyć : slodka15150 lvl 22
    Lvl podałam nie żeby sie chwalić tylko żebyś wiedziała, która to :)
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovciam twój blog , zaprosiłam do znaj i dzienki za rade <3
    Mój nick: weraxd11!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!