sobota, 2 listopada 2013

Najczęściej zadawane pytania na MSP cz.1 ♥ | Invida

Hey! ♥
Dzisiaj napiszę o najczęściej zadawanych pytań na MSP. Nie przedłużam, zaczynamy!
1. Ile grasz w MSP?
W MSP gram od lutego 2012.
2. Jakie miałaś pierwsze konto i następne (jeśli miałaś)? 
Pierwsze konto to sakurcia123 (;-;) i tam było najwięcej wrażeń. Dowiedziałam się, co to jest VIP, forum MSP, seki, arty, looki itp. Drugie konto to Kotka_Laseczka (teraz jest pod opieką mojej najki) tam chyba grałam najdłużej. Poznałam na tym koncie Abieskę (♥) i sambę (♥). Trzecie konto to Invida. Zrobiła je Abieska i mi ją dała. Gdy Abieska dała mi Invidę, Invida miała 4 lvl. Teraz ma 12, niedługo 13. Nick został wymyślony przez Abieskę.
3. Skąd dowiedziałaś się o MSP?
Z TV. Gdy oglądałam jakiś serial i była reklama... było reklamowana gra MSP. Tak poznałam tą super grę, gdzie poznałam zajebiszte osoby ♥
4. Czy lubisz MSP? 
No, oczywiście! Jakbym nie lubiła, nie grałabym, proste nie?
5. Za co lubisz MSP? 
Za wspaniałych, poznanych ludzi (pozdrawiam was :*), za wspaniałe filmy, za WSZYSTKO za co się da ♥.
6. Czy wolisz mieć w znaj. 25 level, czy znać Abieskę? 
A jak myślicie? 25 level! Znać Abieskę <3 Uwielbiam ją, jest mi jak siostra.
7.Ile brakuje Ci fame do levela? 
213 tys. fame... ;-;
To chyba na tyle. Mam nadzieję że się spodoba.
Do zobaczenia,
                        pa ♥
P.s. Piszcie komentarze najczęściej zadawane pytania na MSP, to w następnym poście napiszę te pytania.

4 komentarze:

  1. 8. Czy słyszałaś już (lub czy czytałaś) gazetki MovieStarPlanet?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolisz seki czy stawiasz na kreatywność, i robisz filmy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki masz kolor włosów w rl?Hue hue.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak masz w rl na imię mi każdy znaj to zadaje xD roberok272

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!