czwartek, 31 października 2013

Przepraszam

 Hey! Przepraszam za moją nieobecność. (szkoła =,=). BARDZO PRZEPRASZAM! W tym tyg. prawie codziennie wracałam do domu po 16-17 (szkołę kończyłam o różnych godz., ale musiałam czekać aż tata skończy pracę). Miałam również testy... W tym tyg. w pon. miałam kartkówkę  z niemca (dostałam 5 ^^ XD), we wtorek z historii (też 5 XD), a w środę z chemii (nwm. jaką ocenę  dostałam, ale pewnie 1 XD). Tak, wiem, jestem kujonem. Dzisiaj się nawet założyłam z kol. o 50 gr. i przegrałam xd. Ja mówiłam, że nie dostanę 5 z histy, a ona mówiła, że nie dostanę. Zbankrutuję przez nią :D.
 Dobra, koniec o moim życiu szkolnym. Patrzcie co wczoraj zrobiłam:


 Haha! Jaki fail ;-;. To był taki "test", testowałam pewne "ujęcia/efekty". Masakra jakaś... Nigdy nie ogarnę Vegasa. 
 Dobra, to chyba na tyle. Byee. ;**

P.s. Możliwe, że dzisiaj zrb. "Potwór z mojego serca". Chociaż dla tych 20-30 kochanych osób ;*.
P.s. Mam strasznee zaległości w ogl. Waszych filmów, a do tego jestem padnięta. Jeśli jakiś film ominę to PRZEPRASZAM! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!