czwartek, 31 października 2013

#1 Wow *.*

Witaaaam! ^^.

Teraz pokażę Wam coś pięknego ♥
Patrzcie:



Czyż nie jest śliczne? *.* No... mnie się w każdym bądź razie spodobało.. Na Maksa! :**


A więc...
W skład stroju wchodzą:
Buty: Laced Boots (300 sc)
Szorty: K - Girl shorts (450 sc, ale możemy zrobić takie same w Desing Studio za 50 sc)
Bluza: Ski Star (625 sc)
Włosy: Mysterious Glam (500 sc)
Akcesoria: 
- Sztuczne rzęsy: Thick Lashes (500 sc)
- Puder: Freckles (450 sc)

Niestety nie stać mnie na razie na zakup tego "look'u" więc nie znajdziecie go w mojej szafie! ;c


A teraz może... kolory!:

Kolor butów i bluzy:

  
Teraz kolor spodenek, sznurówek i napisów na bluzie:


No i na koniec... Kolor włosów:



No więc... Jak wam się podoba look? Wyraź swoją opinię w komentarzu...
Do zobaczonka, Buziole ;* 



Ps. Brakuje mi jeszcze 24782 fame do next lvl'u ... Pomożecie? C:






10 komentarzy:

  1. Droga Zuziu,
    Look na pewno nie jest idealny. Troszeczkę krótkie spodnie nie pasują mi do bluzy Ski Star, bo to bluza narciarska. Staraj się dalej a na pewno wyjdzie Ci coś lepszego. Szczerze look niezbyt mi się podoba, ale o gustach się nie rozmawia :-) Kathey :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie spoko. Nie chcę urazić ale dla mnie te buty do tych spodenek i bluzy troszeczkę nie pasują. :(((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, rozumiem! Dzięki za wskazówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw sie ;3 każdy dobry autor ma hejterów

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,może kupię jak uzbieram trochę StarCoins. Ronya

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tych butów :/.
    Ale wszystko ładnie dopasowane więc nie mówcie,że nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza i szorty nie za dobrze do sb pasują. Szorty są krótkie, a bluza długa (z długimi rękawami). Look wymaga jeszcze trochę "dopraowania" np. Fajnieby wyglądały te włosy z pasemkami w kolorze bluzy, lub "podwinięta nogawka" od szortów również mogłaby mieć barwę bluzy.
    Ogólnie fajny, kreatywny i typowo jesienny look. Podoba mi się.
    Myślę, że rady Ci się przydadzą na przyszłość. ;)
    Pzdr. Sweet girl23823 (na MSP)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *dopracowania.
      Przepraszam za błędy. Piszę z komórki.
      Pzdr. Sweet girl23823

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!