środa, 30 października 2013

Okradziona. | Invida

Hey! :(
Dzisiaj w strasznym humorze przez OjejuXD. Okradła mnie na MSP! Oto dowody:
To nie wszystko...
I to już wszystko... Przed chwilą napisałam do modów. Grr... Mam nadzieję, że mi je oddadzą ;/. Skąd się dowiedziałam? A stąd, że chciałam przesłać mojej przyjaciółce ciuszka, a tu mi piszę: "Możesz wysyłać tylko 10 prezentów w ciągu jednego dnia." czy coś w tym stylu. Wchodzę w "Podarowane" i tu nagle... Prawie cztery strony ciuchów dane OjejuXD. Kurczę, tak się wkurzyłam...
Do zobaczenia,
                        pa ♥.

10 komentarzy:

  1. Nie pisz do modów tylko ją zablokuj I w temacie napisz o co ci chodzi a potem zmień hasło

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pisz do modów tylko ją zablokuj I w temacie napisz o co ci chodzi a potem zmień hasło

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam ci moje niektóre ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE JEJ WYGARNEŁAM !! OJEJUXD BÓJ SIE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie okradła niunia080x (jeśli nie pomyliłam nazwy) z dziesięciu najdroższych i najładniejszych ciuszków. :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia ;( roberok272

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!