wtorek, 29 października 2013

New look #2

Heeeeej! ^^

Piszę do was jeszcze przed szkołą bo... kupiłam sobie nowy look (na koncie zuzia222)
Jest "sportowy" :D
A oto i on:





Czyż on nie jest słodki? xDD

Hm... W skład stroju wchodzi:
Włosy: Waterfall (500 sc)
Top: Trainee Hoodie (350 sc)
Szorty: Leather Fandanga (350 sc)
Buty: Creeperettes (400 sc)



Teraz kolory szortów, bluzy i butów! :3


A to kolor włosów! :3


Myślę, że kolory dobrane są nie najgorzej! :**
No... W każdym bądź razie mnie się podobają!

Chcesz też tak wyglądać?
Wejdź na mój profil (zuzia2228) wejdź w zakładkę "look" i kup!
Jeśli chcesz, to zmień kolor! ^^.



Ps. Mile widziane wpisy w księdze gości! xDD

Nie zapomnijcie wyrazić swojej opinii o tym stroju w komentarzu pod postem! 
Kocham Was.
 Bay. :*



3 komentarze:

  1. super napewno kupię♥O♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny od 5 miesięcy nawet kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i tani ;) Buty mam i resztę sb jeszcze kupię <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!