środa, 25 grudnia 2013

Star Studio

Jak pewnie wiecie lub nie MovieStarPlanet ma też swoje apki na urządzenia mobilne. Łącznie jest ich chyba pięć. Nie jestem pewna bo mam tylko trzy. Jednak teraz zajmę się najnowszym. Jak już wiesz Drogi Czytelniku nazywa się ona Star Studio. Wyszła 20 grudnia. Celem gry jest stworzyć najlepszych, urozmaiconych dodatkami planów filmowych. Ma ona kilka plusów i jeden minus. Można zarabiać przez nią na swoje konto na msp i jest w pełni darmowa. Niestety zajmuje dużo miejsca, aż 143 MB. Porównanie Pou tylko 16,68 MB. Trochę dużo. Wrzucę kila zdjęć gry. Od razu piszę/mówię, że nie są one moje. Mam tą aplikacje zainstalowaną na telefonie, a tam nie mogę robić screenów. Pochodzą one ze strony pobierania. Jak uda mi się zrobić własne to dodam, ale wydaje mi się, że to wystarczy.

Star Studio - screenshot
Star Studio - screenshot

Star Studio - screenshot

Pa. Do następnej notki.

P.S. Dziękuję Ci Abieska za szanse i Ty Drogi Czytelniku powiedz co mam zmienić, co Ci się nie podoba. Będę wdzięczna.


15 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę ściągnąć tej apki:( Pamięci za mało. Ale czy naprawdę warto?
    Notka ciekawa, bo nikt nie napisał jeszcze o Star Studio. Liczę na Ciebie
    Aka-chan
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bardzo fajne notki! Życzę Ci powodzenia!!
    Corniii

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak dużo zajmuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma się dużą kartę pamięci to ujdzie, ale jak jest mniejsza to beznadziejnie.

      Usuń
  4. Miałam to, żałosna ta gra ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! Piszesz bardzo ciekawe posty. Niestety ta gra nie działa na moim telefonie :(. Pozdrawiam
    ~ legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się spodobał Twój post. Co do aplikacji, na moim tablecie niestety ona nie działa, choć mam mnóstwo wolnej pamięci... Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś fajna c: / Sara44456

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą grę, ale nie wiem jak się na niej zalogować, aby przesłali SC i fame. Proszę, aby ktoś mi odpisał. Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Nazywam się na msp.pl UkradnijDlaMnieNiebo. Możecie mnie narazie zapraszać, bo mam wolne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nwm jak odwiedzic przyjaciele w tej grze ktoś mi pomoże ? Prosze

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!