piątek, 17 stycznia 2014

VIP na serio za free?

Hey!
Może zadziwił Was tytuł, ale mi NIE chodzi o hacki, lub rzeczy typu jak zmienisz email to coś tam xD Przez przypadek zauważyłam reklamę strony dogry.pl. Z ciekawości kliknęłam i wyświetliło mi się takie coś:


Tsa... No i się zastanawiam - gdzie jest haczyk?

Poszukałam na różnych forach recenzje na temat tej strony. I okazało się, że jeśli zdobędziesz te punkty to faktycznie dostajesz to doładowanie! Na razie jednak nie założyłam konta. Wolę mieć pewność, że nikt mnie nie oszuka i to jest w pełni bezpieczne i darmowe.

Można zdobyć nie tylko VIP Elite na tydzień, ale też na miesiąc, a nawet 3 miechy!

Wow O.o

Tylko teraz jak zdobyć te punkty? Trzeba po prostu odpowiadać na różne pytania dotyczące gier i wypełniać zadania. Podejrzewam jednak, że uzbieranie tych 1999 pkt trochę zajmie...

Na tej stronce są jednak nie tylko doładowanie - istnieje tu też forum dotyczące wybranej gry, opisy, screeny i dużo innych rzeczy.
Przykładowy wpis :)
Jeśli ktoś zetknął się z tą stronką to napiszcie jakie jest Wasze zdanie. Ok, muszę kończyć, wiem krótki wpis, ale tylko chciałam Wam pokazać ;D


P.S. Dzisiaj ostatni raz byłam w szkole - ferie się zaczynają! Yeeeeeeey =)
P.S.2 Mam prośbę... Bo ja prowadzę bloga sweeteasnyblog.blogspot.com i moglibyście tam zajrzeć, a jak się Wam spodoba to zaobserwować? Plis, to dla mnie bardzo ważne ♥♥♥

42 komentarze:

  1. Jej,sporo wiem na temat różnych gier a vip,kaska,diamenty by się przydały jaka to strona?

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz pewnie tam musiała hasł... podawać xc za piękne by mogło być możliwe

    OdpowiedzUsuń
  3. Hymm.. ciekawy temat ;>
    Wydaje się bezpieczne, ale nie jestem pewna :c
    Sprawdze to :B

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty jesteś genialna -.-
    W dodatku reklamujesz swój blog -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam konto na tej stronce. Jest bezpieczna. Musisz grać w gry i zdobywasz punkty a potem podajesz tylko nazwe na msp i ci doładują:). Ale ciężko te punkty nazbierać.Nie podam mojej nazwy.Powiem tylko, że mam 18lvl

      Usuń
  5. Tam się nie podaje hasła tylko swój numer telefonu czy coś XD :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No niewiem..... coś podejrzanie to wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  7. Źle napisałam - sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm..ciekawe, ale na końcu mnie dobiłaś. Sprawdzę na date. Mam ferie równo licząc od poniedziałku, za mięsiąc. To się nazywa nie sprawiedliwość ludzka. :[

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś widziałam tą stronę, ale nie wiedziałam czy założyć konto i nie założyłam, bo myślałam że jedynym sposobem na te punkty jest doładowanie, ale już wiem, że dostaje się je za odpowiadanie na pytania...
    Czy ktoś założył tam konto i potwierdzi, że to na pewno bezpieczne? Proszę...♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm, ja czytałam regulamin (Straszne poświęcenie bo jest mega długi *0*) No więc wracając do tematu, to zdaje się bezpieczne. Nie tylko MSP da się doładować, ale takie gry jak Wiejskie życie itp.

      Usuń
  10. Ty kopiaro ! Ja to pierwsza odkryłam i dzięki tobie wszyscy się teraz o ty dowiedzą -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co złego w tym, że nie tylko ty będziesz miała szansę mieć vip? Hmm? Poza tym ją to SAMA znalazłam i nie skopiowałam ;>

      Usuń
  11. To trochę podejrzane...

    Zapraszam na http://keep-calm-and-feel-the-beat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. PandaDominika1 (Dominika)18 stycznia 2014 13:36

    Kiedyś widziałam te stronkę O.o
    Chyba to jakieś oszustwo, ale i tak jakby to było bezpieczne (może i jest)
    to nie można tego robić, to jest to samo co hackowanie i złodziejstwo.

    Pozdrawiam, zapraszam na pandadominika1-i-msp.bloog.pl (blog przez 2 'o' a nie przez jedno))

    OdpowiedzUsuń
  13. Można mieć też dzięki temu Vipa Elite na rok ale to kosztuje aż 20999 punków

    OdpowiedzUsuń
  14. ej a to nie jest płatne??Bo po co im twój numer telefonu.. podejrzane to....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dziwny wygląd bloga, wtedu było lepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byś lepszego nie zrobiła, nie czepiaj się !
      Em?!

      Usuń
  16. Pewnie nie dadzą wam ''darmowego vipa" albo będzie trzeba coś pobrać..

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam konto od dawna , ale długo się zbiera punkty ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe xD

    OdpowiedzUsuń
  19. trudno się zbiera punkty 5 lub 2 czasami 10, a i można zamienić na darmowego vipa elite nawet na rok!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbyt Piękne :C Podobno Piszę to z jakiegoś bloga więc "Podobno kto korzystał z tej strony mógł stanąć przed sądem" Nie Polecam Tej Strony :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tamten kom napisała moja kuzynka, nie słuchajcie jej, ja wtedy jadłam obiad ... Ta strona jest nielegalna i nie polecam tam wchodzić. ;c

    OdpowiedzUsuń
  23. ALE JAK NAZYWA SIĘ TA STRONKA

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym mieć znowu vipa<3 xD ale nie chcę wydawać kasy. W końcu nwm czy założyć konto... Wika8804. Pozdrawiam Abi i innych<3

    OdpowiedzUsuń
  25. To nielegalne!Można przez to do sądu trafić !

    OdpowiedzUsuń
  26. Wymieniałam już tam punkty ;>
    Trzeba było podać numer telefonu, a po chwili przychodził do was sms z kodem. Wpisujesz i voila - masz (w moim wypadku) kupon na Howrse :D
    Kasy nie zabrało do tej pory. Więc mogę polecić stronę, bo przynajmniej nie oszukuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam na tym konto! mam już 1160 punktów zbieram na rok albo na tydzień!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taką znajomą, która robi vip. Wystarczy zmienić e-mail na lelsie.raven@gmail.com i mieć 6 lv. Dlaczego 6? Ponieważ w zamian za vip ona żąda jedynie grafa. Gdyby ktoś był na niższym poziomie po prostu mało by fame dawał ten graf. Zrobiła i mi vip i 3 moim znajomym. Naprawdę polecam ją.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chcesz dostać VIPA do MSP TUTAJ MOŻESZ DOSTAĆ (KLIKNIJ) lub tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szukasz dobrego HACKA do gry MOVIESTARPLANET ?

    Na stronie poniżej jest bardzo dobry:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!