niedziela, 19 stycznia 2014

Nowy wygląd bloga + JAKA ZIELEŃ?!

 Hey! Jak pewnie zauważyliście, wczoraj został zmieniony wygląd bloga. Moim zdaniem jest znacznie lepszy od poprzedniego.Wygląda bardziej profesjonalnie, ale również elegancko i lekko. Jeszcze muszę trochę popracować nad nagłówkiem. Mam już fajny pomysł (będę musiała się pobawić w paru programach ^^).
 Druga sprawa to JAKA ZIELEŃ?! 



 Nie wiem o co Wam chodzi. Blog wygląda tak:


 Nwm. Mozę blogger ma problemy? Ostatnio wszystko z prawej kolumny znajdowało się na dole pod postami ._. Przynajmniej ja to tak widziałam.
 Prawdą jest, że podstawowy szablon był w kolorze zielonym, ale go zmieniłam. Możliwe, że musi się jakoś "zaktualizować". Możecie spróbować zmienić przeglądarkę, jeśli chcecie lub przeżyć ten "błąd". 
 A i nagłówek też niedługo zmienię. W sumie, ten stary nie prezentuje się najgorzej, ale wolałabym, żeby był dopasowany kolorystycznie (a poza tym muszę zrobić, by był aktualny. Przecież mamy nowych redaktorów).
 Wiem, wielu osobom nowy wygląd się nie podoba, ale nie zmienię go. Zawsze tak jest, że niektórym się podoba, niektórym nie. Musicie przeboleć. Dawny wygląd się wielu osobom znudził i dobrze, by było go zaktualizować. Tak właśnie zrobiłam. 
 Ok, mam nadzieję, że rozwiałam wiele wątpliwości jeśli chodzi o nowy wygląd bloga. Byee. ;*






14 komentarzy:

  1. Moje zdanie: Blog jest fajny bez względu na to jakie ma kolory i wgl. Przecież to wpisy się tu liczą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie krytykuje tego... Tylko mówie, że mi się to nie podoba czyli tak zwana zieleń bo nwm jak ten kolor nazwać.. Oliwkowy pod zieleń... Nwm nie ukrywam, że posty są ciekawe! No trudno.. Mi tamte kolory pasowały do tego bloga. Zobaczymy jak nagłówek się zmieni.. JA NIE KRYTYKUJE! Anonim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wchodze na tego bloga na kąpie tylko zawsze na fonie.. Wchodze codziennie, kocham tego bloga i nie chcem go krytykować..;c Notki są super-fanstantyczne C: Ten kom to mój sorry za szczerość T^T

      Usuń
    2. Nie chcem nikogo urazić!

      Usuń
    3. JAKA ZIELEŃ?! Mówię, ze tu nie ma zieleni ._. Spójrz na screen.

      Usuń
    4. No to jaki to kolor!? >.<

      Usuń
  3. Ey?! To wreście jaki to kolor? Nie lubie się kłucić.. Ale teraz fajnie nawet wygląda..

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten nowy wygląd <3 i super blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze na fonie jestem...czasami na kompie ale mi się podoba,a własnie chce powiedziec że serdecznie pozdrawiam Abieske.Nie chce nikogo urazic ale fajniejsze było fioletowe a ten może byc nawet nawet.Pozdrowionka jeszcze raz i całusy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie super ;)
    Mi się zawsze podobał i zawsze będzie się podobać :3

    roberok272

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz jest ładniej^^

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!