niedziela, 19 stycznia 2014

Utworzony strój w sklepie MSP | Invida

Hey! ♥
O matko, jak się cieszę że znowu tutaj piszę, nawet na zastępstwo! Uwielbiam Abieskę, jest wspaniała, pozwoliła mi pisać przez ten czas na blogu! Abieska, wiem że to czytasz, więc... JESTEŚ WSPANIAŁA! <3

Okej, przejdźmy do tematu xd.
Dzisiaj nudziło mi się i musiałam coś zrobić na MSP. Zrobiłam strój. Proszę bardzo, o to mój strój utworzony w MSP-owym sklepie (strój dla nie-VIP):
Fioletowo-biały <3
Użyte włosy, ciuchy, buty i akcesoria:
1. Włosy: Wild Piglets - 600 SC.
2. Sukienka: Shopping Chic - 400 SC.
3. Buty: Fluffy Dream - 400 SC.
4. Uszy (akcesoria): Polar Bear Cutie - 350 SC.

Paleta kolorów (czerwone ramki):

Fioletowy oraz biały :*.

Całkowita cena:
1750 SC. Dużo? TAK XD. Okej, to wszystko na dzisiaj :) Jutro zrobię wpis o looku dla VIP.
Doczekacie się? :D.

Okej, to na tyle :* Byee ;**.

Wasza Invida ❤


14 komentarzy:

  1. Super look!
    A do tego, że ABIESKA jest WSPANIAŁA to się BARDZO, BARDZO zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowy nagłówek !

    OdpowiedzUsuń
  3. a przy okazji fajny nowy nagłowek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek-Boski C;
    Look-Super ! ^^
    Invida- Tęskniłam za twoimi wpisam ♥ Świetnie że jesteś (szkoda że tylko na zastępstwo :C)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look, taki mmrraśny...XD
    P.S. Powiedz Abiesce, że zrobiła super nagłówek ;**

    roberok272

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez mam bloga o msp zerkniesz abieska na niego link: msp-z-julą.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bleee.... Nie w moim stylu! Dobrze, że jesteś tu tylko zastępstwo! Bleee!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się nie podoba, ale co poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, ej, ej. NIE INVIDY WINA ŻE MODERATORZY TAKI KONEK ZROBILI! Invida i tak świetnie dobrała ubrania do takich... Ubrań... Ten konek nie podoba mi się, ale Invida zrobiła i tak coś pięknego. I z całym szacunkiem, do Anonimów wyżej: Zróbcie z ubrań z Tego konka coś przyzwoitego.
    Super Invi że wracasz ;*
    Kathey (Sorry że z anonima ale jestem lognięta na inne konto) ;*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!