poniedziałek, 20 stycznia 2014

Reklamy

 Hey! Postanowiłam wprowadzić nową funkcję na bloga. Od teraz można reklamować swoje filmy. Będą one umieszczane w kolumnie, z boku.
 Oczywiście nie ma nic za darmo xd. Wczoraj reklamę u nas wykupiła Lolinkassi (tak, ta Lolinkassi). Jej filmy będą reklamowane przez tydzień, jeżeli będzie chciała wydłużyć termin to znowu musi zapłacić.
 Codziennie przybywa nam około 2 tys. wyświetleń (i mamy nadzieję, że ta liczba się niedługo zwiększy), dlatego chyba warto umieścić tutaj reklamę i podnieść swoją liczbę wyświetleń.
 Przejdźmy do cennika. Na razie będzie tylko dozwolone reklamowanie filmów, ale niedługo wprowadzę ceny do blogów, art'ów, look'ów i projektów.
1 tydzień - 2 prezenty z l.ż dla każdego redaktora
Tak, na razie tylko tydzień. Cena może wydawać się duża, ale co jakiś czas będą wystawiane zniżki, np. "Wykup reklamę już teraz! Drugi tydzień otrzymasz gratis!". Takie informacje będą umieszczane nad reklamowanymi filmami. Dodam jeszcze, że miejsca na reklamy będą tylko 4. Ja już jedno zajęłam (hihihihihi ^^), drugie Loli, a trzecie i czwarte mogą być Wasze!
 Niedługo modernizacje przechodzą strony pod nagłówkiem. Między innymi regulamin chat'u. Zmieni to się na "Chat - wszystko co chcesz wiedzieć". Oprócz zasad, będą tam także instrukcje. Między innymi jak dodać chat, zmienić jego kolor, dodać radio, itp. Zanim jednak ta zmiana nastąpi dodam zakładkę "reklamy". Tam natomiast znajdą się cenniki, obowiązujące zniżki, itd.
 Tak, wiem co powiecie "Sprzedaliście się!". To tylko nowa funkcja. My na tym zyskujemy i Wy. Jeżeli wymyślicie jakiś ciekawy tytuł, opis, i tym podobne i umieszczę go na bloga, to możecie się nieźle wzbogacić i szybko nadrobicie straty, które zyskaliście przez kupno reklamy. Trzeba tylko się trochę postarać.
 Teraz taka wiadomość, dla redaktorów. Co tydzień uzupełniajcie swoją listę życzeń. Dzisiaj już lepiej miejcie chociaż 2 prezenty.
 Zapomniałabym o najważniejszym. Niektórzy redaktorzy nie mają podanej swojej prawdziwej nazwy z MSP, tylko przez siebie wybrane pseudonimy lub imię, żeby uniknąć nieporozumień umieszczę tu listę loginów autorów bloga.

-Abieska
-Moda na 102
-jula27jula
-MelodyPL
-SuperModelParis
-Invida
-TheNikita

 Nadal myślę nad Nikitą. Listy chyba nie ma uzupełnionej i najpewniej nie uzupełni, bo nie ma jej ostatnio na MSP, dlatego jak na razie nie trzeba jej kupować prezentów.
 Ostatnia sprawa to kontakt. Nie biorę pod uwagę zgłoszeń na chaci'e lub w komentarzach. Osoby zainteresowane ofertą mają się do mnie zgłosić na MSP! Możecie też powiadomić innych redaktorów, ale taka wiadomość może do mnie dojść o wiele później niż wiadomość, którą napiszecie od razu do mnie.
 Najpierw ze mną omawiacie wszystko. Czy mam dopisać jakiś opis, czy dodać screen z ekranu ładowania tudzież z pewnej sceny w filmie. Dopiero potem płacicie.
 Mam nadzieję, że wszystko Wam wyjaśniłam i niedługo zaczniecie korzystać z oferty. Jak mówiłam, miejsca są ograniczone, więc radzę się śpieszyć. Byee. :*


15 komentarzy:

  1. Wszystko OK ale Was jest 7 to 7 x 2 = 14
    Powiedzmy że każdy jest po 450 sc to 450 x 14 = 6300
    Czyli trzeba wydać 6300 sc za jeden tydzień reklamy u Ciebie.Dla mnie to bez sensu bo większości nie stać a i tak nie sądzę żeby przybyło dużo im dużo wyś,może z 10 więcej.OK,powiedzmy,niech będzie z 15 wyś i te 10 to 25.Ale i tak nie odrobi tych 6300 sc więc dla mnie to nie ma sensu i ja bym zrezygnowała z tak wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie to wszystko jest za drogie napewno nie skorzystam NIGDY z reklamy na tym blogu bo strace tylko pare tyś. SC -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nikt Wam nie każe korzystać z tego, nie? A na przykład Lolinkassi ma dużo sc, to czemu ma nie kupić? :) Podejrzewam też, że nie przybędzie 10-15, ale więcej... ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu jeszcze dopominam. Będą zniżki i konkursy! Wylosuję 2 redaktorów, którym trzeba będzie kupić prezenty albo będzie możliwość wygrania MIESIĄCA darmowej reklamy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałem kupić, ale zanim to zrrobiłem zacząłem myśleć. Te reklamy są zbyt nisko. Nikt nie zobaczy Brak sensu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważ, że Lolinkassi ma bardzo wysoki lvl ! Nie potrzeba jej twojej reklamy żeby zdobyć 2 tyś wyświetleń dziennie ! A twoja reklama jej w tym pomogła ! Jak ktoś ma 10 - 18 lvl'a to dojdzie mu zaledwie 10 - 30 wyświetleń ! Więc się nie opłaca ! Ale gratuluje pomysłu ! Może kiedyś skorzystam . Ps. Mój Nick na msp to 10sec filmy mam większy lvl niż 18 xD moźe się skontaktujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym się zgłosiła. Moje filmy mają 2 wyświetlenia ._. Musiałabym mieć jednak z 50 wyświetleń, żeby mieć tyle pieniędzy na kupienie reklamy. A może by tak kupować prezenty na raty? Bo mnie będzie stać, jak kupię vipa na miesiąc, bo wtedy zyskam 11 tyś sc. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie to nawet nie stać ma 1 prezent tancena naprawde jestnzanduża

    OdpowiedzUsuń
  9. Siema, tu se Lolinkassi przyszlam zobaczyc reklame.
    Po pierwsze fajnie ze opanetntowalas se moj pomysl XD
    Po drugie, cytuje: Lolinkassi, "(tak, ta Lolinkassi)"
    A JAKA LOLINKASSI JESZCZE ZNASZ XD
    Drogi anonimie:
    "Zauważ, że Lolinkassi ma bardzo wysoki lvl ! Nie potrzeba jej twojej reklamy żeby zdobyć 2 tyś wyświetleń dziennie ! A twoja reklama jej w tym pomogła ! Jak ktoś ma 10 - 18 lvl'a to dojdzie mu zaledwie 10 - 30 wyświetleń ! Więc się nie opłaca ! Ale gratuluje pomysłu ! Może kiedyś skorzystam . Ps. Mój Nick na msp to 10sec filmy mam większy lvl niż 18 xD moźe się skontaktujemy ?"
    Moje filmy nie zdobywaja tyle dziennie chyba ze mam lepsze dni. XD

    Co do reklamy - bedziesz aktualizowac reklame gdy bede miala nowe filmy? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie znam żadnej innej Lolinkassi, ale chciałam to tylko podkreślić :D. Tak, będę je aktualizowała :).

      Usuń
  10. Czekaj, czyli jak dobrze rozumiem dostane prezenty ? Hmm.. fajnie ale ja nie mam nic na liście. :/ Chyba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :c tutaj już nie roberok272 tylko Grzesiu.
    Na msp zhackował mnie hacker i coś brzydkiego napisał do któregoś mojego znajomego ;(
    Modzi zablokowali mnie na ZAWSZE :(
    Chciałem Cię Abiesko tylko pożegnać bo prawdopodobnie już nie będę tutaj zaglądał :c będę wchodził tylko zobaczyć co zmieniło się podczas mojego odejścia :)
    Ale będę się podpisywał jako Grzesiu (na chacie też) ;)
    Co do msp to zablokowali mnie tak wgl za nic ;-;
    Żegnam i pozdrawiam Grzesiu
    P.S. Jeśli są błędy to dlatego, że piszę z tableta :)
    P.S. Jeśli chodzi o to ,,żegnam i pozdrawiam`` to chodzi o to, że kończę bo muszę odrobić zaległości ze szkoły (tydzień mnie w szkole nie było ;-;)
    Zapowiadają się mi super ferie ._.
    Pozdrawiam wierny, dalszy czytelnik tego bloga ;)

    Grzesiu :3

    OdpowiedzUsuń
  12. troche sie oplaca, ale moje filmy sa takie beznadziejne, ze
    maja max 30 odslon:/ zreszta puki co mam tylko 296sc;-(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!