poniedziałek, 20 stycznia 2014

Co na topie? #01

No heeey ;*
Ferie są, dużo czasu, więc wpadłam na pomysł, by poprowadzić nową serię ;) Będę tu opisywać i oceniać filmy i arty, które znajdują się na aktualnym topie... Mam nadzieję, że Wam się to spodoba.

Dzisiaj zajmiemy się artowymi rysunkami. Chodzi w nich oto, że z różnych ciuchów i przedmiotów tworzysz jakiś obraz, przez odpowiednie zmniejszenie i ustawienie przedmiotów. Ostatnio na topie jest rysunek Rihanny:

Wow O.o Ta dziewczyna musiała się sporo napracować. Podoba mi się to, że wszystko jest w jednej kolorystyce - różowo-fioletowej. Do arta jest też dodana piosenka Rihanny "Only Girl".


Tu macie Pou'a, który mnie rozwala xD Niby to nie jest jakieś arcydzieło, ale ma w sb to coś, dzięki czemu nazbierał wiele lovków...


Tutaj art tej samej dziewczyny, która zrobiła Rihannę... Widać na nim Zayna Malika z One Direction. Na serio podobny! Jestem pod wrażeniem talentu tej MovieStar...

Oki, to tyle co chciałam napisać ;) A Wy? Co myślicie o tych obrazach? Kończę, bye ;*



7 komentarzy:

Czekamy na Twoją opinię!