niedziela, 30 marca 2014

Bubblegum Cat - Look + Twarze bez Vip I1I

Heii!
Przepraszam, post miał być o 16:30, jednak byłam na dworze, i do tego musiałam nauczyć się 9 zwrotek Pani Twardowskiej na pamięć... Jednak piszę i to chyba najważniejsze :)

Dzisiaj (Jak zwykle! c;) mam dla Was looka. Dzisiaj inspirowałam się kotami, i gumą balonową xD.
Oto, jak prezentuje się look:


Jak dla mnie, jest ŚLICZNY. Bardzo podoba mi się ta bluza (#Kociara), i włosy. Buty są klasyczne, często ich używam, spodnie to samo.
Teraz przejdę do pokazu składu kompletu...

<Kliknij, aby powiększyć>

Chyba robię dosyć tanie looki, nie? :P 1900 sc. Chyba można uzbierać.
Teraz paleta kolorów, i coś, co postaram się robić :)



Tak, to są "Przymiarki" - Dla tych, którzy będą chcieli zakupić looka.
Pora na inne wersje kolorystyczne, chociaż oryginał jest najładniejszy.


Pastelowa? Niewiem. Zdecydowanie spokojna... Szary, jak mogliście już zauważyć, często pojawia się w moich propozycjach kolorystycznych. Lubię ten kolor na ubraniach z MovieStarPlanet.


Hmm, tu wyszło dosyć ciekawie. Bardzo mocny żółty w połączeniu z bordowym? Wygląda... Całkiem ładnie. Jednak nie polecam go zakładać na bardzo długo, bo... Będą Was bolały oczy xD


Wersja morska, w połączeniu z bielą. Miły, spokojny... Ale wydaje mi się, że te kolory przywołują myśli o jesieni...


A to takie sobie... Miętowo - Szare... Dosyć smutne, ale niektórzy takie lubią :P

Nie będę pokazywała kolorów reszty strojów - Zdam się na Waszą kreatywność.
Look wygląda ładnie, kiedy kolor wiodący jest ciemniejszy, a ten poboczny (Haha, pani Polonistka ;-;) - jaśniejszy.
Przejdę do sesji zdjęciowej, bez pokazania błędów itd. Się nie obejdzie.




Ogółem nie ma błędów, czasem może jakiś wystąpić, ale co poradzić. Trzeba z tym jakoś żyć XD
Look nie wymaga statusu Vip, rzecz chyba jasna. Zakupicie go u mnie pod nazwą "Bubblegum Cat".

Teraz przejdźmy do drugiej części posta!
Większość osób chce być ładnym, ładnie wyglądać. Dobrze, ale jak? Mam ładne ciuchy, ale wszyscy ode mnie uciekają...
Dlaczego?
Twarz przyciąga lub odpycha. Jeśli jest brzydka, to co się dziwić że nikt Cię nie chce... Niestety.
Postaram się Wam pomóc w doborze odpowiedniej twarzy.
Co jakiś czas, będę umieszczała w postach twarze, jakie są ładne i nie wymagają Vipa.
Oto moja dzisiejsza propozycja...


Delikatna, naturalna. Niestety dosyć droga, ale nie musimy codziennie zmieniać twarzy, prawda?
Oto i przymiarki:


Oczy są prawie identyczne jak dla Vipa. Są na drugiej stronie...


Śliczny, klasyczny cień. Usunęłam z niego "noski".


Chyba nosa nie muszę opisywać?


Najładniejsze usta dla nie - Vip. Nawet niektóre Vipy je mają.


Średnio opalona, najnormalniejsza skóra na Msp (Tak, lubię kiedy MovieStars są naturalne). Znajduje się na pierwszej stronie.

To dzisiaj na tyle. Dziękuję za tyle miłych komentarzy i tyle głosów na mnie w ankiecie... Dzięki. Co mogę zmienić? Piszcie w komentarzach, przyda mi się taka opinia. Przypominam o głosowaniu na najlepszego looka! Głosujcie w poprzednim poście ode mnie.

Do następnego posta!


21 komentarzy:

  1. Śliczny look :3
    Super notki :3
    Uwilbiam cię :3
    Heheh :3 XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny post.Tak samo z lookiem.Nie ma o czym mówić xD.
    Jedyne co byś mogła zmienić to jak już zrobiłaś twarz dla nie VIP to od razu mogłaś zrobić dla VIP, ale i tak jest okey!
    Jeszcze raz świetne notki.Nie mam się do czego przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarze dla Vip też będą, spokojnie ;) Zapomniałam że screeny ze składem looka i dzisiaj twarzy, robię z innego konta.
      /Kathey

      Usuń
  3. Kuupiłam oryginał Twojego dzisiejszego looka ;3. Mam go na sobie jakby co ;). Jak go kupiłam to nie muszę pisać czy jest ładny? Śliczna twarz :).
    Pozdrawiam,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałas ramki z kolorami :( Ale i look i twarz idealne. Twarz mnie zaskoczyła, naprawdę. Ja zawsze mam z nią problem, ale teraz już wiem jak zrobić. Tylko ta ramka z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weeź, ja też muszę się uczyć Pani Twardowskiej. Ale u nas żeby zdać na 5, trzeba umieć 15 zwrotek, a na 6 całego wiersza (31 zwrotki). Look śliczny, może kupię. Ale ja wolę tworzyć sama stylizacje. Twarz też dobrze dobrana, ogólnie nic bym w twoich postach nie zmieniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię. Ja na jutro musiałam się wkuć zasad stopniowego rozkładu z chemii. Jeszcze uczę się rozkładu połowicznego na wtorek z przyrody. Looki są super. Najbardziej podoba mi się wersja miętowa. Twarz także jest fajna.
    Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze świetnie robiłaś looki ale teraz przeszłaś samą siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look! Sama jestem kociara, więc pewnie sobie kupię. Głosowałam już w ankiecie (oczywiście na cb) i masz całkiem spore szanse żeby wygrać=) . Liczę na więcej tw wspaniałych postów.
    angela nat

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look. Twarz też fajna :) A propo uczenia się.. ja musiałam wkuwać "Powrót taty" Mickiewicza :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kathey, robisz naprawdę wspaniałe looki. Cieszę sie ze momoge czytać twoje posty na tym blogu. Codziennie odwiedzam ten blog systematycznie, ale niestety nie pisze komentarzy bo coś mi sie zepsulo. Pozdrawiam cała załogę bloga :3 - selena gomez lala ( tak wiem głupszej nazwy sie nie dalo xd ) Ps. Jeśli byś mogła to mogę prosić o look dla mnie? Ps.2 Sorki za błędy pisze z tableta C:

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz wspaniałe looki, lecz dla mnie to za dużo looków. Każdego Twojego posta tematem głównym jest look. Może coś innego..?
    ~ Slodziusna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego na tym blogu nikt nie ma moich ulubionych nie vipowych ust :( Ja je bardzo lubię. Mam te ostatnie w klinice piękna, w 3 rzędzie. Look bardzo fajny, jak zwykle. Liczę na jakąś twarz z moimi ulubionymi ustami w tej serii :).
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny looczek :) może nawet kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobisz look'a dla chłopaka na MSP jestem tomek kca mam 13 lvl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się nazywasz na MSP bo jetem tu pierwszy raz i nwm :) ?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!