poniedziałek, 31 marca 2014

JA

 Witajcie! Niedawno na czacie miałam styczność z (jak mi się wydaję) osobą z mojego realnego otoczenia. Niektórzy byli przy tym. Ten ktoś pisał o mnie różne rzeczy (niemiłe, ale, np. niektóre wydarzenia były prawdą)
 Chciałabym abyście nie dowiadywali się o mnie rzeczy od innych osób, dlatego postanowiłam napisać ten wpis. Skupimy się na mnie. O moich wadach, zaletach, zainteresowaniach, itp. (nie będę tego grupować)

  • Jestem leniwa.
  • Kiedyś na tym blogu obrażałam i plotkowałam o osobach z mojego realnego otoczenia. (dostałam potem meeeega ochrzan, ale żyję i czegoś się nauczyłam)
  • Mam problemy z cerą, tzn. pojawiają mi się pryszcze, zaskórniaki, itp.
  • W pewnych sprawach jestem niesamodzielna.
  • Nie jestem jakaś bardzo ładna, ale widać różnicą między moim wizerunkiem sprzed roku i tym teraz. Jestem z tego zadowolona.
  • W podstawówce miałam taki nawyk, że  przechwalałam się różnymi rzeczami. Byłam samolubna. Teraz jak o tym myślę, to robi mi się niedobrze.
  • Moją pierwszą idolką/ulubioną wokalistką była Hannah Montana. 
  • Moją idolką/ulubioną wokalistką jest Ellie Goulding. :) ♥
  • Jestem słaba z przedmiotów ścisłych. (np. z chemii, fizyki, itp.)
  • Na MSP miałam 3 konta. 1. zostało skradzione, z 2. odeszłam, a 3. to Abieska.
  • W przyszłości chcę zostać reżyserką, operatorką lub scenarzystką. 
  • Mam skrzywienie kręgosłupa. 
  • Staram się mieć dystans do siebie.
  • Nie lubię gdy ktoś przezywa/obraża osoby, które lubię i szanuję.
  • Przeklinam, ale tylko gdy jestem naprawdę wkurzona lub gdy ktoś powiedział coś głupiego. (na ask'u ostatnio dostałam takie pytanie: Podasz mi hasło do konta? Będziemy razem prowadzić?)
  • Nie przepadam za polską i niemiecką muzyką. Uwielbiam angielskich i japońskich wykonawców. <3 (Luna Haruna, Piko, DIAURA, Ellie Goulding, Becky G, Cher Lloyd, Taylor Swift, Avril Lavigne, Jasmine V, Christina Grimmie)
  • Jestem w realu dość nieśmiałą osobą. Boję się zgłaszać na lekcji lub rozwiązywać zadania z matematyki przy tablicy.
  • Jestem dość wybredna jeśli chodzi o książki. Trudno mnie zachęcić do przeczytania jakieś. Mam swoje wymagania. (lubię gdy w książkach jest nawiązanie do czegoś magicznego, tajemniczego z nutką kryminału)
  • Oglądam anime i czytam mangi.
  • Trenuje siatkówkę, nożną i judo.
  • Noszą okulary (kujonki) i aparat na zęby.
  • Nie umiem rysować i ładnie pisać. Czasem sama nie mogę siebie rozczytać. 
  • Mam duży nos. (taka tam wada wyglądu... jedna z wielu :D)
  • Moimi ulubionymi youtuberami są Rezigiusz (ReziPlayGames) i Tivolt (TivoltGames). (trzeba dodać, że ten drugi często przeklina, ale szczegół i tak prowadzi super serie, co się chyba najbardziej liczy, prawda?)
  • Nie umiem obsługiwać się programami graficznymi, ale za to znam się na multimedialnych. (dziwne to XD)
  • Kiedyś spiskowałam z moją koleżanką, by druga koleżanka poczuła się winna. Jedna z nas miała mieć "niby" podcięte żyły i być w szpitalu (oczywiście wszystko zostało zmyślone). Ale ja byłam wredna. :D Na szczęście teraz wszystko jest w normie, tak jak dawniej. (no może oprócz tego, że teraz nie utrzymuje kontaktu z tą dziewczyną, z którą spiskowałam)
  • Jestem wrażliwa i uczuciowa.
  • Nie umiem dotrzymywać sekretów. Znaczy, inaczej... umiem, jeżeli ktoś nie ma ze mną na pieńku. Nie lubię też zbyt często kryć pewnych osób, by coś się nie wydało. 
  • Na MSP stawiam bardziej na filmy magiczne, fantastyczne z nutką kryminału i humoru. Czasem też robię filmy skupiające się głównie na wątku komediowym. 
  • Na początku mojej kariery na MSP byłam jakąś modową tragedią. (mówię o pierwszych kontach) 
  • Lubie się kłócić i hejtować, gdy mam jakiś rozsądny powód. 
  • Od niedawna interesuje się tańcem. Różnymi rodzajami: nowoczesnym, hip-hop, itp. 
  • Chciałabym być znana w świecie gwiazd, ale z drugiej strony zaczynam się bać, czy kiedykolwiek coś takiego osiągnę i czy po prostu udźwignę ten ciężar
  • Grałam kiedyś w Metina, League of Legends i AION. Jak na razie przestałam, bo mi się to dość szybko znudziło.
  • Chodzę do klasy polonistycznej.
  • W wakacje kręcę film u mojej przyjaciółki z reala - Martynisi.
  • Nie lubię gdy ktoś dużo wymaga. 
  • Jestem skąpa. (nie lubię, np. za kogoś płacić, kupować coś komuś)
 A oto moje zdjęcie z facebook'a:

Nie, nie podam Wam linku do mojego profilu.

 Takie dziwne, ale mi się podoba. Mam nadzieję, że wiecie o mnie dostatecznie dużo, a niezidentyfikowani hejterzy z reala przestaną się czepiać o coś co było i wyzywać mnie niepotrzebnie  bez powodu, nie znając nawet znaczenia swoich oskarżeń.
 Tak, to ta dziwna 14-latka prowadzi tego bloga wraz z innymi wyszkolonymi redaktorami. Mam nadzieję, że mój charakter i wygład Was nie odstraszył. To tyle na dzisiaj. Jak chcecie to możecie wyrażać swoje zdanie na mój temat, na podstawie tego co wypisałam. :) Byee. ;*


P.s. Jestem tylko człowiekiem. Nie oczekujcie wiele ode mnie. 
P.s.2 Może się okazać, że zapomniałam czegoś napisać. 


53 komentarze:

  1. Wow, dużo o sobie napisałaś. Post ciekawy, i tak Twoje posty są najlepsze.

    ~Laniacz, piszę z telefonu. =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to baaardzo dużo o tobie wiemy. Heh. Fajne zdjęcie.
    Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jesteś :) wyglądam podobnie tylko nie mam okularów i mam pasemka:)

    Pozdrowienia =)Kiciax1220

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna focia Abi :*
    Refferetti-skylie-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś :3
    Też grałam w Metina :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak efekty z Instagrama. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy ^,^
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna jesteś =) . A propo książek, to Ci polecam ulysses moore.
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę się podlizywać czy coś, ale gdyby za ładność dawali mandaty, to byś już w więźieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutka jesteś :) też mam takie kujonki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Yy... Ona nie chciała podawać, a ty podałaś. Nie sądze, ty pewnie chcesz sklocic je, tak? Ale, dobra to nie moja sprawa. Powiem tak: Jesteś ładna, te okularki są sliczne. Moze faktycznie masz troche charakterek ale co tam, jestes czlowiekiem. Jednej rzeczy nie mg zrozumiec- jesteś ode mnie starsza o 2 lata, a widze dosc duzą rożnice,bo ja taka mała jakaś jestem. Naczy się wysoka, ale jak to mowia chuda jak patyk. ( Jak coś to nie mówie, że ty gruba jesteś, bo masz urodę,to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna ty :). Mam podobne cechy :D. Tyle, że mam 12 lat xD. Okey, fajna foteczka ;).
    Pozdrawiam,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna jesteś :) Zgadzam się z "człekiem" który mówi o mandatach :D A kujonki są eeeeksssstraaaa! Moja sis sb kupiła kujonki (ale zerówki) bo tak je koffa :) Ja chciałam prawdziwe, ale rodzice kupili mi czerwone i takie.... prostokątne??? No nie wiem, jak to nazwać xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Też noszę turkusowo-czarne kujonki. ( Z przodu czarne, po bokach turkusowe) Sweet focia.


    Lusiulek03

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje z tyłu (od strony wewnętrznej) są białe z czerwonymi napisami "RayBan" (to jest firma produkująca te okulary)

      Usuń
  17. tak ci tylko powiem że jesteś taka śliczna że zemdlałem ,że czytam posty takiej ślivcznej dziewczyny!
    i to nie jest podlizywanie ale, okropnie ty ładna a tak poza tym to muszę ci powiedzieć że ze mnie też niezły kujon:) średnia :5.27 lokata:1 xd nie ty jedyna .
    I 2 rzecz czytałaś "bracia lwie serce''? jak nie to polecam . to książka o braterstwie miło/ści itp.
    i polecam zmierzch ;p czytałem wiem, babowaty jestem, ale taka prawda :0 miło mi;)
    ~Lukaszgiga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ksiązki lubisz to twoja sprawa ale nie , nie polecaj tak pięknej książki .Amen
      ~rihana 1212

      Usuń
    2. hehe ale ja tam lubie i Abieska koniecznie przeczytaj!

      Usuń
    3. P.S to ja mam na tym blogu cie manier uczyc? na msp wstąp lepiej do moego klubu : klub moralnej moralności i tylko tyle xd!

      Usuń
    4. Dzięki Łukasz + mamy podobną średnią. Też miałam 5.20-coś na koniec półrocza. Dziękuję Ci też za polecenie książki.

      Usuń
    5. P.S Mamy wiele wspólnego :
      -też grałem w metina
      -lubie dziewczyny z kujonkami
      -lubię słuchać japońskich piosenek
      -też nie lubię podchodzić pod tablcę (a zwłaszcza jak pani na wf-ie mówi "Łukasz, pokaż to świetne cwiczenie na środku . jestem onieśmielony ;p)
      -jestem bardzo wybredny, jeżeli chodzi o książki
      -chciałbym być sławny
      -nie umiem dotrzymywać sekretów
      -jestem uczyciowy, gdyż jak ktoś mnie zrani, śmieje się ze mnie to już mi sie chce płakać
      -jestem skąpy (taka prawda ;p)
      -przeklinam tylko jak coś bardzo mnie zdenerwuje np. wczoraj miałem na asku coś w typie "jade do cb<3" co mi się zdaje psychiczne
      -lubi mnie dużo dziewczyn, które sądza, że idealnie do nich pasuje ( np. gram w msp, jestem zabawny, miły xd)
      -jestem świetny z polskiego bo z wszystkich dyktand mam szóstki ( tylko jedna 5+ bo nie postawiłem przecinka :( xd)

      i tyle mogę powiedziec,lecz trzeba wiedzieć, że na ziemii nie ma człowieka wspaniałego (tzn. bez wad ) ;)

      ~Lukaszgiga
      -i tak jeszcze nie lubię się pchać w "bójki' wolę zaczekać

      Usuń
    6. Uu... widzę, że masz dość ciekawą osobowość. ;)

      Usuń
    7. też tak sądze xd

      Usuń
  18. Kocham Abieskę31 marca 2014 19:56

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ladna Abi :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś brzydka :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstydż sie popaprany anonimie każdemu oprócz ciebie podoba sie abi (bo jest sliczna a ty nuie masz gustu) i czemu jej to robisz jak jest śliczna?


      P.S kochany adminie usuń tego koma!:)

      Usuń
    2. Sam jesteś popaprany jak to uznałeś. Powiedziałam tylko jaką mam opinię :). Przezwalam ją? Nie, wiec się wal. Juz nie moge mieć swojego zdania?! Załamka...

      Usuń
    3. P. S.: Już nie bądź takim lizusem! Nie trzeba od razu mnie hejtować jak wyrażam swoją opinię. Lubię Abi, ale mam własny gust i może mi sie mniej podoba? Na Twoim miejscu bym sie najpierw zastanowiła zanim zacznę obrażać ludzi -.-

      Usuń
    4. kochany anonimie nie będe się zniżać do twego poziomu , gdyż ty nawet nie powiedziałeś dlaczego ci sie nie podoba a poza tym to miło by ci było gdyby ktoś z neta powiedział ci "jestes brzydki " więc zastanów się zanim coś powiesz:)
      ~beye ; Lukaszgiga

      Usuń
    5. Admini piszą, żeby wyrażać zawsze swoją opinię. Napisałam, że mi się mniej podoba (mianowicie moim zdaniem dwa razy bardziej lepiej by było gdyby Abieska miała grzywkę). A Ty od razu ,,popaprany anonimie" i ,,nie będę się zniżać do twego poziomu". Wyrażam opinię, a Ty oczywiście musisz pokazać jakim cudownym jesteś lizusem i mnie ochrzanić. To nie jest miłe. Każdy ma inny gust, a Ty chyba tego nie potrafisz zrozumieć ;).

      Usuń
    6. Zdjęcie jest już trochę stare i aktualnie posiadam grzywkę na bok. ;) Na zdjęciu też jest taka "lekka", tak to określę.

      Usuń
    7. ale jestem dobrze wychowany oraz wiem co to są dobre maniery (jeżeli ktoś mówi by wyrazić opinię, to chyba liczy na pozytywną) no nie ;)

      Usuń
    8. Spoko ^-^ Akurat tu się mylisz Łukaszu (xD), gdyż można również krytykować posty (czy tam zdjęcia), a nie tylko chwalić, no nie? ;)

      Usuń
  21. Jesteś ładna... Zazdroszczę urody ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś na serio ładna ;) Ja też jestem blondynką i w niektórych punktach , w których o sobie napisałaś mam tak samo ;* Chciałabym być taka jak ty :D A kujonki podobają mi się i szczerze też chciałabym je mieć xD
    Pozdrawiam *O* AlexAS637

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne oprawki skąd są

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobne wady I ja też boję się zgłaszać i pisać na tablicy XDee


    ~AniaStar8

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  26. Ślliczne kujonki <3 Ładna jesteś :3
    -legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś ładna.Nie wmawiaj sobie że jesteś brzydka bo jesteś ładna

    OdpowiedzUsuń
  29. Abi.W wielu rzeczach jesteśmy takie same.Heh też mam skrzywienie kręgosłupa xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Polecam ci serie książek "Dom Nocy". Spełnia twoje wymagania. ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna jesteś. Ale ja wyglądam tak: Mam brąozwe włosy, nie mam okularów i no to tyle ale chyba jesteś starsza ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Abi jesteś śliczna <3 Wyobraź sobie że jestem brzydsza od ciebie :3
    ~Bellla Hawen27

    OdpowiedzUsuń
  33. Też lubię Remka *.* i lubię jeszcze Blowka :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Karcia;*Ja też noszę kujonki, bo mam zeza i wadę wzroku.Aparat bd miała już niedługo;-;


    !-dance23 ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!