poniedziałek, 31 marca 2014

Modowa planeta Sagiry #3 ♥Sagira♥

Hii :3

Dzisiaj mam urodziny! Jee (;D) Ok dzisiaj dalszy ciąg dalszy mojej serii :)
Dzisiejszą osobą której zrobiłam jest...AngeLovex3
Przemyślałam dalszy ciąg mojej serii i pomyślałam,że raz będę wybierać wasze nicki i raz będę wybierała z moich znajomych.Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.

Ok więc to jest look który zrobiłam dla użytkownika AngeLovex3 :)


Tylko coś mi się ten *puder* nie podoba .-. A teraz ja w sklepie :



Rzeczy które użyłam do tego kostiumu to :

-Emolicoits (włosy)
-Suteki Bow (kokarda)
-Freckles (nie potrzebne!) (*puder*)
Geometrick Skirt (spódniczka)
Preppie Girl (golf)
Creepeereetes (buty)

Teraz paleta kolorów :








Dałam w kolejności założenia fajnie..? :3 
Ale co dostałam na moje urodziny..? ;D A więc tak : 

Doształam : nowy rower,oraz 35 zł. :3 
Ok to było na tyle dzisiaj bez profilu ponieważ jestem na prawdę bardzo zmęczona!..;-; 
Ale obiecuję już NIGDY ale to NIGDY nie będę tak opóźniała posta/notki...dobrze..? ;-; Ok to tyle...papa

☻S♥A♥G♥I♥R♥A☻



P.S Komentujcie piszcie wasze nicki oraz kto ładniej w stroju wygląda ;D :3 

♥P♥A♥P♥A♥!♥

20 komentarzy:

  1. Ładny look! ;3
    Pierwszy kom ! *-*
    Co do decyzji - wg mnie ok ;)
    Pozdrawiam,
    Mika2118 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ty wyglądasz lepiej .o. A co do dzisiejszej daty ,,Sto Lat <3,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nick na MSP taki sam jak login na blogerze xÐ

      Usuń
  4. Wszystkiego naj :* bardzo ładny look

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat Karolinko :* Tym razem ty wyglądasz ładniej.


    Zrobiłaś looka mojej najce (<3) z MSP...

    Piszę z fona.

    ~ Laniacz


    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego kochana! ;**
    ~Tini <3
    PS: Fajny look ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, masz rację lepiej bez pudru. Ale to co nazywasz paletą to nie paleta. Spójrz na Looki LanaQ. Ona pokazuje Paletę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój nick to rihana 1212 . Będzie mi miło jak mi zrobisz tego looka bo nigdy nikt nie robił XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ploooseee zrób mi lookaa i zaaamieeść go na bloooguuuu...!!! ZetkakteZ

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze cie zrob mi looka. Moj nick. ZetkakteZ

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny looczek ^,^ Też bym takiego chciała...
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszytskiego najlepszego :*

    Ja bym poprosiła looka: gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki XDDD Akurat jestem tak ubrana :3 Faktycznie ten puder ._______. Ale na msp wygląda to trochę ładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Yy.. W stylizacji lepiej wygląda AngeLovex... Ponieważ ten strój,kolory bardziej pasują do jasnego koloru skóry, ale ten puder nie podoba mi się wogle. Ja bym loooczka prosiła~klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu masz na kolażu inną moviestar niż Twoja?! To jest kopiowanie, udajesz ją bo jest od Ciebię ładniejsza !!! a wogóle to AngeLovex3 wygląda ładniej. Ten puder faktyczne na MSP ładnie wygląda a na tym zdjęciu chcialaś tylko dać coś takiego żeby AngeLovex3 wyglądała brzydziej i żeby miała policzki mocniejsze niż na MSP. Żałosne -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mSP wyglądało to inaczej wieć sie odczep anonimie i idz hejtować gdzie indziej -,-" Mnie to nie rusza -,,,-"

      Usuń
  16. Na msp jestem kinga26@n i możesz mi zrobić looka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  17. Super look, ty wyglądasz trochę ładniej - moje zdanie :3 Ja poproszę looka ;)
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też dostałam rower na urodziny:-D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!