wtorek, 1 kwietnia 2014

Look- Kids Pastel + Wtopa czy Hit #1

Heej! Wiadomo  kto tutaj, chyba się domyślacie. Dzisiaj, nie w moim stylu, pokażę Wam looka oraz... nową serię. Dlaczego? Nie wiem, po prostu mnie ciągnie do takich spraw. Zobaczycie później, na czym ona polega.


Teraz: Look.

Kids Pastel, chodziło mi bardziej o dziecięcy ,pastelowy kolor, ale to słowo za bardzo mi przypadło do gustu.

Oto, jak prezentuje się look :

Ogólnie jestem z tego looka zadowolona. Buty przydatne do wszystkiego, moim zdaniem idealnie pasujące do tej właśnie sukienki. Sukienka- hit modowy. Świetna, po prostu. Uwielbiam ją. Jak jest pasek, to jak by wyglądała MovieStar bez czegoś na szyi? Pasek by nie miał sensu. Dlatego te dwa elementy się wypełniają. Z fryzurą miałam problem. Tutaj mogło pójść lepiej, ale najlepiej zwalić winę na Moderatorów (XD). Kapelusz... hmm, był na ostatniej stronie Czapek. Moim zdaniem pasuje do tych włosów i do sukienki, oczywiście.

Rzeczy & cena looka:

Jak widać, jest ona pośrednia. Niby 2 tys StarCoins to mało, ale mnie ta liczba, jak zwykle, przeraża, dlatego kupuję looki "na raty". I wtedy ta cena nie jest wcale taka duża, jak się myślało.

Inne propozycje kolorystyczne, oczywiście w odcieniach pastelowych:

Jak zwykle, nie wyszło. Czarny z fioletem to dobry pomysł, ale niebieski tu nie pasuje. Zmieniłabym też kolor chustki, ale musi pasować do paska. Propozycja kolorystyczna gorsza od oryginału :C

Druga propozycja kolorystyczna:
Propozycja lepsza od pierwszej, ale znowu nie taka powalająca. Ogólnie nie umiałam dopasować koloru włosów do reszty, a paski na górze sukienki się zlewają :/

Trzecia propozycja kolorystyczna:
Brr, chyba ta jest najgorsza :/ Pierwszy raz oryginał wypadł najlepiej. Co tu mówić? Takie sobie, jakby ktoś robił "na odwal". A ja tego nie robiłam "na odwal", tylko się starałam. Nie mam gustu ;-;

Ok, palety.

Oryginalna wersja:

Pierwsza propozycja kolorystyczna:

Druga propozycja kolorystyczna:
Trzecia wersja kolorystyczna:

Przepraszam, spieszy mi się. SESJI NIE BĘZIE.

Co do błędów, to są one tylko w sukience podczas prawie wszystkich animacji.

Dalej... Nasza nowa seria.

O co w niej chodzi? 

Podobne do mojego Hot Or Not, ale tym razem to będą tylko looki, i wy będziecie podawać mi nazwy swoich looks. W jednej serii musi być Wtopa i musi być Hit.

Dzisiejsze MovieStars:

  • $Bellaa$
  • &&nina&&
Zapewne te dziewczyny nie czytają tego bloga, ale robiłam losowo.

$Bellaa$, look pod nazwą "44" :
Osobiście mnie look się podoba, tylko zasmuciły mnie spodnie, które nie pasują kolorem do bluzki. Wszystko inne jest OK.

Włosy- nie zasłaniają kolczyków, moim zdaniem są śliczne *>* 9/10

Kolczyki - Cuudo! Śliczne, śliczne, i jeszcze raz śliczne! 10/10.

Bluzka - Moja jedna z ulubionych idealnie pasuje do tych kolczyków. 10/10

Spodnie - Wtopa na dywanie! W ogóle nie pasują, prawie ich nie widać. 4/10

Buty - Fajne, mi się podobają ;3

OGÓLNA OCENA: 33/40.

&&nina&&, look pod nazwą "24":
Look taki sobie. Moim zdaniem te "uszka" są tam bezsensu. :C

Włosy - Tutaj wszystko jest matowe, więc nie warto było je dodawać. 6/10.

"Uszka" - Zupełnie zbędne, moim zdaniem nie pasują do włosów. 4/10.

"Piórka" - Ładnie się uzupełniają z bluzką, są świetne. 10/10.

Tatuaże- nawet spoko, trochę niepotrzebne. Dobrze, że dała te spodnie. 8/10.

Bluzka - Fajny pomysł z Desing Studio. 9/10.

Spodnie - Jedne z moich ulubionych, komponują się z tatuażami. 9/10.

Buty - Idealnie pasują do bluzki, nie są zakryte przez spodnie. 10/10.

OCENA: 47/70.

Hmm...

Look pierwszy miał ponad 30, czyli ten musiałby mieć ponad 60, żeby mu dorównać. 

WTOPA: &&nina&&

HIT: $Bellaa$

Ok, to koniec. Piszcie w komach, czy look się podobał & czy nowa seria Wam pasuje.

Pozdrawiam,

P.S. Wyniki dogrywki będą w weekend, I'm sorry.

24 komentarze:

  1. moim zdaniem looki są śliczne. bardzo cjciałabym źeby w nastèpnej czn ukazał siè mój look pt. od tetaz jestem jednoroźcem ;) na msp jestem kociaraa b. ps. za moźliwe błędy.przepraszam ale piszę z fona :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy look :
      Najobrzydliwsza ohyda
      Włosy: spoko 8/10
      Dodatki: kolczyki są Fuj! 0/10
      Bluzka: Troche za oczojebna 6/10
      Spodnie: Boo! 3/10
      Buty: Są najbrzydsze, nie pasują kolorystycznie. Po za tym tak dziwnie ,, odstają" 0/10
      Ogólnie: Look jest obleśny,
      2-
      Look 2: Idealny,
      6!

      Usuń
  2. Świety wybór nowej serii ... Niemająca konta na blogerze liliana-5.

    OdpowiedzUsuń
  3. Look jest przepiękny ♥ Uwielbiam pastelowe kolorki . Co do nowej serii to bardzo mi się podoba , lubię tego typu posty C: Byłabym bardzo szczęśliwa gdyby w następnej części ukazał się mój look pt. 36 . Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. co tu dużo mówić? Look ładny, ale nie pasuje trochę do mojego stylu, gdybym miała kupić którąś koloryzację wybrałabym pierwszą [nie oryginał] . Co do serii - dobry pomysł :). Gdybyś mogła wybrać mój któryś look - proszę. Ostatnio dużo tu na blogu o modzie ;).
    Pozdrawiam,
    Mika2118
    P.s. Tylko ja tak mam, że nie mogę się doczekać nowego konkursu na msp?

    OdpowiedzUsuń
  5. To może ja spróbuje :3 Jestem teraz na komórce i nie mogę do końca tygodnia na kompa. Jak byś mogła mi zrobić look z tymi ubraniami co mam na sb teraz to bym wzięła udział :) ~lovendi

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwrotnie powinno byc wg. mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look!Oryginalna i nie oryginalna wersja kolorystyczna są piękne!
    Jedyne co mi się nie podoba to to, że pierdzielisz, że nie oryginalna wersja kolorystyczna jest brzydka!Ona jest piękna!
    Nowa seria też świetna i zapowiada się ciekawie.
    Oczywiście zgłaszam się!
    Lady Cookies-look ♦9♦Never Talk Never.
    Jeszcze raz świetne looki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne looki i seria. Trochę nie jasne że w looku 44 maksymalnie jest 40 punktów a w 24 aż 70, ale poza tym super.
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look ;) . Mój nick na MSP : sara96 Look: Zygzaczek (i jakaś tam jest minka xd) Bardzo chciałabym, żebyś wzięła mój look do ocenienia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała proszę.Wasz blog jest cudowny kocham go i looki są piękne ! Jestem Davill Tiger

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba ten look niny. Może włosy nie pasują, ale miom zadaniem reszta jest ok. Fajny post.
    Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Siema to ja Iker75 łódki świetne każdy spoko heh

    OdpowiedzUsuń
  14. Siema to ja Iker75 łódki świetne każdy spoko heh

    OdpowiedzUsuń
  15. Super looki!
    Osobiście bardzo bym chciała, żebyś oceniła mi mój look. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ nie jestem w 100% pewna, że mam nowoczesny/modny styl. Fajnie by było gdyby ktoś doświadczony (np. taki jak ty xD) oceniłby mój gust :)
    Nazwa looka: Bon Jow Parish
    Login: dulka45
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę o ocenienie looków, albo : "Nowocześnie?", albo "lók c:".
    Świetna ocena looków, a post bardzo dokładny, dopracowany i przede wszystkim ciekawy. Miło się czyta Twoje posty, są napisane takim lekkim językiem.
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, czy mi się Twój look podoba :D - Śliczny c:
      ~$zelek$

      Usuń
  17. Wszystkie looki wspaniałe a pościk? <3 ~ oliwia12327

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look! Proszę o to abyś oceniła mój look o nazwie "Fioletowo *u*". Na MSP nazywam się Xczarna89 (Chyba masz mnie w znajomych).

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog!!! I look!!! Masz świetne ubrania, kupie takie jak nam poleciłaś!!! Podobają mi się!!! Wie że może przesadziłam z tymi wykrzyknikami, ale tak lubię tego bloga takie fajne ciuszki!!! Nie no po prostu rewelacja!!! A i jeszcze jedno. Kto mnie zaprosi do znaj?! Nazywam się DianaSerce123. Plis, plis, No ok po prostu wiecie o co mi chodzi. Chce że byście mnie zaprosili. Tak czy siak, na razie pa i wszystkiego, dobrego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz naprawdę świetny blog. Masz takie fajne ubrania, takie piękne, takie śliczne w kolorach pastelowych. Na pewno kupie jakieś ubrania z tych looków. Ale jeszcze chyba nie, tylko później.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No powiem że bardzo fajne te włosy (MSP). Też takie kupiłam. xD :) -----> Link

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!