sobota, 29 marca 2014

Looki na zamówienie I1I + Sunny Saturday - Look.

Heii!
Dziękuję Wam wszystkim, za te miłe komentarze. Staram się, aby moje posty były w pełni dopracowane.
Dzisiaj, jak obiecałam, zrobiłam looki na zamówienie.
Wybierałam osoby losowo, a nie koleżanka/kolega.
W tym poście pojawią się trzy looki, z Waszych ubrań. W każdej edycji looków na zamówienie, pojawi się ich właśnie tyle. Czasem może i więcej? Zobaczymy.
Dziś zrobiłam looki z waszych ubrań, jutro natomiast zrobię te w sklepie.

Postanowiłam, że oprócz tworzenia kompletów, w tej serii będziecie wybierali najlepszy look. Zwycięzca dostanie symbolicznego grafa. Zawsze coś, prawda? Udział jest darmowy.

Więc numerem 1 będzie...
Gabkapierzchala.
Oto look, jaki jej zrobiłam...


Przy looku dla Ciebie miałam spory problem. Czemu? Masz jasną karnację, i większość ubrań w kolorze czarno - biało - jasnoróżowym. Jednak znalazłam tę bluzkę, a reszta sama się jakoś ułożyła.

Teraz numer 2, czyli Patrycja136.


Ten look mi osobiście bardzo się podoba. Wbrew pozorom, niepasujące do siebie bluzka i spodnie stworzyły cudny komplet. Włosy też są piękne, jednak nie jestem pewna, czy to nie jest przypadkiem unikat.

I ostatni look, dla PPariski:


Tutaj też miałam problem, ale z dobraniem bluzki. Jednak jakoś się udało, i jestem z tego całkiem dumna.

Głosowanie odbędzie się tak: W komentarzu piszecie numerek looku, który najbardziej się Wam spodobał. Potem ja podliczam Wasze głosy, i wyłaniam zwycięzcę. 

Teraz przejdźmy do drugiej części posta, czyli tradycyjnie - Looka c;
Dzisiaj moją inspiracją była piękna pogoda, a oprócz tego sukienka z najnowszego konkursu. :) Oto, jak prezentuje się komplet:


Nosi nazwę "Sunny Saturday", czyli po polsku poprostu "Słoneczna Sobota".
Jest taki delikatny, wygląda na przewiewny.
A kwiaty przypominają mi o niedawnym rozpoczęciu Wiosny!

Oto skład:

<Kliknij, aby powiększyć>

Kolejny tani look. Znowu dla nie Vip. Podoba mi się, a Wam?

Teraz inne propozycje kolorystyczne:


Różowo - Szaro, wiosennie - Pięknie <3


Niebiesko - Czarna wersja. Też cudna...


I kolejne połączenie różu z innym kolorem, całkiem ładnie.

Teraz, klasycznie - Sesja zdjęciowa!




Bezbłędny. Naprawdę mi się podoba.

Look można zakupić, klasycznie, u mnie.
Piszcie w komentarzach, jak go odbieracie. Możecie krytykować, ale kulturalnie ;)

Dzisiaj kończę, muszę posprzątać pokój. W tym poście nie będzie już "Wyzwanie: Oszczędzanie!", bo byłby on zbyt długi.

To do następnego posta!










31 komentarzy:

  1. Wszystkie looki, które zrobiłaś innym Movie, są śliczne. Dla mnie to trudny wybór.

    Hmm....
    Chyba ten pierwszy jest najlepszy, nr 1.

    A ten look, Sunny Saturday... CUDO! *o*

    Masz talent do takich tematów i ogólnie... świetny post, na prawdę. Jeszcze jak opisujesz looki...
    Ja ci do stóp nie dosięgam XDDD

    ~Laniacz, właśnie teraz sobie wbijam na innym koncie już 9 lvl w 2 dni XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lann :)
      Staram się, ale że mi do stóp nie sięgasz? Bez przesady ;)
      Generalnie zawsze uwielbiałam tworzyć komplety na msp <3

      Usuń
    2. Ja takze uwielbiam robic looki! Wrecz kocham :) Ja wybieram ten ostatni look ❤

      Usuń
    3. 💕 Zaprasxam na moje konto 💕 Do znajomych takze! -.-

      Usuń
  2. Zgadzam się z LanaQ . Wszystkie look'i świetne! Najbardziej podoba mi się Nr. 2 <3 .
    A co do "Sunny Saturday" - Super. Kupie go sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetny post!
    Wszystkie looki piękne, a jeśli mam wybierać to jest skłonny za nr 1.
    Sunnu Saturday jest piękny.Najbardziej podoba mi się nr 2.
    Zgłaszam się do następnych looków.
    ~kik857

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie look'i były cudowne! Jednak najbardziej zaskoczył mnie nr 2. :3 A co do look'u ''Sunny Saturday'' - Zaje*isty! XD Masz talent do robienia looków. ;) Kupię go <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Do gustu przypadł mi najbardziej look 2. Twoje looki są śliczne! Czy nie obradzisz się gdy je kupię? Twoja magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej podoba się look nr 3! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Sunny Saturday kupię jka tylko będę miała kasę!

      Usuń
  7. Najbardziej podobał mi się look 1 hahahah... no dobra najfajniejszy był nr.2 (na siebie nie będe głosowała) dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podobał mi się look 2 . zrobisz mi tez look'a? plis ! na msp jestem : cbha

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak apropo moich ubrań... to był pastelowo różowy... choć teraz kupuje tylko biało-pastowaoróżowe ale zastanawiam się czy nie wybrać kolorry biało-niebieskiego, bądź biało-fioletowego
    Proszę o opinię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja karnacja dobrze wyglądać będzie w morskich, i w różnych pomarańczach. ;)

      Usuń
  10. zrrobisz mi (ala123)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wychodzą ci looki, zgadzam się z Lanaq, w kwestii modowej jesteś specjalistką ;p Dlatego bardzo proszę, o looka dla mnie, bo ja średnio się ubieram i liczę na jakąś poradę z ciuchami. Na msp nazywam się Kociara B ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super looki głosuję na cb!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobisz mi?

    £uckyGirl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nadal proszę o looczek :) Supcio pościk, mam nadzieję, źe wygrasz :) ~klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne looki ^^ Poprostu CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się zdecydować ;/
    Chyba najlepszy jest 2...Lub 3.
    Sama nwm. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobisz dla mnie loka ?? Na msp jestem Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja co do looków dla innych moviestar nie mam konkretnego zdania, bo wszystkie są bardzo ładne. Ja ostatnio w swoim looku też się zainspirowałam sukienką z nowego konkursu, ta sukienka jest wiosenna, a nie przeziębieniowa. Bardzo ładne looki i oczywiście zgłaszam się do looka dla mnie.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. (:
      Tak, zgadzam się. To wiosenna sukienka. Dzisiaj około 16:30 pojawi się nowy post ode mnie, z lookiem i niespodzianką. ;)

      Usuń
  19. Fajny post. Jak dla mnie to najlepszy był pierwszy look. Kupiła bym Sunny Saturday, ale nie mam sc. Bo zbieram na looka Dreamer.
    Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc mi najbardziej spodobał się look nr. 1 . A co do sunny saturday bardzo fajne kombinacje strojowe. Jedyne do czego mam zastrzeżenia do wianek, ale tak to super <3 ~ oliwia12327 ~ czekam na swojego looka %)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Najbardziej przypadł mi do gustu look nr 3 :* A ,,Sunny saturday'' - piękny ♥
    Bardzo chciałabym, abyś wybrała mnie do kolejnego posta :)
    Pozdrawiam, dulka45 ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudny wybór... wszystkie looki są śliczne!:) Masz talent!:) Jeśli mam wybierać to numer...1:) A co do tego "Sunny saturday" to jest śliczny♥♡

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!