sobota, 29 marca 2014

Modowa planeta Sagiry #2 ♥Sagira♥

Haai :3


Ok dzisiaj w mojej serii Modowa planeta Sagiry
...Look'a zrobiłam osobie o nicku..[ala123] Gratulację kochana! :)
Ok..oto jest jej tymczasowy profil :




Sobie go troszkę przerobiłam :D Ok oto look który zrobiłam :

Ok 31 marca mam urodziny więc zrobiłam look'a na moje urodzinki :3 Trudno było..przyznaję..;-;


Dla mnie wygląda SUPER! Ciężko było naprawdę... O.o

Teraz jak ja wyglądam w tym stroju... (W SKLEPIE ;-;)


Rzeczy które użyłam w tym look'u to :

-Proofy Brom (sukienka)
-Designer Ears (uszka)
-Loop Earrings (kolczyki)
-Wedge Sneakers (Buty)
-Rocker Tattoo (tatuaż)
-Glam Queen (włosy)

Teraz może paleta kolorów..? No jasne,że tak! ♥











W kolejności założenia dałam.. ;D Najwięcej kolorów to : CZARNY oraz BIAŁY :3 ;D Huehuehue
Cały strój dla VIP nie zauważyłam tego przepraszam Was kochani.... :C Tak na siebie krzyczałam Bosz... ._." Ale jestem głupia.. XD ok To na tyle kochani...Pewnie jest już ankieta na blogu więc głosujemy ! (NIE MUSICIE NA MNIE!)

                                                                  S♥A♥G♥I♥R♥A♥


P.S Piszcie w komentarzach Wasze nicki oraz kto ładniej w tym look'u wygląda! 
Kocham Was :3 I mam nadzieję.że Wy mnie też :**

P♥A♥P♥A


20 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że osoba, której robiłaś looka lepiej w tym stroju wygląda.

    Ciekawy pościk i interesująca seria...

    ~Laniacz

    P.S. Ja muszę się uczyć 31 zwrotek wiersza "Pani Twardowska"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza ^^ Moim zdaniem znowu wygrywa look z ciemniejszą karnacją :/
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  3. XD jeżeli Wam się moja nev seria nie podoba mogę wrócić do starej..;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ^^ Moim zdaniem 2 :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Laniaczem xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Sory, że w tym komentarzu tylko to napisałam, ale pisałam z komórki i się spiszyłam. Look ładny, nawet bardzo ładny.
      ~$zelek$

      Usuń
  7. Look piękny. Szkoda ,że dla vip. Trovhę ne w moim stylu ,ale ładny. Twoja magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprosiłabym looka: gabkapierzchala :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mi die podoba look tej ali

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ten look.Większość rzeczy mam w tych kolorach ale ostatnio kupuje kolorowe.Pozdro [ala123] Możesz zrobić mojej sis na msp nazywa się teczowadziewczynka2013

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłabyś mi?
    ~klaudia as
    Ona wyglada lepiej :) Bez urazy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sagiro nie obraź się lecz ta pier wsza osoba ładniejj wygląda. A lookniesz mnie? BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj naj! Mój brat też ma wtedy urodzinki:)) I chyba dziewczyna ba której robiłaś look'a...

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem lepiej wygląda osoba, której zrobiłaś looka. Mój login na MSP ~ oliwia12327 ~

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym, żebyś zrobiła mi look'a i go wstawiła na bloga. Proszę, mam VIP'a . ZetkakteZ

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!