czwartek, 27 marca 2014

Witam ponownie+Nowa seria! :3 ♥Sagira♥

Haai... ♥♥♥

To znowu ja SagiraLOVE! Tyle miłych komentarz o mnie! OMG ale już bez przeciągania..
Dzisiaj rozpocznę nową serię a jaką...? Modowa planeta Sagiry! 
Tak ,tak spytałam się Abieski  czy mogę pisać i o ciekawostkach i o modzie bo na MPS nie ma za bardzo dużo nowszych rzeczy. ;-;

Ok ale o co chodzi w tej serii..? Będę robiła looki inhym MovieStar's oraz w sklepie :)
Zazwyczaj będziecie pisali swoje nicki w komentarzach a ja wybiorę jedną osóbkę i zrobię jej looka i pokażę na blogu Abieski c-: Fajnie..? No mam nadzieję ;D

Ok teraz wybrałam losowo z moich znajomych :)
A jest to...Mela1324
no ok..teraz może pokaże jej aktualny profil :P Będzie lepiej ;D


Profil sobie przerobiłam ;D 
Ok oto look jaki zrobiłam : 


Tak wygląda look który dla niej zrobiłam...
Teraz pokaże go na sobie (teraz w sklepie ;-;)


Ok teraz paleta kolorów oraz jakie rzeczy do tego wybrałam :) (NIE PATRZEĆ NA SERDUSZKA)

Rzeczy :

-Ballerinas (buty)
-Sideswep Wildfire (włosy)
-Grunge Flag (bluzka)
-Designer Ears (uszka)
-Geometrick Skirt (spódniczka)

Teraz paleta kolorów.






He,he w kolejności założenia dałam ;D To był mój pierwszy look więc mam nadzieję.że Wam się on spodoba i go kupicie . (KUPIĆ GO MOŻNA WCHODZĄC W MELA1324!)
To było na tyle kochani :3 Mam nadzieję,że będę tutaj jeszcze dłuuugo pisała :333 

S♥A♥G♥I♥R♥A♥ 

P.S piszcie w komentarzach kogo mam wybrać oraz kto ładniej wygląda w tym stroju ;D 







36 komentarzy:

  1. Ha! Pierwsza! Szczerze trochę jaśniejsza skóra lepiej wygląda w tym looku. ;) Fajnie, że wróciłaś :3
    - Sherons

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym podniecać.. ;-;

      Usuń
  2. Fajnie że wróciłaś =) I zgadzam się z Patrycją że lekko jaśniejsza skóra, lub lekko ciemniejsze kolory w stroju lepie by na tobie wyglądały :/. Ale, mniejsza z tym :) Na MSP jestem lolkidwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że robisz nową serie :) zgadzam się z Patrycją i Karoliną. Na MSP jestem love4ever1 ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się ciesze, że wróciłaś ! Super ! Możesz mnie wybrać do kolejnej serii na MSP jestem juliakaminska

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dziewczynami... Fajnie że wróciłaś :) Jak byś mogła to ja poprosze looka: gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się-Lady Cookies.Popieram osoby wyżej look leży lepiej na Mela1324, gdyż ma jaśniejszą skórę co daj lepszy efekt i lepszy wygląd.
    PS.Super, że wróciłaś i świetna notka, oraz seria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się xdd

    Na Mps jestem £uckyGirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na MSP jestem Katy Perry 12341

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie by było gdybyś zrobiła dla mnie looka :*
    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, sory przyzwyczajenie xd Na msp MelodyPL, ale to chyba wiesz <3
      ~Melody

      Usuń
  10. A i też sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi możesz Sagira ;) Mój Nick : Bellla Hawen27 . Ciesze sie ze wróciłaś !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście jestem zła, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę Kathey, moim zdaniem lepiej pisze ale nie oceniam sagiry źle! Także fajnie pisze :D
      Moim zdaniem źle, że obie wróciły xd bo to była walka a teraz nagle obie wracają... W sumie obie walczą, no ale... Ta walka była bez sensu. Ale nie narzekam fajnie, że Kathey jest, a Sagira? Ok xd

      Usuń
  13. Super look *-* Fajne kolorki , zgadzam się z dziewczynami oprócz Sylvi Poland C: Miłej 'rywalizacji'. ;).
    Pozdrawiam,
    Jeśli chodzi o looka to jestem : Mika2118 , mam cb w znaj :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Baro spodobała mi się twoja nowe seria. Takrze chciałabym dostać taki look mój login to magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bym chciała *^* ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, fajnie że wróciłaś i że robisz nową serię. Zrobisz mi looka?
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  17. A bym bardzi looczka prosiła ~ klaudia as ( ty ładniej w nim wyglądasz, ponieważ Mika jest strasznie blada)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć. Na MSP Mój nick to Slodziusna <3. Bardzo było by mi miło gdybyś wybrała mnie do następnego looka :33

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chciałabym ~ lovendi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym chciała *_* na Msp Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chciałabym looka :^
    Dulka45

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam na msp jestem Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie masz pojecia o modzie obyź przegrała. Nie lubie cie lubie laneq abieske i melody a kathy jest tesz fajna ale ja ciebe nie lubie nir masz pojecia o modzie.
    Pozdrawiam abi i inne oprucz ciebie
    Valeska
    nie gram na msp ale grałam ale usunełam konto miałam 17 lvl ale cuż znudziło mi sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogi anonimie ._.

      Hejtuj mnie ile chcesz i sam nie wiesz nic o modzie..hejtuj ile tylko zechcesz...-_- MNIE TO WOGOLE NIE RUSZA

      Usuń
    2. Wiesz pszyznałaś że masz 0% mody lok jest beznadziejny bo ty jesteś beznadziejna obyś przegrała nie hce cie tu!!! Psujesz tego bloga!!! valeska

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!