środa, 26 marca 2014

Przedłużenie okresu próbnego.

 Hey! Bardzo przepraszam za brak wpisów z mojej strony, ale wczoraj [dopiero] skończyły się rekolekcje w mojej parafii. Dodatkowo musiałam nadrobić parę zaległości w szkole (zaległe kartkówki, wypracowania, itd.) Na szczęście mogę dzisiaj śmiało powiedzieć, że to już koniec!
 Przejdźmy do sprawy. Tytuł wpisu daję sobie wiele do życzenia. O co chodzi? Przemyślałam sprawę Kathey i Sagiry.
 Może Wy tego nie zauważyliście, ale ja tak. Po raz kolejny widzę Kathey w takim konkursie jak Walka Redaktorów. Kolejny raz zaszła tak daleko. Nie chcę tego tak zostawić. Jak już kiedyś napisałam pod koniec postu - dodanie dziewczyn było, by trochę nie fair z perspektywy LanaQ. Bardzo zawzięcie walczyła, a teraz co? Wszystkie miałyby przejść? Na szczęście LanaQ zgodziła się na dodanie jednej redaktorki, która zostanie wybrana przez Was.
 Co będzie dalej, gdy konkurs się rozstrzygnie? Nadal pozostanie wolne miejsce. (miejsce NiebieskieSerce) Wtedy zorganizuje mini-konkurs. Będziecie musieli mi po prostu wysłać próbne notki na e-mail. Osoba, która moim zdaniem napiszę najlepiej zostanie od razu przyjęta, bez żadnych okresów próbnych, itp.
 Mam nadzieję, że takie rozwiązanie się Wam spodoba. Bardzo chciałam jeszcze raz dać szansę Kathey, ponieważ teraz nie ma problemów technicznych i szanse będą równe. ;3 Byee. :*


P.s. Do Sagiry i kathey - podajcie mi swoje e-mail'e na MSP. (nieogarnięta Abi zapomniała)
P.s.2 Gdy dziewczyny napiszą pierwsze wpisy - dodam ankietę. (proszę nie sugerujcie się tym, że Sagira i Kathey już trochę swoje umiejętności pokazały. Mają mieć czystą kartę)

19 komentarzy:

  1. Moim zdaniem powinnaś przyjąć Sagire.To tylko moje zdanie teczowadziewczynka2013

    OdpowiedzUsuń
  2. sry ale na msp same kratki..wiec napisze tu spk..?o i teraz sie ze mna nie kłuc XD karolina.klakla@interia.pl Xd sry za bledy pisze fona

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł :). Najważniejsze - to twoja decyzja jak i czytelników ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dałabym Kathy szansę bo to były jej problemy z kompem i nie mogła za to, a notki pisze bardzo fajne zwłaszcza na swoim blogu ni Ale to tylko moje zdanie ;3
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sagira została dodana później, więc też miała nierówne szanse. Największe szanse miała LanaQ.

      Usuń
    2. Ale ankieta została dodana wtedy, kiedy Sagira dodała 1-szego posta. Pomyśl Anonimku i się zastanów :)

      Usuń
  5. ja bym bardzo prosiłą bardzo bym chciała prowadzic z wami bloga! mój nick na msp vanessa dunderstyc sorry za błedy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Abi <3 Obecnie piszę z kompa ;3
    Mam już nawet pomysł na notki ;)
    Mój mail: katheylovemsp@gmail.com
    Dzięki jeszcze raz <33333
    /Kathey

    OdpowiedzUsuń
  7. Sagira i Lanaq są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro macie mieć równe szanse, nie pisze kto jest moim faworytem:) Fajny pomysł z tymi meilami. Tyle tylko że mamy się już zgłaszać?? I nie podałaś swojego maila. Ogólnie fajny post.
    Pozdrawiam, Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że jak będzie ten mini-konkurs na redaktora to Abi napisze o tym notkę :).

      Usuń
    2. Mika2118 ma rację :) na pewno zrobi o tym oddzielnego posta :)

      Usuń
  9. Zawzięcie oczekuję mini-konkursu ~^~ Mój nick na MSP : Czarna Zuellas
    E-mail : czarnazuellas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge się doczekać mini kankursiku :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge się doczekać mini kankursiku :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na mini konkurs ... mój nick na msp : best de love email : amelialazarewicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej nie chcę się czepiać Abi, ale ostatnio robisz same posty organizacyjne i zero o msp. Najwięcej robi Lanaq. I nie myślcie o mnie źle bo to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jupi! Więcej redaktorów!
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!