poniedziałek, 24 marca 2014

Informacja od Laniacza + Spóźnione, ale... Aktualności MSP: Konkurs Glitter Grunge

Witam. Chcę Was poinformować co do aktualnych moich serii. Spytałam się Abieski, czy mogę prowadzić Nowości. Zgodziła się, więc...

Oto one:

  • Gazetka Abieskowe MSP
  • Poradnik Laniacza
  • Aktualności MSP
Gazetkę będę podawać w linkach, Poradnika Laniacza zrobiłam już 2 razy. A dzisiaj Aktualności MSP. Będę tutaj wstawiała opisy i moje oceny dotyczące Nowości na MSP. Dzisiaj - konkurs Glitter Grunge.
Ok...okienko konkursu oceniam na 7/10, ponieważ bywały lepsze.

Ukażę ubrania, które pojawiły się wraz z tym nowym konkursem.
UBRANIA DLA DZIEWCZYN

Hmm... nie są powalające. Jedynie podobają mi się włosy,buty i akcesoria. Oceniam na 7/10.

UBRANIA DLA CHŁOPCÓW
Grr.. 3 rzeczy takie same jak dla dziewczyn i chłopców. Ohyda. Nawet nawet jest tylko bluza i włosy. 5/10, I'm sorry :(

RZECZY
Ech... połowa z tych rzeczy nie została dodana wraz z tym konkursem. Jednorożca chyba sobie kupię,ale jeszcze to przemyślę. Jest "słitaśny". (*o*) Oceniam na 6/10.

ANIMACJE
Serio? Tylko 5 ANIMACJI?! No, malutko. Ale za to 4/5 są bardzo pożyteczne i fajne. Oceniam na 6/10.

TŁA
Hmm... dużo takich teł było. Wiem, co piszę, ponieważ na MSP jestem już od dość dawna. Ogólnie pożyteczne, ale... bez oszołomienia i jakiejś indywidualności, oryginalności. Oceniam na 6/10.


OGÓLNA OCENA KONKURSU:
37/60, czyli wyszłoby na trójkę/ naciąganą czwórkę.

Ok, kończę. To tyle na dzisiaj.

Pozdrawiam,
Laniacz.

P.S. Dzisiaj bez obrazka mojego, ponieważ mi się BARDZO, ALE TO BARDZO ŚPIESZY.

16 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że tylko ty dbasz o notki na tym blogu jagby Ciebie nie było-nie było by też notek Dziękujemy za notki Lanaq !

    OdpowiedzUsuń
  2. Spk notka
    julkaxd15-msp-topmodel.blogspot.com
    Zapraszam c:
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  3. mantap infonya. Coretan saya pada kolom komentar ini adalah ungkapan terimakasih saya terhadap admin yang telah meberikan info secara Cuma-Cuma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warta yang sangat menarik, Kami sangat menunggu info yang manarik lainnya, Thanks.... Terima kasih, atas artikel yang menarik dan informatif

    OdpowiedzUsuń

  5. Cuaca mendung begini enaknya minum kopi sambil browsing info-info menarik di situs ini dah. makasih informasinya sangat bermanfaat sekali..!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet obcokrajowcy u was komentują;p
    Supcio notka. A że ty będziesz prowadzić gazetkę to , nawet lepiej:)
    Krótki komentarz, ale jest.
    Pozdrawiam, Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post^^ Czekamy na następne :P
    Zapraszam również na mój blog: http://ciekawostkimspxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie 37/60 wyszłoby na mocną 2 lub 3 z dwoma minusami... ale nie ważne. Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wiesz, że 30/60 to połowa czyli trójka, a wiec 37/60 to 4 na szynach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie i tak nauczyciele inaczej liczą. No może nie 2, no ale 3 na pewno.

      Usuń
  10. Tak wogle, to oczywiście fajny pościk ;* 👏

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to dziwne "wyzwanie" ale pokażesz jak robić gazetki? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda tylko, że ja czytam tutaj tylko na tablecie i linki mi nie działają, bo nie ma jakiejś wtyczki. No cóż gazetki nie poczytam. Ciuchów z tego tematu nie kupuję, bo są brzydkie... To tyle jak na mój komentarz, bo jestem zmęczona.
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na telefonie, też mi linku nie działają :D
      †Marika†

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!