sobota, 22 marca 2014

Ciekawostkiii, new level i losujemy dalej!

Hej!
Dzisiaj mam dla Was trzy ciekawostki :3 I jeszcze parę innych rzeczy. No to zaczynamy!

Najpierw... Jak wygląda druga strona magazynu fame! Zastanawiałeś się jak wygląda? To paczaj:

Ciekawe ;D Mi się jednak pierwsza strona bardziej podoba... Ale spoko. Żeby samemu zobaczyć tą stronę,  wystarczy zrobić 8 jakiś aktywności. Chyba nie takie trudne?

Teraz druga ciekawostka - bezzdjęciowa xD Może dużo osób już wiedziało, ale ja się dopiero niedawno skapnęłam <geniusz>.  Gdy wpisujesz swoją nazwę podczas logowania, nie musisz używać dużych liter. Nie ważne czy napiszesz MelodyPL czy melodypl.

I ostania rzecz. Wiele osób się zastanawia, co się dostanie się po przetworzeniu rzeczy na tysiąc punktów...

Też byłam ciekawa i zrobiłam to... A teraz, uwaga, uwaga... Co dostałam...? To:

Maszyna do gier za ileś tam moich rzeczy! Nie polecam przetwarzać. No cóż... :(

Ciekawostek koniec. Teraz... Bam, bam, bam! Mam nowy, szesnasty już level ♥ Zauważcie, że jak dotąd, nigdy nie posiadałam vip c;



A teraz ostatnia rzecz. Pamiętacie o rozdaniu kontowym? Tydzień temu były wyniki. Ponieważ dwie osoby się nie zgłosiły - Aleksandra x3 i Martynka_p, losujemy dalej! Zostały trzy konta - Aleksandra x3 wygrała dwa. No to, uwaga, uwaga...

1. Slodziusna <3 - dla Ciebie BeautyAngelForever z 6 levelem.
2. KisieleeeQ - omg kolejne konto???!!! Ty to masz szczęście! Z 4 Twoich losów, moja sis wylosowała trzy! O.o Do Ciebie JusstinLOL z 6 lvlem... Ewentualnie napisz w komku, że chcesz oddać je komuś innemu ;)
3. Amelia Ochlust/ama106 - brawo, konto SuperBOOYY z 6 levelem!


Ty tyle... Acha, jeszcze:
*ogłoszenia matrymonialne*
Ta... xD Ponieważ niedawno mnie chłopak rzucił dla jakiejś vip z 28 lvlem ;c jestem wolna. Ktoś chętny? ;D

18 komentarzy:

  1. Gartuluję 16 levela magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah! :P
    Ja to mam szczęście na tym blogu. :3
    Dobra, poproszę to konto. Mój e-mail -> kisieleeeq@gmail.com
    Dzięki,
    Pozdrawiam.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, nawet nie wiedziałam, że przy logowaniu nie trzeba pisać dużych liter :D
    http://msp-nasza-ojczyzna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam o 2 i 3, ale o pierwszym omg!KisieleeeQ gratki! Co do leveli... też mam 16 i nigdy nie miałam vip'a :D. Przypadek, nie sądzę ;D.
    Pozdrawiam,
    Mika2118 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaa. :) Dziękuje :* Mój e-mail: akosznik12@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chętny i to bardzo <3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygrałam!!! Na e-mail: totalnykrejz@gmail.com
    Wyślij hasło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie za każdym razem dostaje się tę maszynę.;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będą kolejne rysunki. Jeśli będzie jeszcze seria akademia rysunku. Będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podpisałam się, pozdrawiam,
      Królewna G79

      Usuń
    2. Przygotowywuje :* Tylko to trochę trwa... xd
      ~Melody

      Usuń
  10. Fajowskie, gratuluję 16 lvl ;D Mogę wiedzieć jak powiększyć czat, by wyglądał tak jak u Was?

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks nih gan, artikelnya sangat membantu sekali. bagus untuk bacaan sehari-hari.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarz z indonezji~~~~~~~~~~~~tłumacz wykrywa język indonezyjski!~ więc to do tej/tego indonezyjczyka:
      man sayang dari Indonesia baik membaca!

      Usuń
  12. Ja za przetworzenie rzeczy dostałam lusterko :( Ale to niby jakieś ,, unikaty"...
    Na MSP: PPariska

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja przetwarzałam to dostałam głupie lustro -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam gorzej bo dostalam... Mapę

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!