sobota, 22 marca 2014

Wyniki (?) Konkursu "Twoje Marzenia", czyli dogrywka. + Poradnik Laniacza #2 - Jak dodać pobrany szablon na bloga?

Czeeeść. Przepraszam za brak (czasami) postów, ale muszę mieć wenę, bo byle jakiego posta nie zrobię.

Przejdźmy do rzeczy : Wyniki.

Przepraszam, przepraszam, przepraszam... ale będzie dogrywka, polegająca na losowaniu.
Czemu? Ponieważ oceniałam wasze opowiadania od 1 do 10, przy czym najniższą oceną było 4. Osoby, które miały: 8/10,9/10 i 10/10 będą brały udział w losowaniu.
Osoby z oceną 8/10 będą brały udział w losowaniu na 3-cie miejsce.
Osoby z oceną 9/10 będą brały udział w losowaniu na 2-gie miejsce.
Osoby z oceną 10/10 (a są takie 2 albo 3) będą brały udział w losowaniu na 1-sze miejsce.

Po napisaniu osób z ocenami takimi jak powyżej, wszystko wyjaśnię.

OSOBY Z OCENĄ 8/10:

  1. E m i l i a <33 x 33
  2. Niczkaa7
  3. Marica1221
  4. Diana spoko 123 
  5. SzalonaRudaaa
  6. sweet laska010700
  7. klaudia as
  8. Lukaszgiga
  9. TheFlorence
  10. <>Nacia<>
  11. vajlet boregard
Hmm, dość dużo.
OSOBY Z OCENĄ 9/10:

  1. KisieleeeQ
  2. MoroGranit
  3. wlosza112
  4. magdusia898
  5. Królewna G79
  6. miss_love308
Trochę? XD
OSOBY Z OCENĄ 10/10:
  1. $zelek$
  2. MelodyPL
  3. AguSiaLov
O co chodzi w losowaniu?

Jeśli jesteś w grupie 8/10, wybierz numerek od 1 do 11

Zajęte:
1. -Marica1221
2. -klaudia as
3. -TheFlorence
4. -Lukaszgiga
5. -Niczkaa7
6. -E m i l i a < 33 x 33
7. -<>Nacia<>
8. -SzalonaRudaaa
9. -Diana spoko 123
10. -sweet laska010700
11. -vajlet boregard


Jeśli jesteś w grupie 9/10, wybierz numerek od 1 do 6.

Zajęte:
1. -magdusia898
2. -miss_love308
3. -
4. -KisieeeleQ
5. -MoroGranit
6. -Królewna G79

Jeśli jesteś w grupie 10/10, wybierz numerek od 1 do 3.

Zajęte:
1. -$zelek$
2. -MelodyPL
3. -AguSiaLov


Losowanie będę robić tutaj: KLIK!, więc NIE BĘDĘ wybierać po koleżankach.

Pokażę filmik z losowaniem, jakbyście mieli jakieś wątpliwości. W poście do wyników dogrywki.

Czas do zajmowania: 1 KWIECIEŃ 2014 ROKU!

Później nie przyjmuję, po prostu los przepada.


OK, dzisiaj pokażę następną część poradnika.

Jedna osoba się spytała, jak wgrać szablon na bloga.

Szablony na MSP (z innego bloga) KLIK! akurat tutaj jest pokazane z instrukcją...
Szablony różnej tematyki, nie o MSP: KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

Ja akurat wezmę ten pierwszy, ponieważ jest najłatwiejszy.

Będzie oto taka strona. Czytamy posta tego bloga i znajdujemy SZABLON WOLNY ! Ale na razie nie pobieramy.
No więc , co robimy? Obok będzie regulamin tej strony, a tam trzeba po prostu napisać komentarz do tego posta i hasło (w regulaminie) , napisać do jakiego bloga się to ściąga.
Np. ja to zrobiłam tak:

Ja wybrałam ten szablon:
Klikamy na ten obrazek.

Przeniesie nas do stronki powyżej. Klikamy Download.
Klikamy na to, co pobraliśmy. Klikamy na to w czerwonej ramce prawym przyciskiem myszy.
Wybieramy to w czerwonej ramce.
Najlepiej wybrać Pulpit.
Klikamy Ok i wchodzimy na naszego bloga.
Wchodzimy w Szablon.
Klikamy w "Utwórz/przywróć kopię zapasową"
Klikamy w "Wybierz plik" i szukamy naszego szablonu. Akurat u mnie nazywa się "Szablon Wolny".
Klikamy "Przekaż"...

MAMY SZABLON!
Tada! Jeśli nie wierzycie, to wejdźcie sobie: KLIK!

Mam nadzieję, że pomogłam.

Rezerwujcie numerki & pobierajcie szablony!


Pozdrawiam,
Laniacz.

34 komentarze:

  1. 1 magdusia898

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście chciałabym mieć numerek 1 to nadal ja magdusia898

      Usuń
  2. 8 poproszę ~ SzalonaRudaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. 3..Taki mi dałaś, może przyniesie mi szczęście. :* ~AguSiaLov

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 proszę Diana spoko123 (8/10)

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTEŚ GUPIA BO MNIE NIE WYBRAŁAŚ!!!! JAK MOGŁAŚ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Btw, salam kenal buat pak admin. Ane lg cari bahan makalah ni bos, mangkanya mampir kemari hehee. thanks ya.. menarik nih

    OdpowiedzUsuń
  7. terima kasih atas informasinya gan,,di tunggu info menarik selanjutnya. Berita ini mungkin menjadi salah satu hal yang cukup penting untuk kami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh... Nie wygrałam...Ale i tak dzięki

    Pozdro cleo 0000000

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chciałbym numerek.......4 (jestem 8/10)

    OdpowiedzUsuń
  10. 11 proszę ;) 8/10 (grupa) A czy ty jesteś Potterheads ???

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę numerek 4.
    Jestem w grupie 9/10. (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie czy zrobiłaś pomyłkę i Królewna 679 to ja? Bo ja jestem Królewna G79. I jeśli to ja to wybieram nr.6(gr.9/10). Jeśli to jednak nie ja i się nie pomyliłaś to z góry przepraszam. Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki..już nieważne. Coś mi źle wyskoczyło. Pozdrawiam,
      Królewna G79

      Usuń
  13. Jej! Wbieram 5 w gr. 9/10. Dziękuję Lano. Pozdrawiam,
    MoroGranit

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybieram 3! Jestem w grupie 8/10. :) Dziękuję Lanacz. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Numerek 1 mi został c:
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Numer 2 (grupa 9/10)
    miss_love308

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu zawsze KisieeeleQ Wygrywa??

    OdpowiedzUsuń
  19. 6 miejsce :)
    8\10 ( jestem na tablecie i w tą stronę \ )
    E m i l i a < 3 3 x 3 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej !! W końcu mogę walczyć o 3 miejsce ! Mam zaciesz xD Pierwszy konkurs w którym mam jakieś szanse na nagrode c; A i wybieram nr 6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajęte, dałam ci nr 5.

      Usuń
    2. Wybieram 2 :) ~ klaudia as ( dziekuje Lanaq ( nie wiem czy sie odmienia )

      Usuń
  21. 2 Plose ? Bierę udział w losowaniu na 3-cie miejsce.

    ~Marica1221 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak. Racja. Rodzina jest nie ważna :'(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiecie co zawsze w prawie każdym konkursie kwalifikuje się albo wygrywa coś kisieleq nie mam nic przeciwko ale jak to możliwe ja nigdy w życiu nie wygrałam nawet 1 nagrody z msp.Ona ciągle proszę o wijaśnienia.czerni i biel 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie losowałam, tylko oceniałam. Nie moja wina, że KisieeeleQ ładnie opisała swoje marzenia.

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!