piątek, 21 marca 2014

Moje stylizacje #2

Cześć! :-)

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejne stylizacje, tym razem dotyczące... Urodzin! Wpadłam na taki pomysł, ponieważ sama miałam 19 marca urodziny i postanowiłam swą postać na tę okazję tematycznie ubrać. A oto moje urodzinowe propozycje... ♥

1. ,,Queen of Party".


Ten strój powstał jako pierwszy z mojego cyklu looków urodzinowych. Starałam się, aby był on jak najbardziej kolorowy, utrzymany w kilku podstawowych kolorach oraz ich odcieniach. Na początku wybrałam sukienkę i buty (choć niestety te ostatnie są prawie niewidoczne), a później dobrałam dodatki- naszyjnik z sercem i imprezową czapeczkę. Włosy natomiast ,,wzięłam" z mojej garderoby. 

2. ,,Pink Sweet".                                                                                                                         

 
Look ten zrobiłam z myślą o użytkowniczkach, które lubią ubierać się nieco ekstrawagancko i cenią oryginalność. Dwukolorowa sukienka z ogromnym kwiatem i dodającym ,,pazura" paskiem tworzy podstawę stylizacji, a dopełniają ją blond włosy z czarnymi pasemkami oraz białe buty na wysokich obcasach.
 
3. ,,Rainbow Girl".                                                                                                                
 
 
Jak pewnie widzicie, strój pokazany na obrazku powyżej jest całkowicie zaprojektowany z ubrań, które zostały dodane przez moderatorów w ramach nowego konkursu na MSP. Starałam się go zrobić tak, aby był on jak najbardziej kolorowy i wesoły, a także szykowny. Tęczową, wzorzystą sukienkę, małą torebkę oraz buty na koturnach dobrałam tak, żeby miały one w sobie nieco elegancji. Kolczyki są uzupełnieniem stroju, tak samo, jak ciekawa fryzura, która może przydać się przy innym konkursie.
 
Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje stroje! Przypominam, iż kolory wybrane przeze mnie są kolorami przykładowymi, więc fantazjujcie i bawcie się nimi do woli!
 
Następna notka już wkrótce,
do zobaczenia! ;-)
 
Post napisała
dla Was...

 


Moda na 102.
 

 
 


18 komentarzy:

  1. Trzeci niezbyt mi się podoba. Ale za to pierwszy i drugi są cudoooooowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę looki bardziej dopasowane kolorystycznie... Ale nie powiem, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pierwszy... taki ładny. W 3 looku wg mnie jednak źle dobrałaś fryzurę. Natomiast w 2, w ogóle nie jest nic pod kolor i.. można powiedzieć 'niechlujne'. Nie pomyślałaś, że na msp są też ludzie bez vip, a szkoda...
    Ocena 2/5 wszystkich looków, nie obraź się, ale ja mam o tym takie zdanie.
    Pozdrawiam,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne stroje! Wszystko dopiete na ostatni guzik. Post oceniam na 10/10. A, i skladam pourodzinowe zyczenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moda, musisz zostać! Ty dajesz propozycje kolorów przez Modów, a inni mogą sobie robić inne kolory... nie wiem, co Wam przeszkadza...

    Woleliście Kathey niż Modę?

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ygh. Dzięki Laniacz, myślałam że jesteś fajna ;-; Czy tak trudno zrozumieć że komp mi nie działał?!

      Usuń
    2. Niewiem czemu, ale jak tu pisałam to pozytywnie oceniałaś moje posty, że super itd. A teraz mówisz że jestem beznadziejna, trwaj sobie dalej w tym przekonaniu ale tego nie upubilczniaj!

      Usuń
    3. I jeszcze jedno: Moda przerobiła kolory, jakbyś nie widziała.

      Usuń
  6. Moja najlepsza przyjaciółka ma urodziny 20 marca. Tylko 1 dzień różnicy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię rzeczy które do siebie pasują kolorystycznie. Te nie za bardzo. Ale fajne pomysły na looki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ładnie opisane , dobre pomysły na look , czasem może trochę wpadek kolorycznych ale to nic ... to można przecież zmienić ;) Wszystko dopięte na ostatni guzik .
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. * kolorystycznych . Przepraszam , piszę na telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pienkna Pienkna Pienkna!!!!!!!!!! LARKA3!! Z msp!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam urodzinki 19 marca ;3 Fajne looki.. C: ~ <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  12. a ile masz lat?????????

    OdpowiedzUsuń
  13. ALE BRZYDACTWA! NIE UMIESZ PISAĆ, LEPIEJ SIE Z TEGO BLOGA USUŃ! ROBISZ OKROPNE STYLIZACJE I POSTY, A TWOJA NAZWA NA MSP JEST DEBILNA JAK TY! ABIESKA USUŃ TO COŚ ZWANE Moda na 102 BO TO WCALE NIE JEST MODA TYLKO GÓWNO!! AA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast Moda na 102 to - gówno na 102 . Prawda, że debilnie brzmi? XD
      Przy okazji pasuje do tej idiotki! Głos do ankiety na TAK ! Teraz se wielce posta zrobiła jak Abi o niej napisała !
      To co pisze to prawda !

      Usuń
  14. Świetny blog... :D Chciałabym się zapytać czy:
    Robię konkurs o look'ach .
    Chciałabym żeby nagroda była naprawdę niesamowita.
    Nie dałoby rady, abyś w jakiejść notce o stylizacjach umieściła
    trzy look'i z podium? Mogłybysmy razem je wybrać;)
    Jeśli jesteś zainteresowana możesz znaleźć mnie na msp jako
    laskabollywood.
    Na pewno mogę się jakoś odwdzięczyć...
    Tylko, że muszę znać odpowiedź do 25 lipca;/
    Chyba, że ktoś z was, czytelniczek tez ma bloga i mógłby mi w tym również
    w ten sposób pomysł to też zapraszam do mnie.
    Myślę, że taka nagroda to byłby zaciesz, nie z tej ziemi.
    Poza tym stylizacje boskie... uwielbiam cię!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!