środa, 19 marca 2014

Przykra wiadomość dotycząca rysunków + Poradnik Laniacza #1: Jak zrobić dobry kolaż?

Heiia. Dzisiaj chcę Wam ogłosić... że kończę z rysunkami bądź będę je robić tylko w weekendy. Napiszecie proszę w komentarzach, czy chcecie rysunki, czy nie? Nie mam za bardzo czasu na dokładne rysowanie, a przecież brzydkiej Movie nie chcecie, prawda? :)
Dużo osób mnie się pytało, gdzie, jak, dlaczego robię takie (fajne? XD) kolaże. Dzisiaj wszystko przedstawię. Proszę w komentarzach dodawać rzeczy, które nie umiecie zrobić! Chętnie pomogę z blogami/nagłówkami/obrazkami... :)

A więc zaczynajmy. Dzisiaj pokażę Wam, jak robię kolaże.
Wchodzimy tutaj: >KLIK< i klikamy na "Start" jak na screenie poniżej.
Klikamy na Collages, czyli tutaj...
Wybieramy, na przykład, ten szablon kolażu:
Ok, klikamy na niego.

Gdzie zrobić screeny na poszczególne "kawałki" kolażu?
Polecam robić looki, a potem klikać w tą kamerkę. Uwaga! Uważajcie, żeby Movie podczas klikania na kamerkę nie miała zamkniętych oczu! 
Ok, wybrałam kilka looków...
Pierwszy screen zrobiony jest źle. Tekst do dodania jest właśnie tam, gdzie jest ten dymek u góry.

Kolaż z efektami.
Oczywiście, można robić różne efekty, jak to robiłam ja.
Na przykład tutaj:
Możemy kombinować ....
Oczywiście, można dodać też ramki! Dokładnie tutaj:
Niebieska ramka - raczej nie polecam, ale można użyć.
Zielona ramka- najlepiej te wybrać.
Czerwona ramka - ohyda! Nie wybierajcie tego, chyba, że przy jakiejś okazji.
A teraz...
Dodałam sobie efekt i jakąś tam ramkę...
Pokażę Wam stopień wyższy.
Bierzemy sobie w Internecie np. "ładny dom"
Klikamy w taki obrazek:
Dajemy nasz "ładny dom"
I robimy tak duży jak duży jest kolaż.
Teraz kilkamy w te rzeczy co pokażę:
Wyjdzie nam to (poniżej), a potem klikamy w...
To na dole, Fade.
Ustawiamy np. tyle:
Efekt:
Mamy w tle nasz obrazek! Myślę, ze warto. Na sam koniec klikamy Download i przesyłamy na nasz komputer.

Piszcie w komach, czy warto robić jeszcze rysunki, oraz piszcie rzeczy, których nie wiecie!

Pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. Rysunki warto robić, szkoda że tylko w weekendy ale zawsze coś. I pytanko, ten program jest darmowy?
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, darmowy. Ja zrobiłam (i wywołałam) kolaż z niekrytym xD Ale się jej podobało :) A to było jak podałaś, gdzie kolaże robiłaś :D

      Usuń
    2. A wysłałaś niekrytemu na poczte?

      Usuń
    3. O sorry xD Zrobiłam koleżance-jego fance. oo rymło się :) Bo jak jestem na kompie brata, to prawie zawsze zżera pół wiadomości :(

      Usuń
    4. Szkoda, bo tam teraz za nim jest taka ściana z rysunkami z poczty.

      Usuń
    5. Jak znasz jego mail to mi napisz :) To może mu wyślę :)

      Usuń
  2. Ja bym chciała wiedzieć, jak dodać muzykę na bloga? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki, zaraz się za kolaże zabiorę <3 A co di rysunków... Może będziemy je razem robić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Melody super pomysł! Zacznijcie obie robić rysunki :) ~ Nutella200057

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Teraz wiem jak robić kolaż :D Fajnie by było gdybyś jeszcze robiła te rysunki , ale rozumiem że może nie masz czasu ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym poprosiła Abieske lub kogoś innego, aby zrobila Skąd pobrać szablon, jak go wgrać i jakoś ogarnąć jak np. jest na moviestarplanet.blogspot.com takie okienko ze zdjęciami przelaczajacymi się. Sora za błędy ale pisze z telefonu ~Czarna Zuellas

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym poprosiła Abieske lub kogoś innego, aby zrobila Skąd pobrać szablon, jak go wgrać i jakoś ogarnąć jak np. jest na moviestarplanet.blogspot.com takie okienko ze zdjęciami przelaczajacymi się. Sora za błędy ale pisze z telefonu ~Czarna Zuellas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, napiszę o tym w następnej części z tej serii ;3

      Usuń
  8. Warto robić rysunki, bo kiedyś może się tak wyćwiczysz, że będziesz w obsadzie grafiki na moviestarplanet! Najlepiej teraz przerzuć się na takie rysunki robione w jakimś programie do rysowania, wtedy może będzie wychodziło identycznie jak na msp, a ty i tak pewnie znasz dużo tych programów, więc jakiś wielki problem to chyba nie jest, co?
    Ja i tak nie umiem robić takich kolaży, nawet nie umiem screenów, więc jak dla mnie grafika komputerowa odpada... :P
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  9. Strona, okej , ale ja robię w GIMP'ie, lepsze rzeczy wychodzą i ma więcej efektów :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolarze;) Możesz zrobić o scernach, choć ja już umiem je robić. Fajnie byłoby jak byś zrobiła jak się robi teledyski na msp(jeśli sama umiesz to robić). A co do rysunków to robisz je super fajne, więc dla mnie przynajmniej nie ma różnicy, czy robisz je w weekendy czy w tygodniu. Rozumiem Cię bo sama mam po 3-4 testy w tygodniu(6kl.) Piszesz super posty.
    Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  11. moze zrobicie jak sie chakuje inne osoby bo jedna mi usuneła konto z 19lvl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ktoś tu jest "bardzo mądry". No sorry, głupi pomysł z hackami

      Usuń
  12. Rób rysunki. To moja naj seria

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog :) Wbijajcie też do mnie ;P Zaapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobacz : http://moviestarkaplanet.blogspot.com/
    Co zrobiłam nie tak ??
    Ratuj To nie jest śmieszne !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zrobiłaś dobrze, tylko dodałaś inny tekst i nie dałaś efektów :)

      ~Laniacz

      Usuń
  15. gdzie jest ta kamerka?

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za odp. na msp jestem tiger ach

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak zrobić taki kolaż, że... Aaaaa... Dziękuję, że wytlumaczylas. Dziex. Już wszystko wiem co chciałam. Rób jeszcze te rysunki!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!