środa, 19 marca 2014

"Spring" - wiosenny look.

 Hey! Dzisiaj przygotowałam dla Was wiosenny look! Niedługo pierwszy dzień wiosny, więc sądzę, że trzeba się przygotować! :) Oto strój:


 Posłużyłam się w nim 3 kolorami: zielonym, brązowym i złotym. Jak efekt końcowy? Moim zdaniem bardzo fajny! Elementy są dobrane i stylowe (o co chyba głównie chodzi). Bardzo podoba mi się fryzura! Nie jest jakaś szalona i świetnie prezentuje się z kokardą. 
 Uwiodła mnie również sukienka z najnowszego konkursu. Taka wiosenna (może już bardziej letnia). Można, by rzec, że jest takim centrum kreacji.
 Pewnie nie wszystkim z Was spodobała się główna koloryzacja, dlatego przygotowałam jeszcze parę innych!





 Pierwszy strój (fioletowy) jest w ciemnych kolorach i odnosi wrażenie tajemniczości. Drugi, nie wiem, dlaczego, ale przypomina mi trochę "Alicję z Krainy Czarów". Trzeci jest w jasnych barwach. Wyróżnia się żywiołowymi kolorami przepaski na sukience i legginsów.
 Oto palety kolorów:


Czerwona obramówka - kolor legginsów + dodatka na przepasce + szczegółów butów
Fioletowa obramówka - kolor serduszek na legginsach + przepaski na sukience + butów
Żółta/kremowa obramówka - kolor włosów
Różowa obramówka - kolor sukienki + kokardy


Błękitna obramówka - kolor włosów
Czerwona obramówka - kolor przepaski + legginsów + szczegółów butów
Brązowa obramówka - kolor sukienki + kokardy + butów
Fioletowa obramówka - kolor dodatku na przepasce + serduszek na legginsach


Czarna obramówka - kolor sukienki + butów
Zielona obramówka - kolor kokardy + przepaski+ legginsów + szczegółów butów
Niebieska obramówka - kolor włosów
Żółta obramówka - kolor dodatku na przepasce + serduszek na legginsach 


Różowa obramówka - kolor serduszek na legginsach + dodatku na przepasce
Czerwona obramówka - kolor włosów
Błękitna obramówka - kolor sukienki + butów
Fioletowa obramówka - kolor przepaski + legginsów + szczegółów butów

 Mam nadzieję, że zarówno wpis, jak i strój Wam się spodobały. :3 Byee. :*


P.s. LanaQ mi powiedziała, że to trochę nie fair w stosunku do niej, przyjmować Sagirę i Kathey. LanaQ z nimi rywalizowała i się starała, by wygrać, a teraz? Wszystkie, by przeszły. Najwyżej przyjmę tylko Sagirę na miejsce Julki (ale to trochę nie będzie fair w stosunku Kathey). Wolę mieć pisających redaktorów i kimś ich zastąpić, ale chcę też, by dobrze czuli się na blogu. 










23 komentarze:

  1. PIERWSZA :33 XD
    Looki spk...Tylko po co leginsy? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look'i. Świetny pomysł z legginsami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No, przeczytałaś moją paplaninę...

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Thx za przypomnienie! :* Ja mam urodziny 21 marca czyli w pierwszy dzień wiosny! *-* Świetny look, ale najbardziej do gustu przypadł mi oryginał. Fajna notka taka wiosenna..
    Pozdrawiam,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem piszesz świetne posty. Chętnie, bym Cię przyjęła, bo zależy mi na osobach piszących. Zauważyłam, że kolejny raz przystąpiłaś do konkursu. Nie wiem co zrobić. Zastanowię się jeszcze. Postaram się coś zrobić, by wyszło jak najlepiej dla Ciebie. ;)

      Usuń
    2. Dzięki, mogę na Ciebie liczyć. I jeszcze raz dzięki, że uważasz że dobrze piszę, staram się ;) Zgłosiłam się 2 raz bo mi bardzo zależy. ;)

      Usuń
  7. Polecam bloga: fanimspija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie jeszcze będziesz reklamował bloga, anonimie? :)

      Usuń
  8. Właściwie patrząc na to z sytuacji Lany to serio nie feir. Looki super. Najbardziej podobają mi się look na fioletowo i oryginał. Wiosna się zbliża i czuć to wszędzie.. nawet na waszym blogu:)
    Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli...nie będę pisała na blogu u cb. Abi czy jeszcze nie wiadomo> ;-; (PYTANIE TYLKO DO ABIESKI -,-")

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się dodaje kogoś do prowadzenia bloga ale tak dokładniej bardzo bym prosiła jak by ktoś opowiedział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna. Ta taka szara koloryzacja ;)
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wole LanaQ i Sagire niz Kathey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejtuj z konta. Z anonima każdy mocny.... I miałam problemy techniczne, to nie jest miłe! Najlepiej jakbym się nie zgłaszała.... Nie byłoby hejtów że mnie nienawidzicie itd... Też mam uczucia... Teraz wszyscy mnie znienawidzą. Prawda? :c

      Usuń
    2. Ja lubię Ciebie Kathey, lubię też LanaQ i Sagirę c:

      Usuń
    3. Nie przejmuj się tym Kathey, jest wiele ludzi którzy Cię lubią, i o tym musisz pamiętać :*

      Usuń
  13. Według mnie najlepsze koloryzacje to ta fioletowa i biało - niebiesko - żółta. Moim zdaniem powinno być jak najwięcej redaktorów, bo wtedy posty szybko dochodzą i jest ich dużo do poczytania, a jak jest dużo do czytania to częściej wchodzi się na tego bloga, a wtedy twój blog jest popularny i jesteś HAPPY! Tak samo ja jestem HAPPY, bo mi się nie nudzi, jak czytam wasze posty. Podsumuwując, poprostu trzeba tu jak najwięcej postów, czyli więcej redaktorów. Co prawda nie jest to rzeczywiście sprawiedliwe dla LanaQ, ale więcej redaktorów przydałoby się, bo ja rzadko widzę inne posty, jak od Ciebie czy od LanaQ na tym blogu (no nawet Melody dość często się udziela). Ja głosuję na jeszcze jedną walkę redaktorów i wykluczenie tych "nieaktywnych" z pisania na blogu.
    Pozdrawiam LanaQ i Ciebie, Abiesko.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Przydatne. Takie Informacje Pomogą Mi w Początku Blogowania. Pozdrawiam Oraz Zapraszam Odwiedzić Mojego Bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Abiesko to post z podzięowaniami dla ciebie za tego bloga tóry bardzo lubie czytać.oto link : http://msp-panny-z-msp.blogspot.com/2014/03/blogi-ktore-polecam.html

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!