niedziela, 16 marca 2014

Temat:'Chiny' - Akcja! #1 +Próbna gazetka

Cześć. Miał być dzisiaj post "W stylu gwiazd", ale niestety, kończę z tą serią. Na MovieStarPlanet ciężko znaleźć coś dotyczącego sławnych osób... w dodatku jest mi trudno z dobieraniem ubrań.

Od dzisiaj będzie długa seria. Dotyczyć ona będzie różnych tematów, zależy, co wybierzecie w komentarzach. ;) Dzisiaj sama z siebie wybrałam Chiny. Będą dwa looki. Dzisiaj dla dziewczyn. Dodam też kilka ciekawych rzeczy i przydatnych do tego tematu animacji :)

1. Look, NIE VIP


Według mnie jest bardzo ładny, tylko zasmuciła mnie troszkę cena. Nie wchodzi w nią ani Frecles, ani "to na oczy" (Może to zmienię, na razie zapomniałam nazwy ): ).

Rzeczy:
Dla mnie ta nazwa bluzki jest śmieszna, a dla Was? :)

Kolory:
Stylizacja warta kupienia, ale ja zbieram na konkurs (tak, przeczytałam sporą część waszych opowiadań, ale jeszcze ich nie oceniałam).

2. Look, VIP

Look przezabawny i nie polecam go zakładać przy normalnych okolicznościach. Może do filmu dla jakiejś dziwaczki, miłośniczki mangi? (XD)

Rzeczy:
Hihihih, look za śmieszny na mnie.
Kolory:
Ok. Look nie za bardzo warty kupienia, chyba, że ma się dużo StarCoins, zbiera się na różne , dziwaczne stroje (w co wątpie) lub do filmu o mandze/Chinach.

Rzeczy do pokoju związanych z tematem Chiny:

  • Jedzenie:
Oczywiście, sushi!







  • Instrumenty:
Nie wiem, jak Wam, ale mi Chiny kojarzą się z instrumentami... takimi jak bębny. Nie wiem, dlaczego.







  • Pojazdy:
Pojazdy w Chinach... hmm, pewnie tak jak w każdym państwie.
Ostatnio coraz częściej właśnie w Chinach są nowości...
dlatego wybrałam pojazd "galaktyki".






Animacje:






Jedną z nich chyba wymieniła Abieska w "Jak się przygotować do VIP'a"? Czy jakoś tak.












A teraz...

PRÓBNA GAZETKA!
Jula miała się tym zająć, ale na razie nie widzę jej na horyzoncie :( Chciałabym Wam pokazać moją
próbną gazetkę. Podam linka, ponieważ na tej stronie usunęli dodawanie kopiowanie kodu HTML.

Jeśli Abieska się zgodzi i gazetka, trochę niestaranna, spodoba się Wam, może ja właśnie będę co tydzień robić gazetki.
LINK: KLIKNIJ TUTAJ!

Dobra, mam nadzieję, że notka się spodobała.
Piszcie w komentarzach oceny co do gazetki i temat na następną część serii: "Temat: '...' - Akcja!"

Pozdrawiam,

39 komentarzy:

  1. Super pomysł z gazetką, powinnaś ją robić zamiast Julii. C:

    Pozdrawiam,
    ~KisieleeeQ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypadł mi do gustu look 1. Nic w nim bym nie zmieniła. Wszystko pięknie się konponuje. Natomiast drubi look żeczywiście jest szalony. Wydawał by się mniej szalony i śmieszny bez tych zabawnych kapci i fryzury , ale bardzo ładny i piękna kolorystyka. Gazetka jakoś mi się nie otwiera pewnie dlatego , że jestem na tablecie. Odrazu gdy usiądę przed kompem zobaczę ją i napiszę komentarz. Następny look zrób może w tematyce: Hollywood, Londyn (Najbardziej interesuje mnie Londyn , bo w maju tam jadę i chcę tak podobnie ubrać moją moviestar.), Indie. Najlepiej ,by komplety były nie vip. Czekam na wyniki konkursu o marzeniach. Pozdro magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria z lookami mi się bardzo spodobała ;) Oba są zwariowane , ale i tak są super! *-* Gazetka mi się niestety nie otwiera (pewnie dlatego, że jestem na tel.... ;-;), ale jak wejdę na kompa to od razu zobaczę ^-^. Następny look może być w tematyce: Hiszpania lub Włochy, ale każdy kraj mi odpowiada. ;D
    ~Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja wypowiedź jest w gazetce, taki ze mnie fejm XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne looki ,a gazetka jest super tylko na tej stronie z kratkami jest troche dziwne pismo z którego ledwo można się odczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie looki bardziej podoba mi sie look pierwszy. Natomiast gazetka mi sie nie otwiera :( . Moze Londyn lub Meksyk (wolałabym Mekyk) pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś zrobić USA albo Indie. Looki fajne. A gazetka super. Możesz ją prowadzić zamiast Julki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale szkoda ze mi sie vip skończył miałam na rok i mi kupa kasy została i diamentuw bym se kupiła ten 2 look pozdro lady zanetka Ps. Pisze z telefonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady zanetka? Jezeli mowisz prawde to napisz do mnie na msp z twojego konta lady zanetka. Sory za brak ń, ć, ś itp, ale jestem na tablecie

      Usuń
    2. okej dupo srupo tylko mi sie nie chce bo obrazu piszecie dasz prezrnt z listy itp.

      Usuń
    3. Lady Zanetka? Dobry żart.

      Usuń
    4. Tylko , że ona to nie Lady Zanetka tylko ' Lady Zanetka . ' z kropką i spacją na końcu. Więc? Zatkało kakao? Fałszywy anonimie? :)

      Usuń
    5. No i co z tego ja mam więcej kasy od was hahaha a wy to macie z 100 sc może mniej :D ja mam 14 lat a wy to może 10 , 5 , 8 9, lat hahaha :D a i jeszcze jedno następny look to może ........... Mika2118 hahaha :D Lady Zanetka.

      Usuń
    6. Znowu błąd... ogar, bo to nie jest śmieszne. Śmieszne jest to co ty piszesz podrabiaczu ;).A może tobie zrobimy looka tylko podaj nick swojej MovieStar z 0-4 lv :) I zobaczymy kto komu ma zazdrościć :D

      Usuń
    7. haha ja mam 16 lvl i mam vipa i duzo kasy

      Usuń
    8. mój login to (ala123) no i co zobaczyłas

      Usuń
  9. Hm,może następnym razem Polska ???
    PS: Bębny to raczej Afryka, ale jak tak. :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Może następnym razem zrobisz Koreę? Podobna do Chin ale inna! Podoba mi się ten 1 look jak mnie będzie stać to sobie go kupię ;3.Ale ten drugi look serio śmieszny :D.A co do gazetki fajna ale czarna okładka? :o koniecznie? To mi się kojarzy trochę z okładką ze zmierzchu ale jak wolisz ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobilabyś Hiszpanię albo Polskę? HAHAH.... ciekawa jestem co byś wymyśliła do NASZEJ KOCHANEK Polski <3 xd. Post super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Look 1 jest śliczny, lecz 2 nie przypadł mi do gustu. I sushi jest japońskie, a nie chińskie. Następnym razem zrobisz Hiszpanię? Proszę!!! Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sushi jest Japońskie ale ok :-) Super pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja głosuję na Polskę, ale tak bez flagi na policzki i nie na biało-czerwono, tylko tak na typowo polsko. Looki super. Jak narazie nie moge zobaczć gazetki, ale jak wejdę na kompa od razu zobaczę.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  15. Gazetka dobra... no ale nie doskonała :/ Jeśli chcesz to Patricia45 na swoim blogu ma już chyba z 20 gazetek, więc możesz praktykować na tym :)
    Mój pomysł to USA-akcja, jest nawet dużo ubrań o tej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gazetka fajna tylko grafika nie profesjonalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta animka z drzewem bardziej pasuje do Japonii, ale spoko :3 A look nr 1 najbardziej przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. następny proszzzzzzzzzzzzzze cie okropnie o Hiszpanię

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Looki są przepiękne C: Bardzo się cieszę na tą serię . Mogłabyś zrobić Hiszpanię ? Byłabym bardzo szczęśliwa C:

    OdpowiedzUsuń
  21. Wieem piszę poraz kolejny ale chcę, żeby była Hiszpania więc plisss zrób Hiszpanię °·°

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny tematem do następnej serii były by HAWAJE

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie animacje wcale nie pasują do Chin ;(
    Bardziej do Japonii bo to w końcu Kraj Kwitnącej Wiśni -,-
    A NIE CHINY w dodatku Chiny wcale nie podchodzą pod słodkie rzeczy ;\
    I znów bardziej Japonia...tam jest dużo rzeczy kawaii (słodkich)
    Sushi też jest z Japonii -,-
    Sorka ale beznadziejna ta notka...ciuchy nawet spoko...
    Uwierz wiem co mówię! Interesuję się Azją już 5 lat!
    Najwięcej właśnie Japonią...i dużo wiem
    To co napisałaś w tej notce to tzw. stereotypy ;D
    NIE WIESZ ,LEPIEJ NIE PISZ!
    Także lepiej nie bierz się za Japonię i Koreę bo UKATRUPIĘ >.<

    OdpowiedzUsuń
  25. NieogarekVicki- A co, nie mogę napisać? Piszę moje skojarzenia... Jak beznadziejna notka, no to też looki byłyby złe C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale widzisz ciuchy akurat spoko są ;p
      Chodzi mi o animacje i rzeczy do pokoju

      Usuń
  26. Nie wiem czemu mi się podoba strój nr. 2 XD c;

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!