wtorek, 22 kwietnia 2014

Przepraszam + Aktualności MSP: Konkurs "Highschool Easter" + Look - Nice Girl

Czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść! Dawno nie pisałam postów, ale cóż.. Musiałam posprzątać, święta, goście, brak weny, lenistwo Laniacza... powody ;/ Moje posty będą teraz częściej, przepraszam.
Dzisiaj mam dla Was ocenę konkursu, który pojawił się tydzień temu. Wohoooa! Mam też dla Was look nie VIP, bardzo tani i ładny, ale niestety, włosy oszpeciły trochę ten look.

Zaczynamy!
MOTYW
Motyw o dziwo podoba mi się. Tytuł konkursu w tłumaczeniu... Szkolna Wielkanoc ? Dziwny tytuł, ale motyw ładny :) 9/10.

UBRANIA

Ubrania dla dziewczyn
Taak, aż 3 strony ubrań! Niestety, na ostatniej stronie prawie wszystko jest nie z tego konkursu. Rzeczy ładne, ale.. czy oprócz bluzek i opaski z uszami jest coś związanego z konkursem? Nie. 7/10.

Ubrania dla chłopców
Wow, 2 strony! Pomijając to, że na drugiej stronie prawie wszystko to rzeczy z innego konkursu.. no cóż. Ubrania podobają mi się, są tanie, grr :C 6/10.

ANIMACJE
Nazwa: Bunny Love

Rodzaj: Za Diamonds

Temat: Zwierzęta & Pupile

Co przedstawia: MovieStar kołysze króliczka w swoich ramionach. Na początku nie wiedziałam, co to jest ;-;









Mrr, boska animacja :D

Nazwa: School Bag Posing

Rodzaj: VIP

Temat: Pozy

Co przedstawia: MovieStar ma na ramieniu torbę i krzyżuje nogi. Świetna animacja :D







Nazwa: A Bunny Cal

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Zabawa & Czad Aha? Rozmawianie przez telefon, który jest pokryty etui króliczkiem z PlayBoya jest zabawne bądź czadowe?!

Co przedstawia: MovieStar rozmawia przez telefon, który jest pokryty etui w kształcie króliczka, dla mnie to PlayBoy.









Nazwa: Easter Clutch

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Pozy

Co przedstawia: MovieStar stoi i trzyma w ręce kopertę z kwiatami (Tak, jest torebka, która się nazywa koperta).









Nazwa: Fluffy Chicken Hug

Rodzaj: VIP

Temat: Zwierzęta & Pupile

Co przedstawia: MovieStar siedzi ze skrzyżowanymi nogami (Kurde, jak to się nazywało!) i kołysze kurczątko, które ma nieruchome oczy. Smutas :C








Nazwa: Easter Bunny Bag

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Pozy

Co przedstawia: MovieStar robi dziwaczną pozę i trzyma w ręce torebkę, która wygląda jak zdechły króliczek! :C









Boże, te animacje... prawie żadna nie nadaje się do tematu konkursu, a jest ich mało. 5/10.

TŁA

Leżę na podłodze i nie wstaję. Gdybyśmy my mieli tak udekorowaną szkołę.. LEŻĘ XDDDDDDDDDDDDDDDD











No, to jest normalne i bardzo mi się podoba :3

:3















Tła spoko, moim zdaniem warte kupna. 9/10, przez to, że leżę.

RZECZY
To coś w ramce mnie zdziwiło. Jakieś Happy Easter, nie wiadomo skąd?
Rzeczy ładne, królik dowala mnie i będę za chwilę na parterze. 8/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU:
44/60 Wooho! Tak dużo?! Będzie szóstka :D

Oks, teraz look ;3
Trololol, włosy mają błędy, ale trudno. Look podoba mi się, jest normalny. Oznacza dosłownie "Niezła Dziewczyna", hehe XDD.

Rzeczy:
Do kosztu looku dodajemy 50 StarCoins i wychodzi nam nasza sumka, czyli 1250 sc. Mało, prawda?
Inne propozycje kolorystyczne (Kolor spodni zmieniamy na taki, jaki jest "Szkielet" na bluzce):


Pierwsza propozycja kolorystyczna:

W propozycjach kolor bluzki będzie  czarny. Inaczej szkielet wygląda "dziwnie".
Co do tej propozycji, podoba mi się, ale jest gorsza od oryginału.

Druga propozycja kolorystyczna:
Podoba mi się. Jest z pazurem, a różowy dodaje tutaj uroku. :3 Ale nadal gorsza od oryginału.

Mrr, jednak kolor bluzki może być inny, ale wtedy szkielet musi być czarny. Zdecydowanie najlepsza propozycja. Świetna! *w* Aww.

Ok, teraz palety kolorów:

Oryginał:
Pierwsza propozycja kolorystyczna:
Druga propozycja kolorystyczna:
Trzecia propozycja kolorystyczna:
Ok, pokazane, teraz SESJA! :3
Sesja na jednym obrazku, WOW XDDD.

Ok, to na tyle. Piszcie, co sądzicie na temat konkursu & looka!

Liczę na Wasze komy!

Pozdrawiam,
Logo podobne do Kathey, pozdrawiam ją :**

P.S. Kathey wbiła dzisiaj 21 lvl! Gratki! :*
P.S. 2 Wesołych, bardzo spóźnionych Świąt! :*

18 komentarzy:

  1. Jak zwykle super post w twoim wykonaniu :) A ta moviestar siedziała po turecku... chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pościk :) Ogólnie look fajny ale temat konkursu mało mi się podoba... No trudno... Czekam na następny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka ;** Zapraszam do mnie ;3
    julkaxd15-msp-topmodel.blogspot.com

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  4. Look powinnaś przedstawiać ze spodniami. Look jest zwykły. Ale ladny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak? Miałam dać jakieś spodnie ze sklepu? Spodnie są z DS.

      Usuń
    2. Przejrzyj post Kathey, ten w którym ma spodnie z DS.

      Usuń
  5. 'To cos w ramce mnie zdziwilo' Nie wiem na jakim poziome znajomosci jezyka angielskiego jestes, ale konkurs zwiazany jest z Wielkanoca -,- A Happy Easter oznacza Wesolej Wielanocy. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu, zauważ, że nigdy nie widziałam napisu nad jajkiem,a tego tekstu nie ma w tle. Więc pomyśl, bo jakoś przetłumaczyłam nazwę konkursu.

      Myśl, myśl,a potem napisz.

      Usuń
  6. Fajny look, ostatnio też sobie sprawiłam look z tą "wyszczuplającą" koszulką, ale mój ma tylko koszulkę podobną do tej w twoim (nie taką samą, inna kolorystyka). Mi też się spodobał ten konkurs, ładne ciuchy, takie kolorowe, jak pisanki. Też bardzo polubiłam tą animację z torbą, jest taka "kól" :D. Jako, że został mi po VIPie tylko 1 diament, kupiłam sobie tego króliczka z rzeczy do pokoju.
    A teraz taka reklama:
    Zapraszam do odwiedzenia mojego profilu, aby zobaczyć mój look z szkieletową bluzką i zapraszam również do mojego pokoju, aby zobaczyć króliczka za 1 diament.
    Pozdrawiam ^,^
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  7. Logowata papuga hehe xd Ale dzięki że moje loga Ci sje podobajo.
    Jutro napiszę posta, zrobiłam 10 kompletów (njestety vip bo kupiłamm c: Ale możecie zapraszać, coś za coś). Ile mam wstawić? 10 to CHYBA ZA DUŻO. Hehe xd
    I dzięki za gratulacje heh. Xd
    /KATHEY KTÓRA MA DZIWNE LOGA KTÓRE PODOBAJO SJE LANIEQ. I KTÓRA WBIŁA DZISIAJ 21 LVL. DZIĘKUJĘ PA ♬♬♬♬♬♬

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko OK.. Masz rację- włosy trochę zepsuły. Ale bez włosków to na Ang. MSP na pewno sobie kupię. :)

    >Refferetti

    OdpowiedzUsuń
  9. Mowistar siedzi p torecky;*:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Laniacz czekam na ocenę new konkursu (waste land) mam nadzieję, że będzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Violetta Werty napiszesz coś o moim looku?^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co fajne alejak to druga strona nie mam nic wsolnego z konkursem?! przecież ytulto highschool EASTER!;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!