czwartek, 24 kwietnia 2014

Poradnik Msp #2: Jak dobrze dobrać kolory? + Whatever - Look.

Heii!
Dzisiaj przybywam do Was z drugą częścią Poradnika MovieStarPlanet. Dzisiaj pokażę i postaram się pomóc Wam w dobieraniu kolorów ubrań w naszej grze. Forma będzie taka sama jak poprzednio - W punktach.

1. Wybierz ubrania.

Na początek dobierzmy ubrania (Możecie skorzystać z #1 poradnika, ale nie musicie od razu dobierać kolorów. Na potrzeby poradnika tak zrobiłam - Zwykle od razu dobieram kolory, mam wprawę xD.). Ja wybrałam takie:


Taak... Niezbyt ładnie :> Ale czemu? Bo nie zmieniłam kolorów. Od czego zaczniemy? Od podstawy, w tym przypadku bluzki.

2. Pomyśl jakiego koloru chcesz mieć komplet.

Wymyśl, co ma oddawać look, i wybierz kolory. Możesz poszukać też na palecie Msp.
Ja wybrałam... Limonkowy i czarny.

3. Zacznij aplikować (xD, Dodawać) kolory.

Więc... Zaczęłam od podstawy:


Można dodawać je na przemian, w te czy we wtę (XD), ja akurat wybrałam taki układ kolorów.

4. Pokoloruj resztę!

Tutaj mamy najważniejszy, ale zarazem najtrudniejszy moment dobierania...
Jak dobierać kolory do reszty, aby układały się w całość?
Oto moje rady:

Załóżmy, że masz taki układ kolorów (i zarazem kolory) jak ja. Bluzka jest limonkowo - czarna (nie czarno - limonkowa, bo wtedy przewaga byłaby po stronie czarnego). Mniej jest tego drugiego koloru (Mowa o czarnym), więc spodenki muszą być właśnie takie. Czyli: Spodenki ustawiamy na kolor, którego było mniej na bluzce. Oto komplet z (W tym przypadku czarnymi) spodenkami, już w odpowiednim kolorze:


Mam nadzieję że mnie zrozumieliście, w praktyce nie jest to takie trudne.
Teraz dobierzmy buty.
Buty muszą mieć taki układ kolorów jak bluzka, czyli w moim przypadku więcej limonkowego (dodajemy kolory jakby naprzemian). Oto one:


Już zaczyna się składać całość! Teraz czapka, włosy dobieramy na koniec.
Tu znowu odwrotnie od bluzki i butów, w moim przypadku czarno - limonkowo. 
Opis jest dosyć skomplikowany ale na koniec będzie podsumowanie, żebyście bardziej zrozumieli.
Oto dobrana czapka:


Prawie gotowe! Kolor włosów zależy od upodobania, i od tego jak dany kolor będzie wyglądał na looku.
Ja wybrałam ciemniejszy odcień blondu:


I już! Cała magia :>
Teraz porównanie między lookiem w kolorach niezmienionych a zmienionych.


No chyba o wiele lepiej... :3

Podsumowanie:

Kolory musimy dobierać naprzemiennie, tzn. Jeżeli więcej koloru 1 było na bluzce, a 2 mniej to spodnie muszą (choć nie muszą) być koloru 2. Buty natomiast powinny mieć taki układ jak bluzka, czyli więcej 1 i mniej 2. Dodatki na głowie - Mniej 1, więcej 2. Zrozumieliście? ;)

Ok, może zaprezentuję teraz stworzonego looka, którego nazwałam Whatever (Nazwa looka pochodzi od filmu Lanyq, pozdrawiam ją ;*).
Oto całość, którą widzieliście:


Włosy i spodnie są dla Vip ;c
Ogólnie taki normalny look na codzień. Dosyć ładny, nie powiem ;)
Oto skład i cena (2100 sc).


Trochę drogo... Ale włosy i spodnie przydadzą nam się w innych kompletach.
Jak mówiłam wcześniej, jest dla Vip. Przepraszam ;c

Oto inne wersje kolorystyczne:


Niebiesko - Biała, spokojna jak aniołek xD. 


Też niebieska, ale niebieski jest ostrzejszy, i w połączeniu z czarnym wygląda świetnie <3


Czerwono - Czarny, ostry, Mrr (Zaczynam być jak Laniacz xD).


A tu tak klasycznie, czarno - biało, zwyczajnie.

Palety nie wstawię, sami podobierajcie kolory (Możecie wg instrukcji :>)
Teraz sesja!




Czasem włosy mają błędy ale to nic.
Mi się podoba ten komplet, a Wam? ;P
To na dzisiaj tyle, opinie o poradniku, looku i nowym logu (Zaraz je zobaczycie), wyrażajcie w komentarzach.
To do następnego posta (Napiszę w nim TEŻ instrukcję jak ustawić swoją MS jako avek na chacie bez używania jakichś programów przesyłających)!



Ps. Wszystkie looki z loga można kupować! ;* Są niestety dla Vip.
Ps. 2. Możecie jeszcze zapraszać mn do znaj, mam miejsce.
Ps. 3. Bd miała jeszcze Vipy, spokojnie xd


18 komentarzy:

  1. Śliczny look :*
    Fajny poradnik, też tak robie jak ty, chyba od zawsze XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Katheja, czemu mnie pozdrawiasz?
    Post jak zawsze świetny :)

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  3. @Lanaq Czemu Katheja????
    @Kathey Sssssuuuuuppppeeerrr look i poradnik. Logo też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post... na początku się przestraszyłam, że to niebiesko-różowe w różnych odcieniach coś to twój look hehe ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio look! Czekam na kolejny tw poradnik =)
    ~ angela nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. S. Zrobicie też jakiś post o nowej apce msp (fame city) ?
      ~angela nat (drugi raz XD)

      Usuń
    2. Mam tą apkę :3 Jak dla mn jest super ♥

      Usuń
  6. Super! Zawsze jakoś sobie z tym radziłam, ale dobrze mieć tą ,,regułę" XD Na pewno skorzystam - zabieram się do kupowania ciuchów! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dosyć, ciągle tylko posty o modzie. Wcześniej ten blog był super, ale teraz to jakaś porażka. Ten blog jest stworzony dla dzieci, które nie umieją się ubrać. Tylko Abieska robi normalne posty. Po prostu wyrzucić wszystkich redaktorów, zostawić jednego od mody i przydzielać jednego redaktora do jednej posady! Posty pojawiają się rzadko, a do tego są nieciekawe!! Gratulacje, tracicie 1 czytelnika. Jak chcesz, to hejtuj. Ja już tu nigdy nie wejdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że nie wejdziesz bo psujesz atmosferę, nie zależy mi na hejtujących czytelnikach nwm jak Abi. Sorry ale ja jestem od mody, nwm co innego mam pisać.

      Usuń
    2. To, że Kathey, Laniacz, czy Moda na 102 piszą o modzie, a TY tego nie chcesz, to tego nie czytaj! Mówisz o hejtowaniu, które SAM WYKONUJESZ. Lubię posty Abi, ale nie tylko. Jak chcesz wywalić wszystkich redaktorów, to załóż sobie bloga i tam stosuj swoje pomysły.
      Posty są rzadko? Może w tym miesiącu tak, ale z powodu świąt, co ja rozumiem. Masz jakiś problem, dotyczący bloga? Zostaw go dla siebie, lub napisz do Abieski.

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba Twój pomysł na posta - bardzo mi pomoże, bo moje looks nie zawsze są... "wystrzałowe" XD Już niedługo to wykorzystam - jak uzbieram SC :D Z tym zawsze problem... XD OK, trochę odchodzę od tematu XDD Fantastycznie (uwielbiam to słowo :D) pokazałaś, jak można zmienić swój strój za pomocą odpowiednio dobranej barwy - to było super!
    Myślę, że dzięki Twojemu poradnikowi, moje (i nie tylko) looki będą na "wyższym poziomie". :D będę mogła pokazać, że mam talent - tak jak Ty :) Wracając do mojej przeraźliwie długiej wymowy (Taaa... XD) to był według mnie najlepszy Twój post!

    Niesamowite logo, szkoda że większość Twoich looków (nie z loga, ale ogólnie) jest VIP... Ale jak ma się pomysł, to zmieni się włosy czy coś, i już będzie "wszechdostępny" xDD Dobra, mniejsza z tym... Masz swój styl i talent, tylko tyle Ci powiem! Pozdrowionka!
    Mój nick to: Patricia Kazadie
    PS. Chciałam się zapytać co myślisz o lookach w trzech kolorach? Jak je robić, by było ładne? Pozdrawiam raz jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł na tego posta bardz mi sę spodbał zastosowałam podobną technikę zrobiłam podobnego looka tylko włosy i spodenki zmieniłam i fajnie wyszdł Fantastycznie (uwielbiam to słowo :D) pokazałaś, jak można zmienić swój strój za pomocą odpowiednio dobranej barwy - to było super!
    Myślę, że dzięki Twojemu poradnikowi, moje (i nie tylko) looki będą na "wyższym poziomie". :D będę mogła pokazać, że mam talent - tak jak Ty :) Wracając do mojej przeraźliwie długiej wymowy (Taaa... XD) to był według mnie najlepszy Twój post!

    Niesamowite logo, szkoda że większość Twoich looków (nie z loga, ale ogólnie) jest VIP... Ale jak ma się pomysł, to zmieni się włosy czy coś, i już będzie "wszechdostępny" xDD Dobra, mniejsza z tym... Masz swój styl i talent, tylko tyle Ci powiem! Pozdrowionka!
    Mój nick to: sandra5513
    PS. Chciałam się zapytać co myślisz o lookach w trzech kolorach? Jak je robić, by było ładne? Pozdrawiam raz jeszcze! :)
    a mój blog to
    molly-i-czerni-na-msp.blogspot.com
    i drugi
    sandra5513-dyjas-msp-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, mega mi pomógł ale zastanawiam się nad tym czego mi na tym blogu brakuje. No więc pomyślałam żebyście zrobiły post o szybkim zarabianiu SC no i oczywiście o zbieraniu Fame. Wiem,wiem, że najlepiej to robić filmy. Więc może pokażecie również jak robić DOBRE filmy,arty no i oczywiście jak zaprojektować fajne ciuchy. Może też byście zaczęły robić więcej stylizacji dla NIE VIP'ów. Przepraszam, że tak przynudzam i narzekam ale tak mi się pomyślała. Uwielbiam wasz blog.

    Czekam również na szybkie styli związane z nowymi tematami(Jałowa Ziemia,Moda i Uroda). Więc pozdrawiam MJT(Mistrzyni Jagodowego Tortu) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolałam stylę przed czyli różne kolory. Conajmniej kolory na czapce mogłyby zostać a stylizacja trochę rzuca mi się w oczy
    Do zwarjowania22

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje stylizacje :-D Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!