piątek, 25 lipca 2014

MSP według MNIE

Hey.

W moim dzisiejszym poście, nawiążę, do tematu: "Jak MSP, powinno wyglądać według MNIE." Sama opiszę co można by zmienić, a co powinno zostać. Mam nadzieję, że notka Wam się spodoba. ;p

Zacznę, od motywu strony głównej, na MovieStarPlanet.

Opis wraz z oceną:

Przez te całe lata, strona główna rzadko kiedy została zmieniana. Świadczy to dobrze o moderatorach, ponieważ strona, która ciągle ma inny wygląd jest dość mało interesująca. Każdy może pomyśleć, że wybrał zły link, do gry. Piksele? Nie rzucają się w oczy. Są małe. Kolorystyka, raczej ciepła, dominuje różowy kolor. (róż, róż, róż. A może coś dla chłopaków? Przecież ta gra, jest nie tylko dla dziewczyn -,-) Doceniam pokaz slajdów, z kilkoma MS. Przyciąga graczy. Oceniam, 8/10. Ocena niższa, niż dziesięć, przez ten róż.


Teraz, coś, co zastajemy po zalogowaniu/rejstracji na stronie. Nasze Miasto Filmów.

Opis wraz z oceną:

Ładne. Możemy w nim robić ArtBooki, looks i filmy. Ten element jest przydatny, a także wzbogaca naszą twórczość. (chyba, że ktoś tworzy wymuszacze love it.) Jak zwykle, wszystko tu stworzone, z myślą o dzieciach. Żadnej agresji, trupów i tym podobnych. Największą kreatywność, możemy wykazać tworząc filmy. Ocena - dziesięć na dziesięć.

Odzieżowy sklep.

Opis wraz z oceną:

Sklep. Tak, to najprzyjemniejsza część zabawy na MSP - kupowanie. Sklep na MSP przechodził wiele zmian. Teraz, możemy wybrać, czy przykładowo włosy, które zamierzamy znaleźć będą długie, czy krótkie.  Ceny? Są w miarę przystępne. Opłaca się, kupować tam produkty dla VIP-ów. Ocena? 7/10.

Teraz pora, na kupno VIP-a.

Opis wraz z oceną:

Z dokonaniem zakupu, miałam niezmierne trudności. Musiałam wymienić kartę kredytową na "Visę", a zakupu dokonać przez Internet Explorer. Zdarzały się też przypadki, gdy pieniądze zostały pobrane z konta, a VIP-a nadal nie było. Załoga powinna nad tym popracować. Ceny. Przecież to czyste ździerstwo! Na urodziny, zakupiłam ekskluzywny pakiet VIP na rok, który kosztował dwieście złotych! Za drogi. Zdecydowanie. Oceniam na... 3/10. Przykro mi. Takie problemy są niedopuszczalne.

Podsumowanie:

MovieStarPlanet, jako gra, uzyskała ode mnie dwadzieścia osiem, na czterdzieści punktów. Dość wysoka ocena, jednak widać, że moderatorzy powinni jeszcze popracować nad pewnymi szczegółami.

Pozdrawiam,







14 komentarzy:

  1. 1 *o*
    Fajny pomysł i masz rację z tym vipem. 200 zł za członkowsko?!!
    Moim zdaniem powinni dac inne kolory niż.róż i fiolet. Np niebieski. Nie wszystkie dziewczyny lubią róż (ja nie ;-;) poza tym grają też chłopaki.
    Msp lubię głównie.za to, że można robić filmy. W innej grze tego nie spotkałam i to czyni Moviestarplanet wyjatkowym.
    -Haniaczonators, Laniacznators i Katheynators FOREVA.
    ~Czarna Zuellas

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Twoje posty są Extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kupujemy vipa np. przez sms to nie 100% pieniędzy idzie do msp, tylko też do jakiś operatorów czy czegoś tam jeszcze. Z innymi formami płatności prawdopodobnie jest tak samo. Ciągle ględzicie o tym że vip jest za drogi, a tak na serio to nie wiecie jak to z tym jest...

    Wpis fajny, chyba jedyny z Twoich, który mi się podobał. Nie obrażaj się. To nie hejt. To tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło kierde, dziękuję, że chociaż ten Ci się podoba. ;p Nie jestem obrażona. ;3

      Usuń
  5. PFF A WIPA TO SOBIE KUPUJESZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim przeszkadza ten roz a ja jakos go nie widze. Jest wiecej kolorow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam np. uwielbiam róż i wszystko co jest kawaii. Aczkolwiek strona logowania mogłaby być niebieska, taki kolor neutralny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nienawidzę różu HAHA XD Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak naprawdę to jest VAT od tego Vipa. MSP podaje cenę z nim. Pozatym banki muszą zarabiać więc myśę że Vip elite na rok kosztuje ok 120-130 zł. To nie jest aż TAK dużo xd
    Jutro notka ;*
    #Kathey

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post.:)

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!