czwartek, 24 lipca 2014

Powrót + Laniaczowate Loga + Aktualności MSP: Konkurs "Retro Carnival"

Zgadnijcie, kto pisze tego posta. No dobra, po tytule na pewno rozpoznaliście ;_;. Ekhem, może trochę opowiem o wyjeździe i wyjaśnieniach...

Tęsknił ktoś?

Byłam z rodzicami na wyspie w Chorwacji (zgaduj zgadula, której ;_;). Było fajnie, przeczytałam 15 książek w 15 dni, przy czym 4 dni to była głównie jazda. Co do Wi-Fi... było płatne! Pierwszy raz słyszę. ;_;. Za dużo tych minek: ;_;. Pomijając... było drogie Wi-Fi za 7 dni 60 złotych. A my za bardzo komputerowcami nie jesteśmy, więc nie kupiliśmy. No i stąd brak postów i brak MNIE. Posty są przede mną, dziwne. To tyle. Wyjeżdżam jeszcze potem na obóz (♥♥♥), potem się dowiecie (eh, już się dowiedzieliście ;_;).

Zaczynamy od lóg (dobra, to nie tak, od obrazków... nie wiem jak odmienić, znowu ;_;).

Najpierw dla Ciekavva:
Napis najlepszy *w*. Ogólnie logo bardzo mi się podoba, trochę nie wyszła ta MS po prawej, no trudno. Robione wczoraj, gdzieś tak o 23:00 B). A tak wogle, wróciłam wczoraj.

Następnie dla Ashley919:
Ten cień najlepszy. Napis nie należy do superowych, ale kurde... z cieniem mi się udało. Zadowolona jestem. Ashley chciała Anka, no to ma. Ej, po co ja to piszę.

Potem (raczej teraz...) dla Natka1282:
Słonko, przepraszam Cię, przez przypadek zrobiłam Natalka. Może być? Nie umiem zrobić powtórnie takiego superowego napisu. *w*. Napis naj naj naj naj naj :***

Okej, przedostatnie logo dla czadowa9090:
Nie jest złe, choć... nudne. Doprawdy, starałam się, ale nie wiem, czy Cię to zadowoli. Eh, jak ja się wyrażam. Hmm? XDD

Ostatnie logo na dziś dla oliwia0000000:
Chyba wyszło najgorsze. Suuuper. ;_;-;_;. Ale logo jest, oceniajcie sami.

A teraz nasze kochane Aktualności. Jesteś koxu, jeśli wytrwasz do końca. (Jeśli po polsku wytrwasz... O_e XD)

Zaczynamy!!! (Trzy a nie jeden, zawsze fajnie.)

MOTYW
Nie jest zły. W nowościach (nie tam, gdzie są Konkursy) ta dziewczyna po lewej nie ma paczadeł. Zawsze spoko. Nowy Boonie? Aj, miałam opisywać motyw... Nie należy do najlepszych ani do najgorszych. Po prostu zwykły. (Sammer Dżaaam!!! Sorki, właśnie mam to puszczone.) 7/10.


UBRANIA

Ubrania dla DZIEWCZYN
Tylko dwie strony? W dodatku spodobały mi się tylko włosy, kilka sukienek, kokardka i naszyjniki. Słabo. 5/10.

Ubrania dla CHŁOPCÓW

Szczerze? Ubrania ohydne. ;/ Jedna strona, normalne, ale jakość... nie powala. 4/10.

ANIMACJE

Nazwa: Sitting (bardzo pomysłowa nazwa, oesus, jak oni to wymyślili!!!)
Rodzaj: VIP (Siedzieć mogą tylko VIP'y, a Nie VIP'y - STAĆ!!! ;_;)
Typ: Podstawowe (Tak wogle, to fajne krzesełko).
Opis: MS bardzo dziwnie siedzi na dziwnym krzesełku i pije dziwnego drinka. Ja też jestem dziwna, pjona.










ŁOONDERRR!!! Teraz słucham Disturbia ;-;.
Nazwa: Snowcone (A powyżej nie mogli dać takiej fajnej nazwy? Ja bym to tam se przetłumaczyła na Śniegowy Rożek. Mądra jestem, aż nadto.)
Rodzaj: VIP (Znowu? To ja już nie będąc Bardzo Ważną Osobą nie mogę sobie zjeść loda?)
Typ: Zabawa & Czad (Jedzenie loda jest zabawą. Zagramy?)
Opis: MS je (chyba) loda. Chyba. I po co łyżka? To chyba nie lód. Jak ktoś rozpozna, to pisać.








Nazwa: Arcade Game
Rodzaj: Nie VIP (Ale za to pewno zapłacić cza. 600 sc ;_;)
Typ: Zabawa & Czad (zgadza się, łoł).
Opis: MS gra w arkadową grę. Ej, pewno miało to by brzmieć inaczej, ale wiecie, ja i moje tłumaczenia. Moja MS wygląda, no cóż, aww *w*. Choć strzelanie pistoletem w monitor nie jest zbyt mądre.











Nazwa: Festival Snacking
Rodzaj: Nie VIP (Mogę jeść popcorn. Łał.)
Typ: Pozy (pozuję do zdjęcia z popcornem B) )
Opis: MS je na stojąco (!!!) popcorn. Na stojąco!!! Przy okazji trochę spada, no cóż.













Nazwa: Sweet Taste
Rodzaj: Nie VIP (Jeszcze!)
Typ: Zabawa & Czad (Może pozy? ;_;)
Opis: MS je watę. Dobrze napisałam? Ale kolorowa ta wata.


Pierwsza animka związana z Retro. Łał.
Nazwa: Retro Snack
Rodzaj: Nie VIP (Jednak więcej dla nie VIP. Jeszcze możemy robić trochę czynności, spokojnie.)
Typ: Zabawa & Czad
Opis: MS je coś co jest nazywane przez Modów Retrową Przekąską. Eh.










Nazwa: Lovely Gum
Rodzaj: Za Diamonds (djamonds!!!)
Typ: Zabawa & Czad (pasowałoby Pozy, no trudno.)
Opis: MS żuje gumę i puszcza balony, które stają się serduszkami z gumy do żucia. Piękne. Wzruszyłam się.












Hmm, animacje ciekawe, choć tylko jedna związana z konkursem. Jak ja za to kocham Modów. 6/10.

TŁA
Bardziej podoba mi się dla VIP. Choć tła bardzo ładne i przydatne. 9/10.

RZECZY
Ładne, nieprzydatne, stare, dziwne. 4 słowa, które opisują 10 rzeczy. Łał. 6/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU: 37/60 , Słabo, trójka. :/

Tą niezbyt zachwycającą wiadomością kończymy tego posta.
O loga proszę się zgłaszać na MSP i pod tym postem (na razie B) ). Kurde, dużo się zmieniło, kiedy mnie nie było. Katheja ma zepsutego kompa, Kuba pisze opowiadanie, Emily odeszła... hmm.

Pozdrawiam,
Wiem, doprawdy piękne logo. A podoba Wam się? Bo mi nie, hehs.

30 komentarzy:

  1. Fajny post, a logo śliczne. Masz talent <3 xd

    ~Dullaq

    OdpowiedzUsuń
  2. 2! Fajne loga! Masz talent Laniaczku! C: Poproszę logo. Mój nick to aweja. Jeżeli sama wybierasz to sama wybierz.
    ~Laniaczonators.
    ~aweja

    OdpowiedzUsuń
  3. Loga ładne!
    /LubiePatelnioTasakiWieszWeraJakaJestemPoCoJaToPisze?NieWiemXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te twoje opiski animek :'D
    JA chcem logom! Do zwarjowania22 (nie do zwariowania22 tylko do zwarjowania22, ten login specjalnie a nie dla śmiechu w komentarzach -,-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bim prosiła logo. Ciebie lubie najbardziej, uwielbiam,koffam... Jestes genialna i najśmieszniejsze. Cały czas sie śmiałam, best post. Naczy wszystkie są best. Logo prosi~ SuperModelParis, ta która do ciebie pisała o szkole w wakacje i nie znałas jej XD

    OdpowiedzUsuń
  6. zamawiam logo bardzo proszem :c :D Na msp Tomek 7654321 lub brunet@@@@@ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes moim bogiem tęskniłam za tobą,jołeczko!Ojeju jak super Laniacz wrócił super loga wszystko świetne kot bella :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Logo było śliczne :) Mogę prosić jeszcze jedno ? Tylko z napisem : "TaJestemNienormalna" ? Zrób je jak chcesz,bo i tak będzie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo, Laniaczku. XDD

    ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogłabym logo, uwarzam że robisz je cudne / Misiowata009

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie loga są przecudne. <3
    Czy mogę prosić o jedno dla mnie? :)
    - weronif 6

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze moge logo? Napis : Lala
    Na msp jestem Draculaurazmonsterhigh
    Mam cie w znaj. ;) z gory thx.
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  13. \Bosze, ale ja siem smiejem kiedym czytam tfoje opizy animeg;o Jejku, odwala mi, no coz. W telewizji leci Mariolka, podnieta.
    Loga - zadowalające xd Nie no, szartuje, som slidzne.
    Jak mogę (hyhy, ja mogę xd) to poproszę. Ty sama wybierasz stajle? Jak nie to ja chcę arbuzowy, do tej mojej stylizacji (looka) "Arbuzowo <3" (look Kathejiiiii *.* <33)
    ~Laniacznator and Haniaczonator and Katheynator,czyli Czarna Zuellas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAJJJJJ LOOK. <3
      JOŁ *W*
      DZISIAJ WRACAM OD JULIANNY […] WIENDZ DZSJAJ ALBO JUTRO BENDZIE POZD. *W*
      #KathejowyArbuz ^_^

      Usuń
  14. Świetne loga :) moge jedno?
    Marrys

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne loga! mogę jedno? Na Msp jestem: Ortisc

    OdpowiedzUsuń
  16. ASTALAWISTWA BEJBE

    OdpowiedzUsuń
  17. Loga som bosgie!!! (trzy jak Ty xd).
    Śwetny post, a loga to mega śliczne. ;*

    Mika2118/tag to ja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. DŻEŹDŹ LANIADŻGU XD DŻY MOGŁABYM PROSIDŹ LOGO ZIĄ ? XDDD
    Dobra, teraz normalnie:
    Poproszę logo z napisem żółwieł , styl dowolny. Pozdrawiam xd
    -Legginsowa
    (Leginsza xd)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jakie ładne logo. *_* dziękuję ^^
    Ciekavva

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobisz mi logo ? Mój nick na Msp : Naleśniczka
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo bym chciała logo *.* jestem na msp Nefeera. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Tszy moke loko ? Proszem Ciem, Lanjadżu. Lokin to sweet elena (se)

    Ouu i wkl to mam opsesie na pónkcie Paściocha, po jag czekauam na fijlm, to leciau na Polsaće Śfiat wetuk Kjepskich i byu taki zajepicty (UPSZ!) wjerszyk:

    SIEKJERA, MOTYKA BABA GOUA,
    MARJAN PAŚCIOCH TO PIERDOUA!

    SIEKJERA MOTYKA, BUM CYK-CYK,
    MARJAN PAŚCIOCH STARY PRYK :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Poproszę o logo ^^. Mój nick to Basidix. Wchodzę tam rzadko,ale czytam blogi o MSP #mojasuperowatalogikaktórejniepojmujęalemisiępodoba.
    Laniacznator&Katheynator

    OdpowiedzUsuń
  24. O Jezu kocham Cię ^^ Dziękuję za piękne logo :3 Oczywiście, że może być Natalka ^^ Dziękuję kc ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mogę prosić o logo? :3 Styl dowolny. Mój login to ,,Kremcia xD''
    Z góry dziękuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się best de love

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje za Logo :) Jak ty to robisz? możesz mi to zdradzić? ja też mam bloga i chciałabym też robić takie loga :) Mój blog to oliwka-rudy-i-msp.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!