czwartek, 3 lipca 2014

Podziękowanie + Co na TOP'ie

Hey.

Na początku, chcę bardzo, bardzo serdecznie podziękować Wam za miłe komentarze. Pojawiło się ich około dwadzieścia, ponieważ niektóre z nich, moje odpowiedzi. Zaprezentuję dwa z nich.

Komentarz od bobra125.

Miły, a nawet bardzo. Dziękuję bobrowi za wsparcie, gdyż
ciężko byłoby mi pisać notki, z wiedzą, że pierwszy komentarz na sławnym blogu, to niemiły, napisany z zimną krwią hejt, typu: "Dziadostwo", "Nuda", "Ale Ty brzydka". Nie miałby on nawet uzasadnienia!


Następny miły kom, został przysłany przez Oliwię Olę. (Jeśli źle odmieniłam, to przepraszam).

Miło mi, miło mi. Mimo, że w tym komentarzu pojawiły się bardzo drobniutkie błędy ortograficzne, w tym jeden interpunkcyjny, to widzę, że został napisany szczerze. :)
Po raz kolejny - dziękuję!



Today, is my happy day! Mimo to, pojawiły się też komentarze, z którymi się do końca nie zgodzę. Chcę wyjaśnić wszystko, na ten temat. Biorę się za załatwianie spraw:

Nie widzisz zawartości screen'a? Powiększ go.

Laniacz, nie zgadzam się z fragmentem: "Ja mam jakiś byle-jaki styl jakieś gówno kupa". Piszesz świetne posty!


A następny komentarz, którego autorowi nie przyznam racji, to:

Nie widzisz zawartości screen'a? Powiększ go.

Kingo, cieszę się, że mnie tak doceniłaś, ale moim zdaniem, Kathejka pisze lepsze posty. Przy tym, ma więcej doświadczenia niż ja.

Nasza Katheja, dała na ten komentarz odpowiedź:

Kochana, to nie prawda, że jesteś ode mnie gorsza, i że biję Cię na głowę. Nie bądź smutna. Nie złość się także na mnie.


Skoro na temat komentarzy, wiecie już wszystko, przejdźmy do dalszej części posta - NOWEJ SERII, CO NA TOP'IE. Będę opisywała w niej, ArtBooki, filmy, oraz look'i, które są najpopularniejsze. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Ostatnio, oglądając ArtBooki, widzę wiele polegających na grze. Przykładowo "Uratuj Agnieszkę", i temu podobne. Są ciekawe, jednak działają na zasadzie wymuszania love it. Zauważyłam, że są popularne. To właśnie do nich, zalicza się pierwszy w TOP, art HelenkiPL, "Uratuj Boonie". Proszę zobaczyć:

Gratuluję Helence tylu love it, pierwszego miejsca rankingu w TOP, ale ja, nie zrozumiałam, o co w ogóle chodzi w jej twórczości. Nie podoba mi się tło, które (według mnie) drażni oczy. Poza tym, tekst jest dość niechlujnie "rozrzucony" po całym tle. Hela, mogłaby popracować nad rozmieszczeniem, bardziej się przyłożyć... Pracę, zrobiła chyba
tylko dla sławy.

Film. Tutaj trzeba więcej pracy, niż przy ArtBooku. Dobre role, ciekawy, bez większej ilości błędów tekst. Tutaj, największą oglądalność zdobył ! Harry !, z filmem "[1] Piątek 13-tego Horror /2 cz. już jest!". Scenariusz, wraz z wykonaniem ciekawy, bardzo rzadko występują błędy. Dobra obsada! Myślę, że nasz Harry w pełni zasługuje na tak wiele wyświetleń i wysokich ocen. Chłopak ma talent!


O, tak! A teraz pora na look. Użytkownikom, najbardziej podoba się strój autorstwa Cheyanny. Sportowa elegancja.

Love it? Tysiąc czterysta osiemdziesiąt sześć. Zakupienia - trzydzieści siedem. Zatytułowany "Na konkurs ♥ : )". Kosztuje trzy tysiące dwieście starcoins. Wbrew pozorom, jest drogi, jednak opłaca się go kupić. Kolorystyka ciepła. Buty na koturnach, ładne. Autorka miała pomysł, oufift wykonała z pasją i finezją.

Na dziś, to tyle.

Pozdrawiam, 




17 komentarzy:

  1. Czemu skopiowałaś nazwę "Haniacz" od Laniacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skopiowałam tego od Laniacza. Sama wymyśliłam tę ksywkę, ale zauważyłam, że Wiktoria też ją ma. Postanowiłam, że tak już zostanie.

      Usuń
  2. Znów pierwsza!!!!!
    Dziękuję za podziękowania :3
    No właśnie, który fandom wolisz, Hanionators czy Haniaczonators?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety druga... Ale na zdjęciu jestem pierwsza huehue!!!!

      Usuń
    2. Nie ma za co. *-* Wolę chyba Haniaczonators, to tak słeg'owo brzmi.

      Usuń
    3. Sorry, że drugi raz się pytałam, ale zapomniałam, że pytałam się już pod 1 postem.

      Usuń
  3. Mi sie ten look komplentie nie podoba.
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok., masz prawo do swojego zdania.

      Usuń
  4. HANIADŻU.
    NJE MAM PRAFA BYĆ ZUA NA CJEBJE.
    Cusz, jesteś genjalna i fszyscy nje tylko ja to widzimy.
    No wjendz jako najbardziej aktywna jeśli chodzi o luki redaktorka ocenię wybór MSPowiczów co do looku. XD
    DÓŁ I SPODENIE MAJOM INNY KOLOR NISZ GÓRA I OKULARY. Mnie to razi w oczy. :X A okulary są szare. ;C
    Ale w sumie nafet nafet. Od mojich lukuf i tak miljard razy lepszy. Hyhyhyhyhyhy XD
    Katheja. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Genialna? Aktywna, to chyba jestem, ale żeby genialna? Do genialności, brakuje mi około tysiąca umiejętności. Dziękuję Kathejo. ♥

      Usuń
  5. Haniaczonators for ever!♥ Piękny look♥♥♥`_`

    OdpowiedzUsuń
  6. LanaQ zaczęła pierwsza taką serie :C Ty tylko zmieniłaś nazwę, pytałaś się w ogóle jej o zgodę czy coś?
    Ale bez tego post świetny a look nawet ładny :3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... Laniacz miała zupełnie inną serię... Sama chciała dać mi swoją serię, ale odmówiłam, stworzyłam własną. Tak w ogóle, to dziękuję. Pozdrawiam. P.S. NIE MYŚLCIE, ŻE KOPIUJĘ LANĘQ! TO NIEPRAWDA!

      Usuń
    2. Lecz Twoja seria jest bardzo podobna do serii Lany którą niedawno zaczęła. :)
      Ja nie, to nie =3
      Pozdro

      Usuń
    3. Dziękuję za pozdrowienia i wyrozumiałość. :3 Pozdrawiam!

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!