czwartek, 3 lipca 2014

Aktualności MSP: Konkurs "Dragon Riders" + Dodatek

Hejo. Zgadnijcie, kto pisze pozta. Dobra, i tak wiecie po serii. Hania się dzisiaj zabrała za moją ukochanom (hehe) serię, ale ją powstrzymałam i prowadzi teraz moją dopiero zaczętą, trochę ma inny tytuł, nawet się nie przyznała, heh. Ale mam pisać o konkursie. Dragon Riders! Chyba jest to inspirowane dopiero co ekranizowanym (mhm, 20 czerwca) filmiem "Jak wytresować Smoka 2". Mam nadzieję na to isć, jeśli będom jeszcze to puszczać. Drugie skojarzenie? Smoczy Jeździec, Eragon... mrr. Uwielbiam! BOŻE, KOCHAM SMOKI. Uwielbiam książki związane z nimi (cała seria Dziedzictwo zawsze w moim sercu, Potternators ever. Coś chyba jeszcze też jest). Ale jak ogółem wygląda konkurs? Wreszcie jakiś inny, a nie zawsze pitu-pitu srutu-tutu. Inny rodzaj, wreszcie.

MOTYW
Hmm, ciekawe tło. (Bo nie ma to jak najpierw patrzeć do tyłu, a potem dopiero na postacie pierwszoplanowe *w*. ;-;) Tytuł (czcionka) też niczego sobie, ale mało tutaj jest związane ze smokami, oprócz smoczka (Saphira! Kto czytał Eragona, wie, o co chodzi. XDD. Dobra, to jest smok Eragona, głównego bohatera. Genialna, mądra i wogle) *o*. Ale facio ma #najbardziejgenialny strój ever. A te portki... XDD Mało związane ze smokami... 8/10.

UBRANIA

Ubrania dla DZIEWCZYN
Hmm, 2 strony tylko? Podoba mi się jedynie bluzka z następnej strony i ta bluzka za 900 sc :C. Co tu robi sukienka w stylu mangi/anime na drugiej stronie? Owszem, wszystko średniowieczne, ale takie jakieś... brzydkie? XDD. 7/10.

Ubrania dla CHŁOPCÓW
Jedna strona, ale prawie wszystko to nowość. Raczej wszystko. Jestę zadowolona. Ale ta fryzura z brodą mnie rozwala <333 Taka piengna (sarkazm...) 8/10, za tak małą ilość.

ANIMACJE
Przepraszam, że przycięłam. Aww, Eragon i Saphira. (Laniacz, skojarzenia nie są czytelnikom potrzebne! Sami skumają.)
Nazwa: Dragon Rider
Rodzaj: Za Diamonds
Typ: Dzikie & Zwariowane (Dla mnie latanie na smoku to nic zwariowanego, tym bardziej dzikiego. Sama chciałabym mieć smoka jak Eragon. :) )
Opis: MS lata (Laniacz chciała napisać jedzie... ;-; EJ NO, RIDER? A NO TAG ;-; JEŹDZIEC. XDD) na smoku, trochę brzydkim, nieważne.










Heh, wyglądam tak jolowato, że aż strach. XDD Wikingowiec (o.e, chyba tak się nie odmienia.)
Nazwa: Riders Axe
Rodzaj: Nie VIP (w tamtym wieku były VIP'y, Djamondsy i nie VIP'y? Łoł. Ej, człowiek nie żył jeszcze, kiedy były smoki... ;-;. Za dużo Eragona, sry. XDD)
Typ: Walka (Heh, walczymy na toporki, to chyba jest topór.)
Opis: MS unosi (oh, tag) topór do góry. To chyba topór. Ale i tak uważam, że wyglądam jolowato, jeszcze lepiej z tą kokardkom. XDD Wiem, kokardką. ;-;










Wyglądam trochę jak syrenka warszawska. Ale nie mam ogona z łuskami, a syrenki nie mają kokardek i tapety na twarzy. Czy ta tarcza tylko dla mnie nie wydaje się zbyt mała? XD
Nazwa: Sword Warrior
Rodzaj: Nie VIP (hihihih, jeszcze biedaka na zbroję stać. NIE MAM NIC DO NIE VIPÓW! To te same MS XD
Typ: Walka (idziemy na miecze, bejbe!)
Opis: MovieStar trzyma jak dla mnie zbyt małą tarczę i podnosi do góry miecz. Hehehheheheeheheh, mam z tego bekę #niewiemdlaczego.











Hehe, za chwilę będzie beka. Uważajcie. XDD
Nazwa: My Pet Dragon (Ja tak chcę mieć!!! :C)
Rodzaj: VIP (Bo smoka mogą mieć tylko VIP'y! Joł! BEKA.)
Typ: Zwierzęta & Pupile (bez zastrzeżeń. XDD)
Opis: MS ma na ramieniu (chyba XDD) małego smoka i go głaszcze. Ja tak chcę!!! :C













Trochę, troszkę, trochunio, troszeczkę droga ta animacja. ;w; XD
Nazwa: My Baby Dragon (rozumiem, że na animacji powyżej MS nie trzymała małego smoka, pod względem wieku.)
Rodzaj: Nie VIP (A takiego smoczka może mieć nie VIP! XDD)
Typ: Zwierzęta & Pupile (Znowu bez zastrzeżeń, ey!)
Opis: MS siedzi po turecku (thx stary poście! XD) i kołysze w ramionach #słitfioletowego smoka.











Animki ciekawe, związane związane ze smokami. Jeszcze te miecze... (Brisingr, miecz Eragona, rawr. Pradawna mowa *w* LANIACZ, OGHAAAR!) 9/10, za zbyt małą tarczę. :) XDD Jaka upierdliwa Laniacz.

TŁO


Pierwsze tło, które bardzo mi się podoba. Przyda się do filmu o elfach (czy wspomniałam, że kocham elfy <333? Sajenc Fiksion Laniaczowata.) 10/10, aww, zakochałam się. Jeszcze skok z urwiska i wogle. XDD

RZECZY
Jakaś rameczka z "lof" nie mająca tutaj sensu i chyba herb smoków (na początku na taki nie wyglądał) za 1000 sc. Lel. XDD ALE SOM SMOKI, JEZT IMPREZA! 7/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU:
49/60, DOSŁOWNIE PRAWIE PIĄTKA. JEDEN PUNKT, JESTĘ ZUA. XDDD

Teraz dodatek, czyli moja MovieStar na papierze!

Oto rysunek:

Twarz jak u rozwydrzonej nastolatki, hue hue. A napis Laniacz? Apfu. Po co ja to napisałam. XDD

Kończę. Oceniajcie moją ocenę (Jak to pięknie brzmi! Kochany sakrazm) i rysuneg. XDD

Pozdrawiam,
Nie ma to jak wielki tekst.

13 komentarzy:

  1. Ocenie twą ocenę na 5+ :)) Postaralas się jak zwykle.:D A teraz znikam bo nie jestem tu mile widziana.:P

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 z małym minusikiem...Jak to bywa u osób, które lubią perfekcyjność (choroba) Heh :D Nie czytałam wszystkiego, trochę skakałam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bedziesz robila tej serii? :C Szkoda... Prosze o odp. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Zawsze tak jest więc nie trzeba pisać. ;D Jak dla mnie konkurs jest bardziej na podstawie "Gra o tron" (może to tylko mi się tak wydaje) Moja ocena o twojej ocenie, która oceniam podczas oceniania o ocenie blabluble (#samaniewiemconapisałam) to 6 c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post <3 pozdrawiam
    uiijejswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. LANIADŻU. COŚ NIECOŚ ZA DUŻO KSIONSZEK? XD
    A tak serjo to mi się ten konkurs wcale nie podoba, jedynie to tło które zakupię. XD
    TO JEST ZBYT WIKINGOWE JAK DLA MNIE JOŁ.
    Ciekawe co w następny czwartek *w*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oceniam ocenę na 6.
    Mi się podoba ten konkurs.
    Na jakimś kanale leci serial pt "Jeźdźcy Smoków'' i to jest taka kontynuacja "Jak wytresować Smoka".
    Są tam te same postacie itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cartoon Network :3 Oglądam, kiedy mi się nudzi.

      ~Laniaczysko

      Usuń
  8. Też jestem POTTERHEADS. Łączmy się ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rys.
    Ja też uważam, że to topór xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten motyw jest ciekawy c; Taki nad zwyczajny *w* Ale jeśli chodzi już o dalsze rozpatrzenia to już mniej <.< Nie znoszę jak modzi dają stare rzeczy ;c Szczerze mówiąc podoba mi się tylko ta sukienka za 600 sc ;-; Tak wg. to fajnie wyglądasz tak.. SŁODKO! ;3 Amimki są całkiem, całkiem, zależy do jakiego filmu ;> Ostatnia mi się podoba najbardziej! <3 Tło jest takie. Hmm.. Przyjemne :> Rzeczy, bardzo w temacie, ale czemu ten ''Herb'' jest taki drogi ;-; Rysunek jeszcze lepszy niż przedtem i nadal się zgłaszam, żebyś mnie namalowała login ashley919

    ~Anka twoja Fanka (Laniacznators) Ps. Nowe logo jest SŁODKIE ;3 i ŚLICZNE!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!